AndroidHealthClinic

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

japie got pwned, twice

"wat is een mark rippetoe?"

en waar blijft EricR, al die zeik met japie:scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Het topic heet "Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf"

Die man zegt "Vergeet ons niet als je op de olympische spelen staat" maar aangezien Powerlifting, niet te verwarren met gewichtheffen, geen olympische sport is gaat dat nooit gebeuren.

Daarom is het dus een onnozele opmerking, k*tmongool...Sjongejongejonge.

Ik snap serieus niet waarom ik telkens in discussie ga met r**ards zoals jij :D

Omdat je het leuk vind mischien ? haha

On topic:

Gister kreeg ik weer een mooie: waarom zou je bankdrukken terwijl we er prachtige apparaten voor hebben staan hier ?

Mn broertje kreeg laast van de "coach" te horen dat hij bij het bankdrukken zn bovenarmen parralel aan de grond moest houden, dus een halve rom

Mn broertje kreeg laast van de "coach" te horen dat hij bij het bankdrukken zn bovenarmen parralel aan de grond moest houden, dus een halve rom
en jij wou beweren dat hij ongelijk heeft? oh oh oh die kerel heeft ervoor geleerd man hij verstaat zijn vak

Ik kwam binnen zei die man:

sniperx?

Zegt jammer genoeg meer over jou dan over die man :p

ik vind het best dat je zwaar traint maar als de glazen mij achter de bar trillen kun je maar beter stoppen!!...

dit was het antwoord op een nieuwe deadlift pr van 270KG in mijn oude gym..
hij verw8e dat ik hem net zo neer legde als ik hem op tilde..(rustig en regulier)!:P:P whaha noob! en hij noemde zichzelf ooit sterkste man;)

ik vind het best dat je zwaar traint maar als de glazen mij achter de bar trillen kun je maar beter stoppen!!...

dit was het antwoord op een nieuwe deadlift pr van 270KG in mijn oude gym..
hij verw8e dat ik hem net zo neer legde als ik hem op tilde..(rustig en regulier)!:P:P whaha noob! en hij noemde zichzelf ooit sterkste man;)

de glazen ergens anders neer zetten ?

Het zijn er teveel:

"Het is slecht voor je rug om te gaan zitten bij squat"
Toen ik boxsq aan het doen was.

"Je moet je rug platdrukken op de bank"
Ik: wat is de natuurlijke curve van je onderrug dan? Hol of recht? Antwoord: Huh?

maar ik krijg over het algemeen meestal geinteresseerde vragen wat ik aan het doen ben met de bands, of bb hack sq of box etc. Dat geeft me moed, blijkbaar is men bereidt de horizon te verbreden.

2x per week trainen is genoeg, de rest heb je rust nodig hoorde ik ze laatst tegen iemand zeggen van een jaar of 23

MASSIVE BUMP.
Good job soldier!

"je moet geen squads doen niemand ziet tog je benen zonde van je tijd"

Ze zeggen eigenlijk nooit wat tegen me.

inb4 :fa:

Opdrukken is beter dan bankdrukken en veel minder belastend voor je spieren
:'(

Terug
Naar boven