XXL Nutrition

Wat is je polsomtrek?

Droom ik nou of zie ik een trollende 3XL.

Mijne zijn ook 17cm. Dacht altijd dat dit mega dun was. Dit lijkt btw alleen nog dunner omdat ik best grote klauwen heb.

Onderarm is 29cm.

Laatst bewerkt:
17.2 cm

Best wel dun vind ik.

Echt onzin hoor, toen ik net begon ( dus geen triainings ervaring had ).

Toen ging ik wel is met een paar maten van me naar de sportschool ik had echt dunne polsen, toch pakte ik een stuk meer gewicht dan de rest, dus polsen is gewoon onzin.

Echt onzin hoor, toen ik net begon ( dus geen triainings ervaring had ).

Toen ging ik wel is met een paar maten van me naar de sportschool ik had echt dunne polsen, toch pakte ik een stuk meer gewicht dan de rest, dus polsen is gewoon onzin.

Dit, ook al zei een maatje tegen me dat als je té dunne polsen hebt meer dan 2plate BP onmogelijk is :/ Dunno if true or just broscience.

een pols omtrek van 16.2cm hiero:(
ben nog nooit iemand tegen gekomen met dunnere polsen!

17,5cm pols, dacht dat ik smalle polsen had
29 cm onderarm
37cm bovenarm

Net ff opgemeten, 18cm vind het best dun lijken maar dat komt door mijn lengte ( en grote handen dus )

Er is dus geen enkel verbrand tussen polsen en kracht.

Mijn pols is 17 cm onderarm 31-32cm bovenarm 35-36cm.

Mijn broer is een metselaar en weegt 12kg meer dan mij hij heeft polsen van ong 25cm hele dikke vingers en beest onderarm en als ik met hem ga fitnessen enz ben ik veel sterker dan hem.

Mijn broer is een metselaar en weegt 12kg meer dan mij hij heeft polsen van ong 25cm hele dikke vingers en beest onderarm en als ik met hem ga fitnessen enz ben ik veel sterker dan hem.

En armworstelen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

als jij traint en hij niet, dan is dat logisch imo.

die van mij zijn 16 cm, maar ik groei nog!

En armworstelen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Zal afhangen van hoe je elkaars hand vasthoudt.

Mijn pa is ook metser en heeft stenen handen en dikke onderarmen. In het armworstelen win ik enkel als we onze handen op een bepaalde manier houden. (= de manier waarbij je vooral je bovenarm gebruikt, duimen erbij ) houden we ze anders dan kan hij gewoon mijn pols omdraaien en legt hij me gemakkelijk neer.

OT : 18 cm pols , 34 cm onderarm en 42 cm bovenarm ( opgespannen)

Laatst bewerkt:
De omtrek van je polsen is ongeveer even veel als de lengte van je derde been.
Wetenschappelijk bewezen!
Ik heb 21 cm.

Laatst bewerkt:
Armworstelen wint hij zonder enig probleem.

Als je elkaars handen zo vastneemt :

[Link niet meer beschikbaar]

Dan zou jij in principe een stuk meer kans moeten maken, op deze manier win ik van mijn pa (die al 25 jaar metser is ,weliswaar met de nodig moeite ). Je hebt hierdoor vooral kracht uit je bovenarm.

Als je gaat armworstelen zoals je een hand geeft, zijnde met je duimen er dus niet bij betrokken, gaat het veel meer om pols/onderarm.

Ga hem nu maar beaten :D.

Terug
Naar boven