XXL Nutrition

Wat kun je het beste aan eenden voeren?

Ano_200622

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.886
Lengte
2m
Massa
158kg
Eenden worden lui en dan gaan ze andere hobbies zoeken: de mannetjes gaan dan en masse de vrouwtjes verkrachten. Is geen grapje.

Ik kwam bovenstaand bericht tegen en schrok me kapot. Ik heb wel eens gezien hoe 4 mannetjes eenden een verslonst vrouwtjes eend te grazen namen en wil hier niet aan bijdragen. Iemand een idee wat je dan het beste kunt voeren?

Oud brood toch gewoon?

Ah op die manier. Dan moet je toch gaan denkend aan levend aas, houdt ze actief.

Drop verlaagd testosteron, dan hebben ze er geen behoefte meer aan.

Pindakaas smeren. Werkt altijd.

Die gangbangs houd je toch, zit in de aard van het beestje. Jammer genoeg komen er jaarlijks meedere eendjes te overleiden voor hardcore gangbangs in het water waarbij het vrouwtje gewoon verdrinkt.

Misschien moet je ze gewoon graankorrels of kippenvoer voeren.

stukjes gebakken spons in het water gooien will do the trick.

Whey. Gewoon verstrooien over het water :)

Ik ben de Duck Whisperer. Zijn het toevallig mexicaanse eenden?

brood met stukjes lood erin.

38142750.jpg

brood met sambal

Een jager gaat op zaterdag altijd jagen bij het meer om de hoek van zijn huis, hij besluit om een hond te kopen en deze mee tenemen wanneer hij gaat jagen. De zaterdag daarop gaat hij jagen en neemt zijn nieuwe hond mee. Wanneer hij een eend heeft afgeschoten en deze op het water valt geeft hij de hond de opdracht deze te gaan halen, de hond rent over het water heen en pakt de eend in zijn bek en rent over het water weer terug om deze eend aan zijn baasje te geven. De jager staat er van te kijken en denkt die hond is niet goed snik en de volgende zaterdag neemt hij een dierenarts mee en hij schiet weer een eend af en deze valt weer op het water en de hond rent over het water heen en pakt de hond in zijn bek en rent weer met de eend over het water terug en geeft de eend aan zijn baas, de jager vraagt aan de dierenarts wat er nou aan de hand is en de dierenarts zegt; oh ik weet het al niets om over ongerust te zijn, uw hond kan niet zwemmen!

Terug
Naar boven