- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Ik ben een wolf

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alleen als powerlifter.
Als je een echte bodybuilder bent ben je serieus bezig met je sport.
verkiezingwait wut.

Alleen als powerlifter.
Als je een echte bodybuilder bent ben je serieus bezig met je sport.
Wat een onzin! In een 3500 kcal dieet past een stukje taart prima. Daarnaast is DE sport voor 9/10 van ons een hobby! We zijn geen pro en zelfs pro kunnen buiten wedstrijd preparatie best wat eten. Er is een verschil tussen serieus bezig zijn met en een obsessieve-compulsieve stoornis.
---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------
In de zorg waar ik werk zijn er altijd mensen die een mening hebben over veel eiwitten. Altijd het gezeur dat het slecht zou zijn voor mijn nieren, dat een mens helemaal niet meer dan 100 gram eiwit nodig heeft. Discussie over de schadelijkheid van zuivel door vooral Aziatische collega's die zelf geen melk lusten en hoogst waarschijnlijk zelf meer lactose intolerant zijn dan ik als Nederlander. Het zijn vooral vrouwen mijn collega's en ze zijn 9/10 te dik en zien het 1000kcal dieet als ideaal. Hen zie je dan 3 shakes nemen op een dag en helemaal niet eten......ja en wie is er dan vreemd.....zij of ik :-)

Ze zijn er hier onderhand aan gewend. Zeuren over taart nemen doen ze ook niet meer.
MM zakjes / eten online bestellen vinden ze nog wel wat raar. Irritant is dat mensen wel om tips vragen maar er dan geen **** mee doen..

Ze zijn er hier onderhand aan gewend. Zeuren over taart nemen doen ze ook niet meer.
MM zakjes / eten online bestellen vinden ze nog wel wat raar. Irritant is dat mensen wel om tips vragen maar er dan geen **** mee doen..
stukje taart heeft geen positieve bijdrage aan je voeding dus waarom zou je het nemen als je serieus bezig bent en geen behoefte hebt aan zoete troep?
hier hoef je geen pro voor te zijn