Fitness Seller

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

Heeft 3 dagen terug een instructeur me gevraagd waarom ik een doos met suiker meegebracht had.

Was doos magnesium voor deadlift. De magnesium zat al duidelijk rond mijn handen.

:P

''nee echt, de tricep is een 2-koppige spier!''

''tuurlijk hebben wij geen magnesium poeder, daarvan word het tapijt vies''

''waarom drink je water met zoveel suiker? daar word je dik van!'' (was creatine trut)

hoorde ik haar tegen een bodybuilder zeggen: ''raar, je traint zoveel maar komt alleen maar aan in kilo's!''

ja, ik zal die instructrice niet snel vergeten met die schaapachtige opmerkingen... haha

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren op de sportschool was een trainingsmaat van mij aan het bankdrukken ( 150 kg )
vraagt de instructrice: train je al lang ?

hahaha

opmerking ; bij een deadlift moet je veel meer door je reet zakken.
Ik was een romanian deadlift aan het doen!

opmerking; wat train je nu voor schema?
full body met voornamelijk compounds
opmerking; wat zijn dat compound oefeningen?

Je moet meer met je armen zwaaien! Dan kan je zwaardere gewichten nemen!

:rolleyes:

Incline is voor onderkant van je borst!

:roflol:

de instructeur die mij vergezelde met de eerste stapjes in de gym was gewoon een afgetrainde toffe gast, lucky me :D

verdere opmerkingen van mijn persoonljike instructrice :

" is die spier tussen je benen ook zo dik :eek: ? "
" wat een lekker kontje heb je, ik neem aan dat je hard kunt stoten "
" maak even een double biceps, dan kan ik de handboeien beter omdoen :thumbup: enzovoorts :rolleyes: "

(verkapt ik-ben-een-coïtus-monster posting )

stop aub met al dat eiwit te freten, je ruften stinken kilometers in de ronde

"Waarom laat je het gewicht telkens op de grond zakken, je moet spanning houden op je spieren" Tijdens deadlift met 160kg. :rolleyes: Was een klein dik ventje van 1.60m en nog geen 60kg.

Ik zeg: "Doe eens voor dan?", dus die koekebakker gaat achter dat gewicht staan, nee hoor nog geen cm van de vloer af. "Ga jij maar terug naar de balie...".

Health en fitness centers... Wel genoeg gewicht e.d. daar(hoefde je niet met 2 man te gaan beulen want dan waren er geen plates meer over), maar van de begeleiding moest ik het daar niet hebben.

Zo werden er ook vaker de opmerkingen gemaakt van "vet in spieren omzetten" en toen ik over bodytypes begon(ecto meso e.d.) stonden sommigen me als een botsauto aan te kijken. Wat een niveau altijd daar.

Gelukkig dat ik er nu niet meer train. Is toch beter bij Kevin Goulding in de gym. :D Lekker beulen in die krachthonk.

+1

Al was het niet tegen mij persoonlijk.

Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother..

geen, ik heb geen fitness instructeur.

Ben ik blij dat bij mij sportschool alleen maar echte BB, instructeurs zijn :D

Af en toe ook bekende BB die langskomen

"deadliften is voor niets nodig, hyperextensions zijn veel beter"

"Wanneer je creatine neemt ga je binnen de week een krachttoename van 20% merken", al die superdudes geloven dit dan ook:rolleyes: Eigenaar verkoopt volgens mij een ton geld aan supplementen enkel aan en alleen door deze uitspraken te doen. :D

Terug
Naar boven