XXL Nutrition

wat vind je baas van jouw eetgedrag

''Wat eet je veel zeg.''
''Gaat dat niet vervelen, elke dag die rijst en kip?''

Denk ik altijd: ''gaat dat broodje nou niet is vervelen?''

Ze vinden alleen die musclemeat zakjes raar :)

op mn vorige werk veel standaard opmerkingen en idd gebak proberen aan te smeren.
opmerkingen komen vaak van mensen met een bierbuik.

nu op werk, ik eet heel de dag door geen reacties.
moet wel zeggen dat de meeste op onze afdeling wat jonger zijn en ook wel is sporten.

ze lachen me meestal uit wanneer ik 100 gram kipfilet op me brood heb zitten, dan krijg je de opmerking :

moet je ook nog brood eten bij die kip? of ; dat is onderhand een hele kip man? of ; we zien wel waar het geld zit!

terwijl ze zelf zitten te hijsen aan een pakje marlboro van 6 euro ;D

Alleen als powerlifter.
Als je een echte bodybuilder bent ben je serieus bezig met je sport.

Wat een onzin! In een 3500 kcal dieet past een stukje taart prima. Daarnaast is DE sport voor 9/10 van ons een hobby! We zijn geen pro en zelfs pro kunnen buiten wedstrijd preparatie best wat eten. Er is een verschil tussen serieus bezig zijn met en een obsessieve-compulsieve stoornis.

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

In de zorg waar ik werk zijn er altijd mensen die een mening hebben over veel eiwitten. Altijd het gezeur dat het slecht zou zijn voor mijn nieren, dat een mens helemaal niet meer dan 100 gram eiwit nodig heeft. Discussie over de schadelijkheid van zuivel door vooral Aziatische collega's die zelf geen melk lusten en hoogst waarschijnlijk zelf meer lactose intolerant zijn dan ik als Nederlander. Het zijn vooral vrouwen mijn collega's en ze zijn 9/10 te dik en zien het 1000kcal dieet als ideaal. Hen zie je dan 3 shakes nemen op een dag en helemaal niet eten......ja en wie is er dan vreemd.....zij of ik :-) Ze houden dit overigens nooit langer dan 2 weken vol.

Wat een onzin! In een 3500 kcal dieet past een stukje taart prima. Daarnaast is DE sport voor 9/10 van ons een hobby! We zijn geen pro en zelfs pro kunnen buiten wedstrijd preparatie best wat eten. Er is een verschil tussen serieus bezig zijn met en een obsessieve-compulsieve stoornis.

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

In de zorg waar ik werk zijn er altijd mensen die een mening hebben over veel eiwitten. Altijd het gezeur dat het slecht zou zijn voor mijn nieren, dat een mens helemaal niet meer dan 100 gram eiwit nodig heeft. Discussie over de schadelijkheid van zuivel door vooral Aziatische collega's die zelf geen melk lusten en hoogst waarschijnlijk zelf meer lactose intolerant zijn dan ik als Nederlander. Het zijn vooral vrouwen mijn collega's en ze zijn 9/10 te dik en zien het 1000kcal dieet als ideaal. Hen zie je dan 3 shakes nemen op een dag en helemaal niet eten......ja en wie is er dan vreemd.....zij of ik :-)

Het was een grapje Ymir. :)

stukje taart heeft geen positieve bijdrage aan je voeding dus waarom zou je het nemen als je serieus bezig bent en geen behoefte hebt aan zoete troep?
hier hoef je geen pro voor te zijn

Of van die opmerkingen als "je zit toch niet aan de shakes he!?"

Bijna elke dag..

-Hoe kun je nou rijst en vis koud eten?
-Gatver wat stinken die rijstwafels..
-Geniet jij eigenlijk wel van eten?

Prima, ben kok dus die combinatie is voor mijzelf vrij gunstig.

Ze hebben er vrij weinig begrip voor hehe, als er taart is komen ze 20x vragen of ik echt niks moet.

Of geniet jij wel van het leven door je voeding..

ik word er vrij agressief van na 2 maal nee ik wil niet te zeggen :S
vooral op bezoek bij mensen.
vinden ze t raar als ik ineens chagarijnig word na 10 x nee te zeggen
sterf

Ze zijn er hier onderhand aan gewend. Zeuren over taart nemen doen ze ook niet meer.
MM zakjes / eten online bestellen vinden ze nog wel wat raar. Irritant is dat mensen wel om tips vragen maar er dan geen **** mee doen..

Ze zijn er hier onderhand aan gewend. Zeuren over taart nemen doen ze ook niet meer.
MM zakjes / eten online bestellen vinden ze nog wel wat raar. Irritant is dat mensen wel om tips vragen maar er dan geen **** mee doen..

Herkenbaar :o

askholes

Ik heb het geluk dat de collega's allemaal redelijk jong en trainen er een paar zelf ook fanatiek. In het begin kreeg ik juist commentaar dat ik maar droog brood at haha. Kan dus onder problemen rijst+kip of spaghetti aan het bureau nuttigen (en dan zelfs nog ff opgewarmd).

stukje taart heeft geen positieve bijdrage aan je voeding dus waarom zou je het nemen als je serieus bezig bent en geen behoefte hebt aan zoete troep?
hier hoef je geen pro voor te zijn

Als je er geen behoefte aan hebt is het geen probleem. Ik neem op een verjaardag wel een stuk taart. Gratis koolhydraten. Neem er alleen nog wel iets bij wat eiwit bevat. Reken het mee in de calorieën voor die dag en geen probleem.

On-topic: Ik heb geen flauw idee wat mijn baas denkt van mijn eetgedrag. Hij betaald me om mijn werk te doen en dat doe ik. Wat ik eet zal hem niet veel uitmaken.

Terug
Naar boven