- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe staat het eigenlijk met het tegengaan van rassenscheiding fonkmeistah?

Oke, bankenbelasting. Zeg het maar. Hoe prima is dit idee en waarom?Tsja. Wat voor jou belachelijke ideeën zijn kunnen voor andere prima ideeën zijn.
Oke, bankenbelasting. Zeg het maar. Hoe prima is dit idee en waarom?
Op welke partij dan?
haha, je denkt toch niet dat ik dat ga zeggen "bascross", want ik zie de bui al hangen dat je vervolgens met een heel lijstje van slechte standpunten aankomt. Waardoor ik dan spijt krijg van mijn keuze en ik mij van mijn eigen leven zal moeten beroven, omdat ik niet heb meegewerkt aan de overwinning die VVD heet.
En dan? Wordt jij dan de baas? Of zal ik het doen?
Bankenbelasting is geen breekpunt of speerpunt geweest, PVV heeft meerdere speerpunten die aangemerkt kunnen worden als onhaalbaar.

haha, je denkt toch niet dat ik dat ga zeggen "bascross", want ik zie de bui al hangen dat je vervolgens met een heel lijstje van slechte standpunten aankomt. Waardoor ik dan spijt krijg van mijn keuze en ik mij van mijn eigen leven zal moeten beroven, omdat ik niet heb meegewerkt aan de overwinning die VVD heet.
Het gaat er niet om of het een breekpunt is. Het gaat er om dat bij iedere partij belachelijke standpunten worden bedacht.
Ik heb niet eens PVV gestemd trouwens, o.a vanwege de bankenheffing. Ik heb op de Piratenpartij gestemd, ook nog op nummer 1, Samir.![]()
Het gaat er niet om of het een breekpunt is. Het gaat er om dat bij iedere partij belachelijke standpunten worden bedacht.
Ik heb niet eens PVV gestemd trouwens, o.a vanwege de bankenheffing. Ik heb op de Piratenpartij gestemd, ook nog op nummer 1, Samir.![]()

Of die mensen zien wat er in de steden gebeurd en stemmen preventief. Of gaan werken in die steden en wensen een regering die wat doet aan de problematiek daar. Of die willen gewoon een algemeen rechtser bestuur voor heel het land.Limburg, 5,2% niet Westerse allochtonen, momenteel 28,2% PVV-stemmersxenofobe zooi daar.
Dit is wat men demoniseren noemt IMHOWilders past namelijk niet in het Nederlandse politieke systeem. Hij is een extremist in onze politieke cultuur.
Dat is dus de reden dat ik niet op de grote partijen stem. Misschien moet ik een eigen partij oprichten volgende keer.Natuurlijk heeft iedere partij belachelijke standpunten, genoeg proefballonetjes die op niks uitlopen. Helaas kost dat soms geld, zie de spitstrook ideeen van jaren terug of het rekening rijden dat nu niet wordt ingevoerd. Alleen al het verkennen van die plannen kost klauwen vol met geld en als het uitgevoerd wordt zoals de oude spitsstroken kost het nog meer.
Zoals ik al zei, iedere partij heeft slechte standpunten. De piratenpartij heeft echter weinig invloed, ze hebben helaas zelfs geen zetel gehaald, daardoor stap ik makkelijker over slechte standpunten heen.Ik heb niet op de piratenpartij gestemd o.a. vanwege de kortzichtigheid wat betreft "toetsing van kennis moet los staan van verplichting om lessen te volgen".
![]()