AndroidHealthClinic

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

HEt is ook ****ing vervelend als ze, terwijl je bezig bent met een oefening, hele verhalen tegen je opgaan hangen. Gelukkig maar 2 x mee gemaakt :)

Ik vond die

"hee, kunnen die safeties in de smith ook op een andere hoogte ingesteld worden"

wel een aardige (ik stond in ieder geval met mijn mond vol tanden)

Toen ik pas begon zei een insctructeur dat als ik bij machine lat pulldown men handen met de palmen naar elkaar toe zet men biceps train, maar anders ben je met je triceps bezig als palmen gewoon naar voor staan gericht ...

hier een paar:
-BB row/deadlift is slecht voor je rug.(1x vroeg hij me zelfs tijdens de deadlift welke spieren je traint)
-Squaten slecht voor je knieeen.
-Van trainen word je langzaam
-Van trainen wordt je dom/lomp
En ben nog een hoop vergeten ;)

hier een paar:
-BB row/deadlift is slecht voor je rug.(1x vroeg hij me zelfs tijdens de deadlift welke spieren je traint)
en die kwamen van een sportinstructeur,moeten die sporten niet promoten:rolleyes:

btw;lang geleden he adil alles kits achter de rits:D

"Wil je je sperm voortaan even niet meer over de dumbbells uitstoten"

voor mensen in grunen:P raad ik toch echt Performance gym aan te wagenborgen.

word gerund door bb goeroe+ genoeg ex of nog steeds draaiende bbers die er rondlopen.

nooit problemen met de instructeurs.

"Als je dat gewicht zo hard laat vallen is het duidelijk te zwaar voor je!"

Toen ik met 100kg touch 'n go reps zat te maken op deadlift en het gewicht amper lawaai maakte. :(

Denk dat die vent er nooit was op mn pr-pogingen. :roflol:

hier een paar:

Minder flexibel, klopt toch wel ergens hoor.

voor mensen in grunen:P raad ik toch echt Performance gym aan te wagenborgen.

word gerund door bb goeroe+ genoeg ex of nog steeds draaiende bbers die er rondlopen.

nooit problemen met de instructeurs.

Hoeveel squatreks zijn er ?

En kun je er ook oly liften (dwz is er een plaform waar je eventueel een stang kunt laten vallen na cleans ?)

Was bij de gym waar ik vroeger trainde ook. Tattoo's mochten niet zichtbaar zijn en tanktops waren verboden. Nu heb ik geen tattoo's ofzo maar toch, vind het maar raar.

Ik vind het ook storend... vooral bij vrouwen.
Net als half zichtbare borsten en broeken waar duidelijk een string onder gedragen wordt (vooral als de bilspieren goed getraind zijn).

Getverderrie.

Hoeveel squatreks zijn er ?

En kun je er ook oly liften (dwz is er een plaform waar je eventueel een stang kunt laten vallen na cleans ?)

er zijn 2 smiths.

1 losse squatrek maar met een soort gelaste 2 poten , beetje moeilijk uit te leggen dus je stang valt daar op niet echt op de grond.

maar je laat het maar pleuren is nog nooit gezeik om geweest , er word gebruld etc.

maar je kan altijd langskomen 1x gratis kan je ff rondkijken je krijgt een rondleiding zelfs haha en als het je bevalt kan je je inschrijven.

Grappig topic :D

"Latpully brede greep isoleer je mooi je schouders mee."

Van men ouders dan (ik train thuis):

Je wordt er lelijk van, het is geen sport, het is ongezond en onnatuurlijk.

'Voor binnenkant borst moet je peck deck machine doen'

'Je bent nu aan het bulken he, waarom ga je niet wat cardio erbij doen om wat droger te worden? Dan ben je straks groot maar ook droog in de zomer!'

Train hard, eet veel en goed, slaap 10 uur per nacht.

"Nee joh, als je last van je polsen krijgt moet je gewoon door trainen, over een paar weken heb je er geen last meer van, moet je gewoon ff doorheen."

****er... :mad:

Terug
Naar boven