XXL Nutrition

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

Bij ons loopt zo'n mondriaanmongool (no offence) en als je dan bijvoorbeeld bezig bent met cable cross gaat hij half voor je staan en doet hij de oefening een paar x(zonder gewicht dus) en dan zegtie JUIST!!!!...pleur op man..ik wil me 100% concentreren:).
Of dan komt er zo'n ventje bij je staan als je aan het deadliften bent en naar zuurstof staat te happen: Gaat het goed? Ik: Nou wat denk je zelf vriend?

Bij ons loopt zo'n mondriaanmongool (no offence) en als je dan bijvoorbeeld bezig bent met cable cross gaat hij half voor je staan en doet hij de oefening een paar x(zonder gewicht dus) en dan zegtie JUIST!!!!...pleur op man..ik wil me 100% concentreren:).
Of dan komt er zo'n ventje bij je staan als je aan het deadliften bent en naar zuurstof staat te happen: Gaat het goed? Ik: Nou wat denk je zelf vriend?

Hahahhaa. Kan het me helemaal voorstellen :D

"Van te zware gewichten bijt je je tanden kapot."

wat is een mondriaanmongool?

lekker getraint? zei ie, terwijl ik even mijn flesje ging vullen na pas 5 minuten trainen, terwijl hij mij nota beide bene zelf nog binnen zag komen.

"een proefles kost €15 dus dat is voor jullie 2 dan €30"

dat is nog eens nieuwe klanten werven ofniet;)

"Van te zware gewichten bijt je je tanden kapot."

Sommige mensen bijten hard op hun tanden bij zware inspanning. Maar om dan de schuld aan de inspanning te geven en niet aan hoe de persoon daar mee omgaat is een beetje kort door de bocht.

wat is een mondriaanmongool?
alleen dan mongolischer ;)
mondriaan.jpg

Na een setje max deadliften, net mijn PR verbeterd krijg je dit te horen
"Ik vind het best dat je zwaar traint, maar wil je de schijven niet zo op de grond laten kletteren?, want de glazen trillen me achter de bar en dat is niet de bedoeling jongeman en anders rot je maar op"
mijn antwoord:
"Hou je bek k*tkabouter(man is 170 ofzo, iik 190) dat jij geflopt bent met sterkste man, wil niet zeggen dat je een ander het niet kan gunnen!"

hij liep zo kwaad weg, dat iemand hem na riep:
"kijk uit de glazen achter de bar trillen":P

right

"Ik vind het best dat je zwaar traint, maar wil je de schijven niet zo op de grond laten kletteren?, want de glazen trillen me achter de bar en dat is niet de bedoeling jongeman en anders rot je maar op"
mijn antwoord:
"Hou je bek k*tkabouter(man is 170 ofzo, iik 190) dat jij geflopt bent met sterkste man, wil niet zeggen dat je een ander het niet kan gunnen!"

En nu ff wat er ècht gebeurde ;)

mijn antwoord:

:popcorn::orly:

mijn antwoord:

yea right,
Volgens je stats ben je mar 187

Heb trouwens geen stomme opmerkingen van fitness coaches gehad.

Mijn eerste gym was geen/slechte begeleiding dus hoorde je nooit wat van.

Gym waar ik nu train ben ik zelf fitness coach, aan mij de eer dus om onnozele opmerkingen te geven.:trollface:

Ik moest squatten en dippen tegelijk

Terug
Naar boven