Fitness Seller

Wat te doen tegen honger?

• Topic Starter Topic Starter
heb je geen discipline?
gewoon heel clean eten
dan kan je ook best je kcal uppen
ik kan ook mega veel kcal clean eten
veel meer dan me behoud zonder veel dikker te worden
ik zou op 4500-5000 kcal nog nauwelijks vetter worden als ik echt clean eet
Zit al 700kcal boven onderhoud, de meningen zijn er enorm over verdeeld om zoveel kcal erboven te zitten. Dacht dat Stunna ook tegen zo'n hoge surplus was en zelf bulkt op best weinig kcal met zijn stats. Wil ook niet onnodig te vet worden, moet met m'n shape de zomer ook nog door zonder een cut:p.

Als ik 4500-5000kcal eet dan wordt het ook wel een stuk makkelijker om clean te eten. Ik probeer wel eerst 4200 kcal en kijk hoe dat verloopt.

Kan me eer helemaal in vinden vriend. Ik heb me mijn hele kuur de hele dag door volgevreten, en amper vetmassa gewonnen, dus ik denk dat je gewoon moet eten.

Iets simpels kan geen kwaad, want dat gaat meestal geen verschil maken op 4000Kcal. Gewoon vreten man!
Tja dat lijkt me dan het beste, hoop dat het idd weinig verschil gaat maken qua vet. Want voel me momenteel wel dik:o. Nog amper definitie op m'n buik/gezicht en oog gewoon vet al is het waarschijnlijk gewoon water. Heb dan ook al +6.5kg in 2.5 week gepakt. Vandaar dat ik toch wel wat rustig aan wou doen met kcal, maar schijnt dat iedereen er toch wel voor is dus nu rustig uppen.

Zit al 700kcal boven onderhoud, de meningen zijn er enorm over verdeeld om zoveel kcal erboven te zitten. Dacht dat Stunna ook tegen zo'n hoge surplus was en zelf bulkt op best weinig kcal met zijn stats. Wil ook niet onnodig te vet worden, moet met m'n shape de zomer ook nog door zonder een cut:p.

Als ik 4500-5000kcal eet dan wordt het ook wel een stuk makkelijker om clean te eten. Ik probeer wel eerst 4200 kcal en kijk hoe dat verloopt.

Als je aas gebruikt is er soms een aantal kcal waarop je echt hard gaat en de kg's erbij vliegen
je spier/vet verhouding kan dan zelfs gunstiger komen te liggen of gelijk te blijven, omdat je zo snel zo veel spiermassa weet aan te komen
Soms ligt dat aantal hoger dan je berekening en soms klopt je berekening
Elke dag is ook anders, de ene dag verbrand je zelf meer en de andere dag eet je net even wat minder of meer
Voor mij is dat nu ook meer dan 700 kcal boven onderhoud
Je moet gewoon eten tot je het resultaat ziet wat je wil, calorieën geven een idee en zorgen dat je er niet te veel van af zit is mijn mening
Probeer eens een maaltijd met vlees en groente toe te voegen 's avonds eerst anders, of schroef de post workout koolhydraat maaltijden omhoog

Als je aas gebruikt is er soms een aantal kcal waarop je echt hard gaat en de kg's erbij vliegen
je spier/vet verhouding kan dan zelfs gunstiger komen te liggen of gelijk te blijven, omdat je zo snel zo veel spiermassa weet aan te komen
Soms ligt dat aantal hoger dan je berekening en soms klopt je berekening
Elke dag is ook anders, de ene dag verbrand je zelf meer en de andere dag eet je net even wat minder of meer
Voor mij is dat nu ook meer dan 700 kcal boven onderhoud
Je moet gewoon eten tot je het resultaat ziet wat je wil, calorieën geven een idee en zorgen dat je er niet te veel van af zit is mijn mening
Probeer eens een maaltijd met vlees en groente toe te voegen 's avonds eerst anders, of schroef de post workout koolhydraat maaltijden omhoog
Aankomen is geen probleem, kilo's vliegen er nu met +700kcal ook wel op aan. Alleen hongergevoel is om gek van te worden, probeer zo +1000kcal en kijk wel even hoe dat gaat.

Tja dat lijkt me dan het beste, hoop dat het idd weinig verschil gaat maken qua vet. Want voel me momenteel wel dik:o. Nog amper definitie op m'n buik/gezicht en oog gewoon vet al is het waarschijnlijk gewoon water. Heb dan ook al +6.5kg in 2.5 week gepakt. Vandaar dat ik toch wel wat rustig aan wou doen met kcal, maar schijnt dat iedereen er toch wel voor is dus nu rustig uppen.
Ja had ik ook. Is inderdaad gewoon water. In je nakuur zul je direct het eindresultaat zien en dan merk je wel dat het water was.

eat big to get big!

Ja had ik ook. Is inderdaad gewoon water. In je nakuur zul je direct het eindresultaat zien en dan merk je wel dat het water was.
Moet ook wel water zijn, bulk op ongeveer evenveel kcal als normaal alleen kom ik nu 3x zoveel aan:p.

Achja, als ik toch te vet word dan cut ik m'n volgende cycle wel wat langer:D.

Ik wou dat ik zoveel honger had. Als ik niet de tijd in de gate hou mis ik soms zo een maaltijd.
Behalve met voldoende T3 lukt het me wel steeds weer honger te hebben. Om dan goed met honger om te gaat helpt het voor mij altijd om veel havermout in mn shakes te doen. Een meer kcal gaan eten.
Mocht cutten je doel zijn dan kun je de honger goed onderdrukken met ECA of Dex. Een veel soep eten, zit je snel vol van zonder een hoop kcal te eten.

Vette vis kan ook sardines en makreel uit blik zijn. ;) is heel goedkoop. Je kan ook magerdere vis met een lepel olie erover nemen. Of 2 eieren.

Misschien gewoon een lepel tarwezemelen erbij. 1,25 per 300 gram van Smaakt.
Wat ook kan... als je alles van je ontbijt in de blender doet.. stronk brocolli erbij. weinig kcal en wel extra vulling. ;) schijn je niet te proeven als je ook whey toevoegt.

Ik word ook altijd wakker met honger. Vaak al in de nacht. Wat mij helpt is na mijn avond snack (is ook zo een 800 kcal) een handje amandelen terwijl ik naar boven loop. En anders een banaan naast je bed leggen.

Weet je zeker dat het een banaan is wat naast je bed ligt?

Bedoel je brood? Want volkoren brood is verre van ideaal.... wat in de Benelux als 'volkoren' word verkocht is in principe gewoon gestripte vezels met kleurstof, tenzij je naar de natuurwinkel gaat.
Dan nog zou ik ALS je brood wilt eten, kiezen voor spelt, de beter verteerbare en meer micro-nutrient dichte versie van brood.
Als jij minder honger wilt hebben, kies voor meer zetmeel....van rijst zit je langer vol dan van brood....van aardappels zit je langer vol dan van rijst, etc etc....

Verder eventueel caffeine of stims...werkt bij mij altijd goed. Met name ADHD medicatie werkt bij mij zeer goed tegen honger...iets TE goed soms zelfs...

gap, jij bent veel bezig met biologisch eten enzo toch?

Ik wou dat ik zoveel honger had. Als ik niet de tijd in de gate hou mis ik soms zo een maaltijd.
Behalve met voldoende T3 lukt het me wel steeds weer honger te hebben. Om dan goed met honger om te gaat helpt het voor mij altijd om veel havermout in mn shakes te doen. Een meer kcal gaan eten.
Mocht cutten je doel zijn dan kun je de honger goed onderdrukken met ECA of Dex. Een veel soep eten, zit je snel vol van zonder een hoop kcal te eten.
zelfs met eca en dex heb ik honger :p enige wat werkt is roken als een ketter en veel water drinken bij mij. (Nu al een tijdje gestopt met roken dus word wat me volgende cut)

Komkommer of paprika en dergelijke eten. Caloriearm en vult toch tijdelijk. :P

gap, jij bent veel bezig met biologisch eten enzo toch?
Yup.... meer ideologisch hoor.... ik ben niet vies van schadelijke stoffen, maar ik wil wel graag weten watvoor stoffen ik binnen krijg en hoeveel ;)
En btw, de ADHD medicatie is voorgeschreven... ik slik wel meer middelen op recept.

Yup.... meer ideologisch hoor.... ik ben niet vies van schadelijke stoffen, maar ik wil wel graag weten watvoor stoffen ik binnen krijg en hoeveel ;)
En btw, de ADHD medicatie is voorgeschreven... ik slik wel meer middelen op recept.

oke, maar het is niet dat je daar meer voordeel uit haalt dan? want ik zit er namelijk ook aan te denken om wat meer biologisch te gaan eten. Sowieso qua vis en vlees en misschien ook qua verse groentes alleen kun je die maar zo kort vers houden.

oke, maar het is niet dat je daar meer voordeel uit haalt dan? want ik zit er namelijk ook aan te denken om wat meer biologisch te gaan eten. Sowieso qua vis en vlees en misschien ook qua verse groentes alleen kun je die maar zo kort vers houden.
Het smaakt beter....er zitten meer micronutrienten en minder rotzooi in. En je kan tegenwoordig zat biologische ingevroren groentes krijgen, zeker als je naar een XL filiaal gaat.

Het smaakt beter....er zitten meer micronutrienten en minder rotzooi in. En je kan tegenwoordig zat biologische ingevroren groentes krijgen, zeker als je naar een XL filiaal gaat.
Maar wat is tegenwoordig nog echt biologisch, er zit genoeg zooi in de lucht, grond, water, overal wel. Dat komt ook gewoon bij die 'biologische' producten waar je de jackpot voor betaald.

Allerlei processen in je lichaam draaien op volle toeren
Dus ook je metabolisme
Je kunt dat vertragen met vezels en vetten en veel drinken

Ik volg succes

Allerlei processen in je lichaam draaien op volle toeren
Dus ook je metabolisme
Je kunt dat vertragen met vezels en vetten en veel drinken

Ik volg succes
Eet al zo'n 110g vet en vezels niet echt op gelet, maar wel enorm veel vezelrijke producten.

Maar m'n kcal opschroeven naar 4300 doet al veel goed, nu verder gainen:D.

Terug
Naar boven