Fitness Seller

Wat is je polsomtrek?

Het is fysiek onmogelijk om een meetband om je pols te doen en dan een foto te maken.
25s0n0j.jpg

Vreemd ik dacht echt dat ik de dunste polsen ooit had(ze zijn ook erg dun) 18.5 cm kon me niet voorstellen dat er mensen zijn met minder eigenlijk.

Toch wel grappig zo'n topic, anders had ik ze waarschijnlijk nooit gemeten :)

19,5 ( :( das een tegenvaller)

Hmmm,des te dikker lijken m'n bovenarmen :D

ik vind mn polsen veel dunner lijken maar oke:D

• Topic Starter Topic Starter
Dit vind ik nou echt de mooiste manier om te reageren op dit onderwerp! :cool:
Goed gevonden. ;)

Voor de rest:
Natuurlijk zijn er mensen die dikke/vette polsen hebben, en daardoor meer zouden meten.
Ikzelf heb ook redelijk wat overgewicht, maar mijn polsen zijn echt niet dik, dus gaat dat niet voor iedereen op.
De bovenstaande foto geeft een mooi idee van wat voor soort pols we het over hebben.

Mijn zoon van 13 heeft ook al polsen van 18cm...:eek:
Ik denk dat hij iets langer dan mij zal gaan worden, en dat hij nog enkele jaren zal groeien.
En dus zullen zijn polsen ook wel iets dikker worden.
Maar ik denk dat je op je 17de ofzo niet moet verwachten dat er nog veel cm's bij komen... ???

Laatst bewerkt:
21 cm

17cm(ook echt zwakke polsen) en onderarm 31cm ook niet veel dus.

Cool topic :D

19cm pols 35.5cm onderarm 41cm bovenarm

17.5 Hier
Ik dacht dat polsomtrek ook gebruikt werd om schatting te maken van vet%.

Gr33tzz

17 cm

ik las ergens op internet dat je polsdikte bepaalt hoe groot je bovenarmen kunnen worden, ben beniewd wat jullie der van denkken

• Topic Starter Topic Starter
17 cm

ik las ergens op internet dat je polsdikte bepaalt hoe groot je bovenarmen kunnen worden, ben beniewd wat jullie der van denkken
Ja, wie weet... ???
Zo kon ik met mijn 20cm polsjes nooit boven de 50cm komen, 49,9cm was het grootst ooit gemeten bij mij... :rolleyes:
Ik wou dat het weer al zo was... :o

Ik heb pas dunne polsen... 15cm. Mijn polsen doen ook zeer bij veel oefeningen. Ik denk doordat ze zo dun zijn ze ook vele zwakker zijn.

18cm zie toch veel onder de -<18

17 cm, maar ik kan niet zeggen dat ik zwakke polsen heb.

Ik ben ook geen uitsmijter ( 72 kg, 1,80 lang ), maar ik denk ook niet dat deze veel dikker worden door training. Onderarmen enz is goed te trainen, maar in je polsen zitten toch alleen maar botten en pezen ( + wat vet en vel )?

16,5 cm,

Niet echt groot dus, maar ben ook nog geen beest dus wie weet

Terug
Naar boven