XXL Nutrition

wat vind je baas van jouw eetgedrag

Ze vinden het niet echt een probleem ;)

Helemaal mooi als je baas constant vraagt of al die shakes wel goed voor je zijn en vervolgens met een poephoofd je aankijkt als je een paar dagen ziek bent geweest

Ben kok. eet de hele dag, onder het mom van proeven.

vandaag weer, zit je alweer te eten
hah, ja.. omnomnom

Interesseert hem geen hol. Terecht.

Altijd maar de vraag waarom ik zo eet! Antwoord altijd met precies de zelfde vraag. Dan wordt t meestal stil. Kan er altijd wel om lachen als collega's beginnen over dat ze een paar kg kwijt willen omdat de broek een beetje strak begint te zitten, en terwijl ze dat zeggen een gebakje naar binnen drukken...

Hond heeft een baas, ik heb een werkgever en die zegt niks.

hij vraagt regelmatig waarom ik elk half uur weer zit te eten, dan leg ik uit dat dat nou eenmaal nodig is voor bodybuilders want als je een paar uur niet eet begin je je eigen spieren te verbranden!!11!1!

nee grapje
ik heb geen werk

Haha je zou denken dat het een grapje is dat het niet zo is maar je bedoelt dat het grapje is dat je geen werk hebt,.
Echt leuk man

Over het algemeen alleen interesse, waarom eet je zoveel? Wat eet je? Wat zit er in zo'n shake etcetera

Haha die collega's die elke dag weer hetzelfde zeggen: kerel wat heb je nou weer in de magnetron, vieze stinkvis! :P heerlijk die reacties, af en toe wordt ik er wel beetje moe van..

Opmerkingen:
als ik bijv. aan me koude rijst met tonijn en groente zit: Dat vreet een varken nog niet op.

Als jij stopt met trainen word je dik

Doe dat raam eens open met die stinkvis

komt die weer aan met ze vieze eieren.

kan nog wel even doorgaan haha krijg letterlijk bij iedere maaltijd wel iets te horen. Maar t is allemaal wel voor de grap bedoelt dus echt vervelend vind ik het totaal niet.

Ik hoor alleen van 1 collega zo nu en dan een volledige scheldpartij dat hij mijn tonijn zo vind stinken.
Maar zolang hij niet normaal kan reageren ga ik er niet eens op in. :o

In principe vragen alleen geintereseerde mensen er naar. Uiteraard zijn er haters, maar die vreten maar lekker hun koekjes op in de pauze..

Ik wordt belachelijk gemaakt vaak als er een traktatie komt (elke week wel bijna en ik niet mee eet). Daarnaast vinden ze het gek dat ik zoveel eieren eet en beweren ze dat het slecht is voor me.

In 't begin een beetje lacherig alsof 't over één nacht ijs ging. Nu meer dan drie maand verder zien ze wel dat t helpt zalk-maar-zegge..:eating:

Als ik mijn blik tonijn open trek of mijn bakje rijst met kip koud naar binnen werk is het meestal zovan "eet eens wat normaals joh!" Het ironische hieraan is dat diegene die het zegt eruit ziet als een volgevreten hangbuikzwijn die de dag doorkomt met een liter cola, een zak chips en bastognekoekjes. Ach hier kan ik alleen maar om lachen:p

Hahaahahahah:roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Bij mij zijn ze het gewend... Met dit mooie weer trek ik een t-shirt aan en dan zegt de directeur "jouw armen groeien ook met de dag".

Dan smaakt dat blikje droge tonijn ineens een stuk lekkerder.

Ze noemen me hier robocop of the terminator :P

En wanneer de zomer aantreedt komen ze vragen om voedingsadvies omdat ze toch door krijgen dat ze dik geworden zijn van al dat gevreet :roflol:

Terug
Naar boven