Fitness Seller

Wat kun je het beste aan eenden voeren?

Niet alleen vrouwtjes eendjes hoor.

391230.jpg

Moet bekennen dat ik eenden wel hilarisch leuke dieren vind.
Eigenlijk alle dieren wel, behalve katten en alle vogels buiten de roofvogels en uilen om.

Ik vind eenden ook echt baas. Lopen altijd een beetje te lopen mey zen alle.. net alsof ze stikvaag zijn

• Topic Starter Topic Starter
when someone throws old bread at you, duck

:)

Wat jij allemaal niet meemaakt op zo'n dag he Ovo. Eerst sms, dan die eendjes.
Ik bied mijn PM aan voor consult.

Wil je een permanente glimlach op me gezicht tatoeëren ofzo?

Niet alleen vrouwtjes eendjes hoor.

391230.jpg

Vet!

Moet bekennen dat ik eenden wel hilarisch leuke dieren vind.
Eigenlijk alle dieren wel, behalve katten en alle vogels buiten de roofvogels en uilen om.

Dat bedoel ik. Vogels zijn ook vet, laatst had ik teveel big macs gekocht en kon ik ze niet opkrijgen en ging ik die aan de vogeltjes voeren. De rangorde is ook zo mooi om te zien. Zitten er wat duiven aan zo'n hamburger te pikken, komt er ineens een lomp meeuw aan gestampt al die duiven weg hapt ie in een x een halve hamburger naar binnen. Raven zijn ook ****ing dominant.

Ik vind eenden ook echt baas. Lopen altijd een beetje te lopen mey zen alle.. net alsof ze stikvaag zijn

:thumb:

Eend no sunshine when she's gone.

:roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=qtT_8pEjHgo

Raven kraaien kauwen en eksters zijn tof. Rete intelligent ook.
En ik heb elke dag een duif op mn schoorsteen die gezellig komt roekoe-en een uurtje.

Heb je der ook een nieuwsbericht bij? xD

En vogels hoeven ook geen augurk tussen hun big mac's net als ik.

Vind kippen leuker. Sorry, ovos.

op vakantie aten ze bij ons gewoon spercibonen en karbonade mee en als we de pan op de grond zette kwamen ze gewoon de restjes eruit eten. :D hoezo bange eenden?? Was wel leuk te zien en echt elke avond kwamen ze terug!
ze aten ook ei en kip.. toch apart. :D

Terug
Naar boven