MuscleMeat

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

Klinkt bijna als uitdagen om je zover te krijgen dat je hem een duw geeft en hij een excuus heeft om je buiten te gooien. Heb je al geprobeerd om met de eigenaar erover te praten? Met rust laten tijdens training is met rust laten, zo niet dan heb je recht tot klagen.

De "instructeur" in kwestie is de zoon van de eigenaar, ligt dus een beetje gevoelig. Buiten dat is de eigenaar zelden aanwezig. Ik heb het er eens met een andere instructeur over gehad, die vertelde me dat er al veel klachten over hem zijn geweest en dat ze hem er vaak op hebben aangesproken, maar dat het volgens hem zelf onterecht is en dat klanten het juist prettig vinden.

Ik heb ook een klacht ingediend bij een andere instructeur, en toen die instructeur hem er op aansprak heeft hij enorme ruzie staan maken. Die gozer is gewoon niet helemaal wijs blijkbaar. Moet hij verder zelf weten, alleen vind ik het jammer dat hij z'n leden er mee lastig valt.

M'n trainingsmaat gaf hem vorige keer 2 euro en zei dat hij een ijsje mocht gaan kopen, maar die hint kwam ook niet aan.

Wij hebben geen instructeurs.

Als ik m'n eigen post teruglees krijg ik heimwee naar m'n oude gym.

Laatst bewerkt:
Gevoelig of niet, klant is koning en de baas op de hoogte brengen van irritaties is niet meer dan normaal. Ik zou het niet blijven pikken iig. Stel je voor zeg, je zwaarste set benen ooit en in de laatste reps gaat die lul het plots voor je neus uitleggen :shoot:

lol 2 euro geven hahaha

bij mijn gym waar ik nu train zegt de instructeur niet eens hoi, maar laatst deed ik een setje tricep pulldowns oid en toen ging die gelijk na mij met 5kg meer ofzo, stumper van 50 jaar

Fitness coach: Doen jullie mee met buikspier kwartier?
Ik: Nee, gister al m'n buik getrained
Coach: En?
Ik: Dan train ik hem vandaag niet weer, doe je toch ook niet met je biceps?
Coach: Buik is een taaie spier, net als je kuiten. Die moet je elke dag trainen

....

lol @2 euro :')

Fitness coach: Doen jullie mee met buikspier kwartier?
Ik: Nee, gister al m'n buik getrained
Coach: En?
Ik: Dan train ik hem vandaag niet weer, doe je toch ook niet met je biceps?
Coach: Buik is een taaie spier, net als je kuiten. Die moet je elke dag trainen

....

Die vent mag een keertje mee benen trainen. Kuiten heb ik altijd nog dagen goed spierpijn in na een goede training.

me too

Altijd een dag of 4/5 :')

Dbb?

"Het ligt eraan wat je doelen zijn. Als je bijv. sterkere benen wilt moet je op de *datfietsapparaat*"

zijn er teveel geweest om te onthouden. gelukkig maak ik het nu niet meer mee. nu komt men vaak aan mij om raad vragen . er zijn er wel 2 of 3 die hier trainen en me soms wat willen sturen maar dat zijn mensen met 30 jaar trainingservaring dus daar wil ik best naar luisteren

zijn er teveel geweest om te onthouden. gelukkig maak ik het nu niet meer mee. nu komt men vaak aan mij om raad vragen . er zijn er wel 2 of 3 die hier trainen en me soms wat willen sturen maar dat zijn mensen met 30 jaar trainingservaring dus daar wil ik best naar luisteren

Zelf heb ik al ondervonden dat bij sommigen hun zogezegde 30jaar trainingservaring op 0 mag gezet worden.

Wilde onlangs graag een kuitoefening erbij, want er zijn geen apparaten voor en doe het nu dus alleen op de legpress. Vertelde ie dat ik het beste de loopband op een helling kan zetten.
Hij deed het zelfs voor, wat een held :D

Vroeg ook nog om een goede oefening voor rug, heeft ie me een pull-down machine laten zien. Moest ik eerst maar eens zonder gewicht proberen, heel zwaar.
Ook de jongen die daarnaast bezig was en meeluisterde, stikte zowat in zijn lach.

Toen ben ik maar gestopt met advies vragen.

Wilde onlangs graag een kuitoefening erbij, want er zijn geen apparaten voor en doe het nu dus alleen op de legpress. Vertelde ie dat ik het beste de loopband op een helling kan zetten. Hij deed het zelfs voor, wat een held :D

Vroeg ook nog om een goede oefening voor rug, heeft ie me een pull-down machine laten zien. Moest ik eerst maar eens zonder gewicht proberen, heel zwaar.
Ook de jongen die daarnaast bezig was en meeluisterde, stikte zowat in zijn lach.

Toen ben ik maar gestopt met advies vragen.

Dit is idd een vrij goede oefening voor je kuiten. Kuiten reageren goed op constante spanning. Hij is dus idd een held

Wist dat dit commentaar zou komen.
Zeg ook niet dat het totaal onzin was, maar het was geen antwoord op mijn vraag en ik wist al hoe een loopband werkte ;)

Instructeur: 'Met je triceps buig je je arm' :(

Wist dat dit commentaar zou komen.
Zeg ook niet dat het totaal onzin was, maar het was geen antwoord op mijn vraag en ik wist al hoe een loopband werkte ;)

ok ;), ook een zeer goede oefening is donkey raiseS.. maar hiervoor heb je wel een trainingspartner (of 2) nodig

of standing calce raises in de smith

'Als je dikke beenspieren wilt moet je fietsen, kijk maar naar de wielrenners!'

Terug
Naar boven