AndroidHealthClinic

wat is jouw stijl...

Verder is het voor zulke personen super makkelijk om veel VVM te packen, zodra ze meer eten. Echter is het zaak om zo sterk mogelijk te zijn op een zo laag mogelijk bodyweight(in ieder geval voor iedereen die onder SHW lift), dus je bodybuilding vergelijking gaat niet op.

Dus als je wel traint maar te weinig eet, zal je wel in kracht winnen maar niet in massa???

Zelfs als je wat minder eet dan wat je nodig hebt kun je nog kracht pakken.. Het is de kunst om tegen dat randje aan te zitten..

Duidelijk styl 2!

Heb een tijd zoals styl 1 getraind maar deze styl verkies ik om massa te winnen.
Moet zeggen dat ik wel van styl 2 het meeste hou omdat ik zo alles gecontroleerd kan uitvoeren wat ik dan beter vind voor mijn defenitie van de spieren.

Dus binnen een maand ofzo zal ik terug styl 1 toepassen voor een paar maanden en tegen het eerste lente zonnetje begint te schijnen zal ik styl 2 dan maar terug van onder het stof halen!

Ik gebruik beide.Soms lukt het nou eenmaal niet om het zo netjes en effectief te doen als op een andere dag. Dus de combinaties van de 2 methodes spreekt me het meest aan ;)

A allebei
B omdat ik dat lekker vind
C ja, dus

Meestal Styl 2, zeker als ik in oplaadfase HST training zit, laatste week HST lijkt echter meer op Styl 1 ;)

miximotti

Ik heb niet echt een vaste style...

Hangt een beetje van me mood af

Terug
Naar boven