MuscleMeat

Wat te eten voor en na cardio tijdens cut?!

Bezoekers in dit topic

romano1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
1.297
Waardering
5
wat eet je voor je cardio gaat doen en hoelang ervoor?
en hoelang erna en wat eet je dan zodat je tog genoeg vet verbrand en geen spierverlies hebt?
ik kan geen cardio doen S'morgens als ik opsta want dan moet ik krantjes brengen dus ik doe het meestal rond 6 uur en pak dan 1 whey shake 1 uur voor ik begin met de cardio maar dan moet je na de cardio tog meer KH pakken want voor de cardio heb je die dan overgeslagen tog?
en na de cardio moet je tog 30 min wachten voor je weer gaat eten?
 
Waarom zou je in godsnaam een wheyshake gaan pakken voor cardio :scratch: . Het enige wat er op vooruit gaat is je conditie, vetverbranding zal amper plaatsvinden, omdat eerst de voedingswaarden van de wheyshake worden gepakt. Of doe je van tevoren ook nog een sessie KT?
 
Als ik jou was zou ik meteen na het opstaan een shake nemen, zo zet je je spijsvertering meteen op gang en voldoe je in je eiwitbehoefte. (je zegt toch dat je dan nog eerst een krantenronde moet doen) Op voorwaarde wel dat er minimum twee uur tussen je shake en je cardio training zit. Normaalgezien werkt cardio het beste op een nuchtere maag. Na de cardiotraining wacht je ook best een uur met eten.
 
een whey shake voor de cardio beschermd toch tegen spierverlies?
ik die cardio op een aparte dag dan KT anders duurt het allemaal te lang.
ma als ik het zeker wist zou ik het niet vragen he:P

@ fluffy: ik pak altijd whey shake met 100 gr brinta erdoor heen en wat lijnzaad.
 
wat whey en mss wat dextrose. hoe meer whey/dextrose hoe meer spierbehoud maar hoe minder vlug vetverbranding. en vice versa.
 
Je moet zker wat eiwitten binnen krijgen s morgens, dus die whey moet wel. Kh zijn niet zo slim, ook na de cardio eigenlijk niet. Zo blijf je met alles wat je doet het vet aanspreken.
 
te zien hoe lang je cardioot. als je 60 min gedaan hebt kan er echt wel 15-20gr dextrose er echt wel van af.

naar het schijnt is heel die EPOC (aka afterburn) serieus overschat. dus wat dextrose om je uit de eventuele katabolische fase te helpen is ok imo.
 
Back
Naar boven