XXL Nutrition

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

"Ja en daar komt dan 60 euro administratieve kosten bij".:eek:
~Healthcity instructeur.

Haha ken dit. Of dan krijg je plots zo'n mail:

Prijsaanpassing
Om de algemene kostenstijgingen aan te kunnen, zijn we genoodzaakt om, volgens onze algemene voorwaarden, enkele prijsaanpassingen door te voeren vanaf 1 maart.
Meer uitleg over onze nieuwe tarieven kan je krijgen aan de balie.

Tip: Om in de toekomst minder te betalen kan je opteren voor een langetermijn-lidmaatschap. Vraag gerust meer uitleg aan ons team...

Terwijl een jaar abbo nu al 650€ kost + 50€ administratiekosten :D

Haha ken dit. Of dan krijg je plots zo'n mail:

Prijsaanpassing
Om de algemene kostenstijgingen aan te kunnen, zijn we genoodzaakt om, volgens onze algemene voorwaarden, enkele prijsaanpassingen door te voeren vanaf 1 maart.
Meer uitleg over onze nieuwe tarieven kan je krijgen aan de balie.

Tip: Om in de toekomst minder te betalen kan je opteren voor een langetermijn-lidmaatschap. Vraag gerust meer uitleg aan ons team...

Terwijl een jaar abbo nu al 650€ kost + 50€ administratiekosten :D
:roflol: En ik maar klagen met mijn 25 euro per maand.

en ik met 90e per jaar =D

instructeur vandaag belde me moeder op odmat ik 130kg aan het deadliften was.

dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, die instructeur heeft het trouwens niet tegen mij gezegd toen ie daar liep. ik hoorde het toen in thuis was.

instructeur vandaag belde me moeder op odmat ik 130kg aan het deadliften was.

dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, die instructeur heeft het trouwens niet tegen mij gezegd toen ie daar liep. ik hoorde het toen in thuis was.
:roflol::roflol: Dit meen je niet toch?

ja dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt ben ook nog 18 he dat is echt erg gewoon man. dat wijf zei niks toen ze daar liep van iets van ik ga je moeder opbellen ofzo

die zei als ie dat wild..

ja dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt ben ook nog 18 he dat is echt erg gewoon man. dat wijf zei niks toen ze daar liep van iets van ik ga je moeder opbellen ofzo
:roflol: Je traint toch op eigen risico? Daarbij ben je 18 en wat wilt je moeder precies doen, je in de hoek zetten? :roflol:

ja man die zei ook hij is toch 18. enz ja die mensen haten mij daar echt heel erg. dit is een te erg healtcenter. traint 1 man die beetje gespierd is voor de rest allemaal fatasses echt jonge. die man heeft miss 48 cm arms en 20 cm legs :) hij squat 30kg :). maarja echt erg. me moeder zei ook zo van als hij dat wilt... die baas van die club mag mij ook nie hahaha

ja man die zei ook hij is toch 18. enz ja die mensen haten mij daar echt heel erg. dit is een te erg healtcenter. traint 1 man die beetje gespierd is voor de rest allemaal fatasses echt jonge. die man heeft miss 48 cm arms en 20 cm legs :) hij squat 30kg :). maarja echt erg. me moeder zei ook zo van als hij dat wilt... die baas van die club mag mij ook nie hahaha

/care

volgende keer een shirt aantrekken van Animal: Lift hard or go home

haha ga ik wel doen een x.. maar vind dit echt echt echt het aller ergste wat ik ooit heb meegemaakt

Haha, ik hoop dat ze ook thuis naar mijn mama gaan bellen voor mijn PR's te vertellen.:D

haha ga ik wel doen een x.. maar vind dit echt echt echt het aller ergste wat ik ooit heb meegemaakt
Ga naar basic fit, daar kan je schreeuwen en liften wat je wilt :p Zitten ook best veel deuken in de grond door DLs en T bar rows :D

Wat iemand tegen mij zei over 21'en. Ga 6 weken 21'en en je biceps kracht is verdubbeld :roflol:

Laatst bewerkt:
"Bij een deadlift moet je ervoor zorgen dat het gewicht de grond juist níet raakt! Zo hou je meer spanning op de onderrug en dat is beter!!"

Degene die dat zei meteen in z'n gezicht uitgelachen en gezegd dat ie maar weer achter de balie moest gaan zitten. Fatass dwerg van 1.55 bij 60kg met ruim 25%bf :o wat een pannenkoek was me dat.

wordt nog leuker; net getraind 4x12xMAX shoulderpress daarna komt die gast naar me toe je doet het te zwaar. terwijl de oefening gewoon goed gaat. darna komt ie dat ik me gewichten van side raises 14kg niet te hard moet neerleggen op de grond. Als ik iets te hard laat vallen moet ik oprotten. na training moest ik me de eigenaar trainen. daarna zeg ik ik kan toch niet me abbonoment opzeggen? ( helaas net 1 jaar abbo afgesloten ). daarna zegt ie volgens mij kan ik wel een uitzondering maken. ( terwijl er in het contract staat: het contract kan nooit opgezegd worden )

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

:roflol: Je traint toch op eigen risico? Daarbij ben je 18 en wat wilt je moeder precies doen, je in de hoek zetten? :roflol:

dit heb ik ook gezegd. antwoord hierop was: jij traint zwaar dat willen we andere mensen laten zien. want dat komt intimiderend over. daarom magj e niet zwaar trainen je geeft alleen maar het slechte voorbeeld.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

oja deze bs is begonnen nadat ik vrijdag in een im not here to talk shirt trainde ( denk ik, want sindsdien is het iedere dag raak met gezeik )

Ooit een keer een balie persoon naar me gekomen met de opmerking "je traint veels te hard, je spieren worden helemaal rood!" Bij een chest press ;p

Terug
Naar boven