AndroidHealthClinic

Wat is je polsomtrek?

ik heb comments gelezen en voordat ik ging meten dacht ik zal vast 12 cm hebben, maar bleek 18 cm te zijn. niet zo slecht dus

Lange vingers, dunne pols en dunne enkel = ecto, de rest van je leven. Verder no prob want spieren opbouwen kan altijd.

yeah right dat is het enigste naar wat ze kijken, ken zat mensen met lange vingers dunne polzen en dunne enkels die je echt geen ecto kan noemen. alhoewel wel vaak mensen met dunne polsen kans groter is dat het hele lichaam ectomorpisch is

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 18:14 ----------

qua bronnen kwam ik er achter dat Arnold schwarzenegger 20 cm polzen heeft en mike tyson 20,30. dus ongeveer hetzelfde. Maar Ronnie coleman had wel veel grotere pols omtrek kan er niet achter komen hoeveel precies. Ik denk dat dat mede dankzij HGH komt, en dat ook buiten vet of vocht aankomen de enigste manier zou kunnen zijn om grotere polzen te krijgen.

polsen 18 cm
onderarmen 32 cm
bicep 34 cm

ben wel 15 jaar oud moet ik erbij zeggen

pols = 16.5 cm
geslachtsdeel = 22.5 cm

L 18.5
r 19

yeah right dat is het enigste naar wat ze kijken, ken zat mensen met lange vingers dunne polzen en dunne enkels die je echt geen ecto kan noemen. alhoewel wel vaak mensen met dunne polsen kans groter is dat het hele lichaam ectomorpisch is

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 18:14 ----------

qua bronnen kwam ik er achter dat Arnold schwarzenegger 20 cm polzen heeft en mike tyson 20,30. dus ongeveer hetzelfde. Maar Ronnie coleman had wel veel grotere pols omtrek kan er niet achter komen hoeveel precies. Ik denk dat dat mede dankzij HGH komt, en dat ook buiten vet of vocht aankomen de enigste manier zou kunnen zijn om grotere polzen te krijgen.

Zoals ik eerder al poste; bij 20 cm polsen bb je geen ecto meer!!

16 à 17 cm wel, alles daarboven heeft geen excuus en moet ondertussen enorm zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:41 ----------

Rond de 20 is echt geen ecto meer, dan heb je geen excuus meer! Positiever gesteld; dan heb potentie!

Zelf heb ik 17,5 cm.

Zie je

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:42 ----------

pols = 16.5 cm
geslachtsdeel = 22.5 cm

Idem. Ecto!

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:47 ----------

Dit soort topics worden altijd door dezelfde persoon gebumpt... GBBH of iets, ben z'n naam al weer kwijt.

Hahaha

20 cm. Altijd al gehad, dikke polsen :X

Haha,

Iedereen heeft toch meer armomvang tijdens de bulkperiode.

Ja, maar het vet en vocht zit bij mij meer richting de elleboog dan boven op me biceps. Als ik aanspan, kan ik het niet eens dunnetjes pakken dus hoeveel verschil zou t maken? 1-1,5cm hooguit?

Zoals ik eerder al poste; bij 20 cm polsen bb je geen ecto meer!!

16 à 17 cm wel, alles daarboven heeft geen excuus en moet ondertussen enorm zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:41 ----------

Zie je

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:42 ----------

Idem. Ecto!

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:47 ----------

Hahaha

oh sorry mijn tweede post was onafhankelijk van de eerste, maar nu leek het net alsof ze in verband waren. en ja ik heb aantal vrienden die dik zijn en dan super dunne polsjes hebben en enkels nog dunner dan die van mij ik heb 18 cm. Maar met mijn post bedoelde ik dat je dus niet gelijk een ecto zou zijn omdat je bijv 15 cm pols hebt. dat is eerder een ecto eigenschap. het kan zijn dat de rest van zijn lichaam wel een grotere skeletbouw heeft.

Haha,

Iedereen heeft toch meer armomvang tijdens de bulkperiode.

Waar praat je hier over....
De aangespannen houding of de ontspannen houding van de arm?

Aangespannen scheelt het echt nog geen eens 1cm, of je moet wel heel erg ver door gaan bulken.
Het meeste vet zit tussen de tricep en elleboog in en bij de aanhechtingspunten van mijn pezen.

17 centimeter

13.2

precies 20cm.

EDIT: en onderarm meet 37cm

Ik dacht ik heb dunne polsen dus ik zal wel 14cm hebben ofzo, maar het was 18,5cm. Dat valt niet tegen. Maarre, waarom willen we dit ook alweer weten?

Ik dacht ik heb dunne polsen dus ik zal wel 14cm hebben ofzo, maar het was 18,5cm. Dat valt niet tegen. Maarre, waarom willen we dit ook alweer weten?

volgens ts was dat dunne polzen minder kracht zouden hebben, maar dat is niet zo je kunt wel harder slaan als je dikkere skeletbouw hebt, maar dikte van je polzen heeft niks te maken of je meer of minder kunt optillen.

Terug
Naar boven