XXL Nutrition

wat vind je baas van jouw eetgedrag

in begin op school keke ze raar en leerlingen begrepen niet dat ik niet dronk en speciaal at en niet elk weekend uitging en savonds altyd me tijd in me trainingen stak de leerkrachten waren het precies niet echt gewoon dat iemand aan eetschema deet en had redelijk veel last van scheten in de klas door me shakes :p ze zeide altyd dat het aan me voeding lag enzo maar nu deze tijd van schooljaar meer dan de helft van me klas is beginne fitnessen en grotendeels ervan is ook begonnen met zon eetschema :)

Mooi stinken dan

in begin op school keke ze raar en leerlingen begrepen niet dat ik niet dronk en speciaal at en niet elk weekend uitging en savonds altyd me tijd in me trainingen stak de leerkrachten waren het precies niet echt gewoon dat iemand aan eetschema deet en had redelijk veel last van scheten in de klas door me shakes :p ze zeide altyd dat het aan me voeding lag enzo maar nu deze tijd van schooljaar meer dan de helft van me klas is beginne fitnessen en grotendeels ervan is ook begonnen met zon eetschema :)

Durf het bijna niet te vragen.
Die school waar je op zit, doen die ook wat aan interpunctie, spelling etc?

stukje taart heeft geen positieve bijdrage aan je voeding dus waarom zou je het nemen als je serieus bezig bent en geen behoefte hebt aan zoete troep?
hier hoef je geen pro voor te zijn

Stukje taart maakt echt niet uit hoor. Heeft echt niks met serieus bezig zijn te maken of niet.

Maar goed jij bent waarschijnlijk ook zo'n neuroot die na de training direct naar de kleedkamer sprint om zijn shake dextrose en bcaa's te nemen. Want als je dat niet binnen 4.7 seconden na je laatste herhaling neemt mis je je anabolic window en is alles voor niets geweest.

Op een gegeven moment weten je collega's niet beter, en is het gewoon iets wat bij jou hoort. Maar krijg je nieuw werk of ga je naar een nieuwe afdeling dan begint het geneuzel weer van voor af aan ;)

:roflol: gadverdamme

Bij mij weten ze waarom ik zo frequent eet . M'n baas vindt het niet erg , al komt het waarschijnlijk omdat ik als enige in de zaak mijn eten zelf meeneem . Ik zit ook nooit om te eten dus werk de hele dag door . Als ik het zo even bekijk , ben ik gewoon de ideale werknemer . Hehe

3x pw extra durum van me baas omdat ik er nog van moet groeien.
Hij vind het allemaal best en heeft vorige week een rijstkoker voor me neergezet zodat ik die koude rijst niet meer hoef te eten.

3x pw extra durum van me baas omdat ik er nog van moet groeien.
Hij vind het allemaal best en heeft vorige week een rijstkoker voor me neergezet zodat ik die koude rijst niet meer hoef te eten.

Top baas dus!

Op m'n werk krijg ik vaak te horen dat zulke spieren "nep spieren" zijn. 2 weken niet trainen en ze zijn weg:eek::eek:

Op school vaak de vraag hoeveel lintwormen ik heb, of ik 's avonds nog wel eet en hoe vaak ik dagelijks schijt:D:D

damn nu zit zeker de hele klas zitten te puffen

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

damn nu zit zeker de hele klas te puffen

Hier heeft er zelfs iemand een sticker op de achterkant van m'n stoel gekleefd waarop staat dat ze me met rust moeten laten als ik aan't eten ben (95% van de tijd).

Haha.

Niemand begrijpt de heoveelheden die ik binnensteek hier...

Hier heeft er zelfs iemand een sticker op de achterkant van m'n stoel gekleefd waarop staat dat ze me met rust moeten laten als ik aan't eten ben (95% van de tijd).

Haha.

Niemand begrijpt de heoveelheden die ik binnensteek hier...

ben jij een bodjiboelder ofzeu

Geen baas, maar wel professoren die college geven. Die kijken raar op als ik een bak voeding tevoorschijn haal. Ik ben slechts een enkele keer aangesproken.

Ondertussen zijn er bij mij op het werk een paar collega's die ook begonnen zijn met kwark te eten

Hoe mijn baas erover denkt geen idee...
maar mijn collega's roepen om 10:00 al bij de koffie dat mijn eieren klaar zijn. :D Ik eet er 4 per dag rond 10:00....
Ze zijn er nu wel aan gewend met mijn eieren/noten/salade/bakken rijst met kip/vis en groentes.

Ik hoor er helemaal niks van.

Maar ik ben ook niet zo'n f**got die in de pauze een bak rijst met kip eet met zijn proteïne shake.

Angstige en vieze blikken als ik mijn tonijn uit de koelkast haal, helemaal angstige en vieze blikken als ik bakje met broccoli uit de koelkast haal maar iedereen sprint direct weg als ik een blikje zalm wil openmaken, zo gek...

Angstige en vieze blikken als ik mijn tonijn uit de koelkast haal, helemaal angstige en vieze blikken als ik bakje met broccoli uit de koelkast haal maar iedereen sprint direct weg als ik een blikje zalm wil openmaken, zo gek...
Zolang het bij blikken blijft.
Hier hoofdzakelijk opmerkingen als er vis uit de koelkast komt.
Standaard backfire; 'jij stinkt ook'

Angezien ik heel moeilijk bijkom in massa MOET ik wel 5 x eten op het werk anders krijg ik flauwte ;) dus of ie het nu leuk vind of niet, eten zal ik doen

Terug
Naar boven