omg!!! wat een mongol is me dat!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Ja en daar komt dan 60 euro administratieve kosten bij".
~Healthcity instructeur.

Haha ken dit. Of dan krijg je plots zo'n mail:
Prijsaanpassing
Om de algemene kostenstijgingen aan te kunnen, zijn we genoodzaakt om, volgens onze algemene voorwaarden, enkele prijsaanpassingen door te voeren vanaf 1 maart.
Meer uitleg over onze nieuwe tarieven kan je krijgen aan de balie.
Tip: Om in de toekomst minder te betalen kan je opteren voor een langetermijn-lidmaatschap. Vraag gerust meer uitleg aan ons team...
Terwijl een jaar abbo nu al 650€ kost + 50€ administratiekosten![]()
En ik maar klagen met mijn 25 euro per maand.instructeur vandaag belde me moeder op odmat ik 130kg aan het deadliften was.
dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, die instructeur heeft het trouwens niet tegen mij gezegd toen ie daar liep. ik hoorde het toen in thuis was.

Dit meen je niet toch?ja dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt ben ook nog 18 he dat is echt erg gewoon man. dat wijf zei niks toen ze daar liep van iets van ik ga je moeder opbellen ofzo
ja dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt ben ook nog 18 he dat is echt erg gewoon man. dat wijf zei niks toen ze daar liep van iets van ik ga je moeder opbellen ofzo
Je traint toch op eigen risico? Daarbij ben je 18 en wat wilt je moeder precies doen, je in de hoek zetten? 
hij squat 30kg
. maarja echt erg. me moeder zei ook zo van als hij dat wilt... die baas van die club mag mij ook nie hahahaja man die zei ook hij is toch 18. enz ja die mensen haten mij daar echt heel erg. dit is een te erg healtcenter. traint 1 man die beetje gespierd is voor de rest allemaal fatasses echt jonge. die man heeft miss 48 cm arms en 20 cm legshij squat 30kg
. maarja echt erg. me moeder zei ook zo van als hij dat wilt... die baas van die club mag mij ook nie hahaha
Haha, ik hoop dat ze ook thuis naar mijn mama gaan bellen voor mijn PR's te vertellen.![]()

Ga naar basic fit, daar kan je schreeuwen en liften wat je wilthaha ga ik wel doen een x.. maar vind dit echt echt echt het aller ergste wat ik ooit heb meegemaakt
Zitten ook best veel deuken in de grond door DLs en T bar rows 

wat een pannenkoek was me dat.Je traint toch op eigen risico? Daarbij ben je 18 en wat wilt je moeder precies doen, je in de hoek zetten?
![]()