AndroidHealthClinic

wat vind je baas van jouw eetgedrag

Ik heb het geluk dat de collega's allemaal redelijk jong en trainen er een paar zelf ook fanatiek. In het begin kreeg ik juist commentaar dat ik maar droog brood at haha. Kan dus onder problemen rijst+kip of spaghetti aan het bureau nuttigen (en dan zelfs nog ff opgewarmd).

haha ik eet ook tussendoor droog brood, eet 't dan maar snel weg voor ik weer vragen krijg.

De opmerkingen 'Wanneer ga je een grotere portie maken voor ons' of 'Eet jij thuis ook nog warm? Jij bent gek.' zijn ook al voorbij gekomen.

Bij ons zitten ze allemaal op een rij met een bak rijst en kip hahaha!

het ergste wat je kan doen is iemand uitleggen dat je juist minder eet dan je behoefte (cut) en dat wat je eet juist weinig is en dat je nog best trek heb ernaast.. terwijl ik een bak rijst, kip en groenten eet en alsnog mee lunch met brood..

stomste fout ooit.. nu blijf je maar horen: "ik zie dat je nog steeds aan het lijnen bent?!"

het ergste wat je kan doen is iemand uitleggen dat je juist minder eet dan je behoefte (cut) en dat wat je eet juist weinig is en dat je nog best trek heb ernaast.. terwijl ik een bak rijst, kip en groenten eet en alsnog mee lunch met brood..

stomste fout ooit.. nu blijf je maar horen: "ik zie dat je nog steeds aan het lijnen bent?!"

hahaha, nu verwachten ze dat je met taart terug komt jongen!

bij mij vragen ze waar mijn kip is als ik een dagje iets anders eet dus dat zit wel goed en mijn baas sporte vroeger altijd fanatiek dus ook geen problemen mee dat mijn bureau la vol met whey staat.... daarin tegen lopen ze thuis wel erover te zeiken maar ja je kan niet alles hebben....

• Topic Starter Topic Starter
Bij ons zitten ze allemaal op een rij met een bak rijst en kip hahaha!

Foto Rene dat wil ik wel us zien :D:D

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Soms zie ik die kantoorpikkies "lunchwalking"
In de ene hand een cup a soup en de andere een appel, want ze zijn op dieet hahahaha

stukje taart heeft geen positieve bijdrage aan je voeding dus waarom zou je het nemen als je serieus bezig bent en geen behoefte hebt aan zoete troep?
hier hoef je geen pro voor te zijn

Als iemand mij iets geeft als attentie vind ik het onbeleefd om nee te zeggen als er niet een aanleiding is zoals allergie. Iemand heeft soms zelf uren in de keuken staan bakken en dan neem je het gewoon in dankbaarheid aan. Wat boeit die paar honderd kcals op een 3500kcal dieet. Mensen vinden het leuk als je het met smaak opeet. Het is een hobby en geen dwangneurose die voeding.

Als iemand mij iets geeft als attentie vind ik het onbeleefd om nee te zeggen als er niet een aanleiding is zoals allergie. Iemand heeft soms zelf uren in de keuken staan bakken en dan neem je het gewoon in dankbaarheid aan. Wat boeit die paar honderd kcals op een 3500kcal dieet. Mensen vinden het leuk als je het met smaak opeet. Het is een hobby en geen dwangneurose die voeding.
Ik blijf het lastig vinden als iemand spontaan vraagt of ik een gebakje wil. Zeg dan altijd nee. Bereid me er liever een aantal dagen op voor. Is een beetje de autist in mij.

Ze kijken bij wel dom als ik een bak eten mee neem naar van die monster vergaderingen van 4 uur lang.

Ik zeg altijd, denk je dat dit met een cracker en een glas water per dag te bewerkstelligen is?

Ik had laatst ook nog zo'n bierbuik die met een kwart van een stoopwafelvlaai in zijn mik uit stond te leggen dat een kantoorpik als ik echt niet zo veel hoeft te eten.

in begin op school keke ze raar en leerlingen begrepen niet dat ik niet dronk en speciaal at en niet elk weekend uitging en savonds altyd me tijd in me trainingen stak de leerkrachten waren het precies niet echt gewoon dat iemand aan eetschema deet en had redelijk veel last van scheten in de klas door me shakes :p ze zeide altyd dat het aan me voeding lag enzo maar nu deze tijd van schooljaar meer dan de helft van me klas is beginne fitnessen en grotendeels ervan is ook begonnen met zon eetschema :)

Terug
Naar boven