Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lange vingers, dunne pols en dunne enkel = ecto, de rest van je leven. Verder no prob want spieren opbouwen kan altijd.
yeah right dat is het enigste naar wat ze kijken, ken zat mensen met lange vingers dunne polzen en dunne enkels die je echt geen ecto kan noemen. alhoewel wel vaak mensen met dunne polsen kans groter is dat het hele lichaam ectomorpisch is
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 18:14 ----------
qua bronnen kwam ik er achter dat Arnold schwarzenegger 20 cm polzen heeft en mike tyson 20,30. dus ongeveer hetzelfde. Maar Ronnie coleman had wel veel grotere pols omtrek kan er niet achter komen hoeveel precies. Ik denk dat dat mede dankzij HGH komt, en dat ook buiten vet of vocht aankomen de enigste manier zou kunnen zijn om grotere polzen te krijgen.
Rond de 20 is echt geen ecto meer, dan heb je geen excuus meer! Positiever gesteld; dan heb potentie!
Zelf heb ik 17,5 cm.
Dit soort topics worden altijd door dezelfde persoon gebumpt... GBBH of iets, ben z'n naam al weer kwijt.
De meeste met 45 cm+ guns vermelden hun VP niet omdat het dan opeens de helft zo cool is.
Want?
Alsof er zoveel vet en vocht opslag plaats vind bij een aangespannen boven arm.
Haha,
Iedereen heeft toch meer armomvang tijdens de bulkperiode.
Zoals ik eerder al poste; bij 20 cm polsen bb je geen ecto meer!!
16 à 17 cm wel, alles daarboven heeft geen excuus en moet ondertussen enorm zijn.
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:41 ----------
Zie je
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:42 ----------
Idem. Ecto!
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 20:47 ----------
Hahaha
Haha,
Iedereen heeft toch meer armomvang tijdens de bulkperiode.
Ik dacht ik heb dunne polsen dus ik zal wel 14cm hebben ofzo, maar het was 18,5cm. Dat valt niet tegen. Maarre, waarom willen we dit ook alweer weten?