- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahahahhaha oooohhh broccoli kan ook zoooo hard stinken!Angstige en vieze blikken als ik mijn tonijn uit de koelkast haal, helemaal angstige en vieze blikken als ik bakje met broccoli uit de koelkast haal maar iedereen sprint direct weg als ik een blikje zalm wil openmaken, zo gek...
Zolang er nog rokers zijn die buiten de pauzes om moeten roken, snap ik eigenlijk niet waar collega's het lef vandaan halen om er iets van te zeggen. Al is dat makkelijk zeggen, aangezien ze op mijn werk gewoon erg makkelijk zijn
Ja, lekker krom is dat... Je kan mij nog meer wijsmaken, maar ik denk dat het 9 van de 10x vrouwen zijn, die graag zelf meer willen eten.Precies dat. Laatst zat ik zelf nog op mn werk een paar boterhammen te eten. kreeg ik in ene het verwijt dat daar de lunchpauze voor is. En dit komt dan bij zo´n troela vandaan die letterlijk 1 pakje per dag op haar werk weg rookt.
En ook al eindeloze discussie moeten voeren met helaas vooral (vrouwen) over dat shake´s slecht voor je zijn en rijst met kip etc elke dag ook slecht voor me is. en dat terwijl ze zelf elke pauze een halve liter redbull en boterhammen met chocolade pasta wegvreten. met de nodige candybars erbij.
Rare bemoeizucht hebben mensen soms
Vrouwelijke collega's komen gek als zij willen vermageren.

Die zakjes van de AH die je moet gaarstomen 6 minuten in de magnetron ja..pff..rook de hele kantine er naar en een uur erna nog.Hahahahhaha oooohhh broccoli kan ook zoooo hard stinken!
Grappig is dat ik in de trein wel eens gek wordt aangekeken als uit een plastic bakje kip/tonijn rijst en groenten eet, maar de persoon tegenover me met patat en een hamburger van de Smullers niet gek wordt aangekeken. Blijkbaar is junkfood beter geaccepteerd hehe
Het is een Belg, die gebruiken andere woorden en zinnen.
''Wreten'' zal daar ook wel een van zijn.
(''de bureau'' heeft volgens mij niks met Belgen te maken, dat is gewoon fout)
Durf het bijna niet te vragen.
Die school waar je op zit, doen die ook wat aan interpunctie, spelling etc?