AndroidHealthClinic

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

• Topic Starter Topic Starter
"deadliften is voor niets nodig, hyperextensions zijn veel beter"

"Wanneer je creatine neemt ga je binnen de week een krachttoename van 20% merken", al die superdudes geloven dit dan ook:rolleyes: Eigenaar verkoopt volgens mij een ton geld aan supplementen enkel aan en alleen door deze uitspraken te doen. :D

is dat niet zo dan ?

Mhuahaha

"Altijd aan het begin van je training beginnen met je buik dan de rest"

Instructeur: Ik vind het wel goed van je dat je je benen traint.
Ik: Benen vind ik juist belangrijkst.
Ins: Oke ja dat is het ook, maar op wat voor manier train je dan
Ik: Ik train powerlifting gericht
Ins: En wil je dan ook echt gaan powerliften?
Ik: Als de progressie zo door blijft gaan wil ik welleens een wedstrijdje doen.
Ins: oke vergeet niet aan ons te denken als je op de olympische spelen staat.

:orly:

bij mij lopen geen instructeurs rond, maar de eigenaar stapt zo nu en dan is de zaal in.

even wat quotes:

"die spieren van je schouder naar je nek (traps dus :P) moet je niet trainen, is echt niet mooi. schouders horen recht te lopen"

(ik was bb shrugs aan het doen) --> "als ik jou was zou ik een riem omdoen voor je rug"

(Tijdens pullups) --> "voel je lekker in je triceps heh?" - toen werd ik gek en spoorde ik hem aan het zelf is te doen en te voelen dat je bij trek oefeninge je triceps niet aanspant.... zegt hij "volgens mij wel als je laat zakken"

laatst kwam hij vragen over welke spullen er miste in de sportschool. dus ik moest hem uitleggen wat een powerrack was...vervolgnes vond het het onnodig om extra schijven aan te schaffen....want dat is zoo duur :S (en dat terwijl je wilt uitbreiden)

genoeg zo want het is een aardige kerel verder, hij weet alleen weinig van bb

Misschien maakte hij een grapje.. :rolleyes:

bij mij lopen geen instructeurs rond, maar de eigenaar stapt zo nu en dan is de zaal in.

even wat quotes:

"die spieren van je schouder naar je nek (traps dus :P) moet je niet trainen, is echt niet mooi. schouders horen recht te lopen"

(ik was bb shrugs aan het doen) --> "als ik jou was zou ik een riem omdoen voor je rug"

(Tijdens pullups) --> "voel je lekker in je triceps heh?" - toen werd ik gek en spoorde ik hem aan het zelf is te doen en te voelen dat je bij trek oefeninge je triceps niet aanspant.... zegt hij "volgens mij wel als je laat zakken"

laatst kwam hij vragen over welke spullen er miste in de sportschool. dus ik moest hem uitleggen wat een powerrack was...vervolgnes vond het het onnodig om extra schijven aan te schaffen....want dat is zoo duur :S (en dat terwijl je wilt uitbreiden)

genoeg zo want het is een aardige kerel verder, hij weet alleen weinig van bb

Er zijn ook mensen die denken dat je bij de neerwaartse beweging van push ups je biceps traint :roflol:

Wat loop je nou te b**chen? Die gast gaf je gewoon een compliment dat je goed bezig bent/was en dat je in zijn optiek veel potentie had. Geef mensen eens wat krediet zeg, t*ring....

Nee want ik moest hem zelfs eerst uigaan leggen wat powerlifting was, die gast komt recht van een of andere sport opleiding :lol:. Maar hij snapte het verschil niet tussen powerlifting en gewichtheffen

Ik ken ook zo'n knaap die al een stuk langer dan mij traint en alles denkt beter te weten :rolleyes:

Ik ben zelf instructeur :rolleyes: maar toen ik begon met trainen werd me alles afgeraden. BB shrugs met BB achter me, lat pully met stang in de nek, voeten moest ik maar op het bankje zetten met BP etc. etc.

Wat loop je nou te b**chen? Die gast gaf je gewoon een compliment dat je goed bezig bent/was en dat je in zijn optiek veel potentie had. Geef mensen eens wat krediet zeg, t*ring....

Sorry, maar hij bedoelde het niet als compliment maar als serieus grapje,;)

Powerlifting is geen olympische sport. Als je niet weet waar je over praat kan je beter je mond houden.

Powerlifting is geen olympische sport. Als je niet weet waar je over praat kan je beter je mond houden.

Waar de **** heb ik het over powerlifting kerel? Ik zeg zo vaak tegen mensen die ergens voor gaan, vergeet me niet wanneer je wereldberoemd bent he?! Gewoon als support.

Dat de instructeur in kwestie het als een diss bedoelde was niet duidelijk uit het verhaal. Wat mij betreft had hij dan gelijk met een dumbbell gebitchslapped mogen worden.

Beter houd jij je mond als je niet eens weet waar ik het over heb..... schatje

Pak hem Jesaja!

Waar de **** heb ik het over powerlifting kerel? Ik zeg zo vaak tegen mensen die ergens voor gaan, vergeet me niet wanneer je wereldberoemd bent he?! Gewoon als support.

Dat de instructeur in kwestie het als een diss bedoelde was niet duidelijk uit het verhaal. Wat mij betreft had hij dan gelijk met een dumbbell gebitchslapped mogen worden.

Het topic heet "Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf"

Die man zegt "Vergeet ons niet als je op de olympische spelen staat" maar aangezien Powerlifting, niet te verwarren met gewichtheffen, geen olympische sport is gaat dat nooit gebeuren.

Daarom is het dus een onnozele opmerking, k*tmongool...Sjongejongejonge.

Ik snap serieus niet waarom ik telkens in discussie ga met r**ards zoals jij :D

/care

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het topic heet "Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf"

Die man zegt "Vergeet ons niet als je op de olympische spelen staat" maar aangezien Powerlifting, niet te verwarren met gewichtheffen, geen olympische sport is gaat dat nooit gebeuren.

Daarom is het dus een onnozele opmerking, k*tmongool...Sjongejongejonge.

Ik snap serieus niet waarom ik telkens in discussie ga met r**ards zoals jij :D

:roflol::roflol: Gevalletje, multi-interpretabel zullen we maar zeggen.

Oh en "k*tmongool" ik zou eens naar je signature kijken als ik jou was, je engels skills zijn echt retarded :doggy:

Terug
Naar boven