- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het topic heet "Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf"
Die man zegt "Vergeet ons niet als je op de olympische spelen staat" maar aangezien Powerlifting, niet te verwarren met gewichtheffen, geen olympische sport is gaat dat nooit gebeuren.
Daarom is het dus een onnozele opmerking, k*tmongool...Sjongejongejonge.
Ik snap serieus niet waarom ik telkens in discussie ga met r**ards zoals jij![]()
en jij wou beweren dat hij ongelijk heeft? oh oh oh die kerel heeft ervoor geleerd man hij verstaat zijn vakMn broertje kreeg laast van de "coach" te horen dat hij bij het bankdrukken zn bovenarmen parralel aan de grond moest houden, dus een halve rom

whaha noob! en hij noemde zichzelf ooit sterkste man
ik vind het best dat je zwaar traint maar als de glazen mij achter de bar trillen kun je maar beter stoppen!!...
dit was het antwoord op een nieuwe deadlift pr van 270KG in mijn oude gym..
hij verw8e dat ik hem net zo neer legde als ik hem op tilde..(rustig en regulier)!whaha noob! en hij noemde zichzelf ooit sterkste man
![]()
2x per week trainen is genoeg, de rest heb je rust nodig hoorde ik ze laatst tegen iemand zeggen van een jaar of 23
2x per week trainen is genoeg, de rest heb je rust nodig hoorde ik ze laatst tegen iemand zeggen van een jaar of 23