Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Hahaha, wat je nog kan proberen, constant liggen ruften en boeren in zijn gezicht.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, wat je nog kan proberen, constant liggen ruften en boeren in zijn gezicht.

Klinkt bijna als uitdagen om je zover te krijgen dat je hem een duw geeft en hij een excuus heeft om je buiten te gooien. Heb je al geprobeerd om met de eigenaar erover te praten? Met rust laten tijdens training is met rust laten, zo niet dan heb je recht tot klagen.
Fitness coach: Doen jullie mee met buikspier kwartier?
Ik: Nee, gister al m'n buik getrained
Coach: En?
Ik: Dan train ik hem vandaag niet weer, doe je toch ook niet met je biceps?
Coach: Buik is een taaie spier, net als je kuiten. Die moet je elke dag trainen
....
zijn er teveel geweest om te onthouden. gelukkig maak ik het nu niet meer mee. nu komt men vaak aan mij om raad vragen . er zijn er wel 2 of 3 die hier trainen en me soms wat willen sturen maar dat zijn mensen met 30 jaar trainingservaring dus daar wil ik best naar luisteren

Wilde onlangs graag een kuitoefening erbij, want er zijn geen apparaten voor en doe het nu dus alleen op de legpress. Vertelde ie dat ik het beste de loopband op een helling kan zetten. Hij deed het zelfs voor, wat een held
Vroeg ook nog om een goede oefening voor rug, heeft ie me een pull-down machine laten zien. Moest ik eerst maar eens zonder gewicht proberen, heel zwaar.
Ook de jongen die daarnaast bezig was en meeluisterde, stikte zowat in zijn lach.
Toen ben ik maar gestopt met advies vragen.
Wist dat dit commentaar zou komen.
Zeg ook niet dat het totaal onzin was, maar het was geen antwoord op mijn vraag en ik wist al hoe een loopband werkte![]()
, ook een zeer goede oefening is donkey raiseS.. maar hiervoor heb je wel een trainingspartner (of 2) nodig