Fitness Seller

wat vind je baas van jouw eetgedrag

Heeft hij niets van te vinden..

Zolang er nog rokers zijn die buiten de pauzes om moeten roken, snap ik eigenlijk niet waar collega's het lef vandaan halen om er iets van te zeggen. Al is dat makkelijk zeggen, aangezien ze op mijn werk gewoon erg makkelijk zijn :)

Angstige en vieze blikken als ik mijn tonijn uit de koelkast haal, helemaal angstige en vieze blikken als ik bakje met broccoli uit de koelkast haal maar iedereen sprint direct weg als ik een blikje zalm wil openmaken, zo gek...
Hahahahhaha oooohhh broccoli kan ook zoooo hard stinken!

Zolang er nog rokers zijn die buiten de pauzes om moeten roken, snap ik eigenlijk niet waar collega's het lef vandaan halen om er iets van te zeggen. Al is dat makkelijk zeggen, aangezien ze op mijn werk gewoon erg makkelijk zijn

Precies dat. Laatst zat ik zelf nog op mn werk een paar boterhammen te eten. kreeg ik in ene het verwijt dat daar de lunchpauze voor is. En dit komt dan bij zo´n troela vandaan die letterlijk 1 pakje per dag op haar werk weg rookt.

En ook al eindeloze discussie moeten voeren met helaas vooral (vrouwen) over dat shake´s slecht voor je zijn en rijst met kip etc elke dag ook slecht voor me is. en dat terwijl ze zelf elke pauze een halve liter redbull en boterhammen met chocolade pasta wegvreten. met de nodige candybars erbij.

Haha nu niet veel maar bij mn vorige baas waar ik altijd van 5.00 / 6.00 tot 13.00 uur ong werkte at ik 's ochtends altijd rond 9 uur een warme maaltijd. Maar zalm opwarmen in de magnetron of andere dingen waar heel de kantine naar rook waren ze echt niet blij mee, boos zelfs enkele keren

Precies dat. Laatst zat ik zelf nog op mn werk een paar boterhammen te eten. kreeg ik in ene het verwijt dat daar de lunchpauze voor is. En dit komt dan bij zo´n troela vandaan die letterlijk 1 pakje per dag op haar werk weg rookt.

En ook al eindeloze discussie moeten voeren met helaas vooral (vrouwen) over dat shake´s slecht voor je zijn en rijst met kip etc elke dag ook slecht voor me is. en dat terwijl ze zelf elke pauze een halve liter redbull en boterhammen met chocolade pasta wegvreten. met de nodige candybars erbij.
Ja, lekker krom is dat... Je kan mij nog meer wijsmaken, maar ik denk dat het 9 van de 10x vrouwen zijn, die graag zelf meer willen eten.
En wat dan nog als je er moddervet en afstotelijk van zou worden? Net alsof zij coïtus met jou moeten hebben ofzo :roflol: Rare bemoeizucht hebben mensen soms

Als rokers zonder pauze mogen roken, mag je zonder pauze eten en weglopen, vind ik.

..ze zijn het inmiddels wel gewent van mij
heb ook nog het geluk dat ik 5min verderop woon en dus thuis met lunch een warme maaltijd kan maken:thumb:
1x per maand hebben we lunch op het werk, dan valt het pas ze pas op dat ik het dubbele weg duw:D
en als er iemand jarig is krijg ik altijd een belachelijk groot stuk gebak voor me neus... alsof ik het daarvan moet hebben; al die suikers en vetten

Wel typisch dat degene die altijd kritisch zijn op het eetgedrag van anderen zelf zo'n fantastische fisiek hebben (NOT).

Mijn baas vind het heel normaal..en al mijn klanten ook die roepen nl "moet jij niet eten..je weet waar de magnetron staat he!"

Volgens mijn collega's heb ik een lintworm

Ik eet enkel de hele dag door, non-stop, zorgt af en toe voor irritatie
Vrouwelijke collega's komen gek als zij willen vermageren.
Ik zit aan de overkant van de bureau van 8u30 tot 17u30 te eten/knabbelen (wreten)

1. Heb geen klassieke "baas".
2. Ik eet "normaal".

Hahahahhaha oooohhh broccoli kan ook zoooo hard stinken!
Die zakjes van de AH die je moet gaarstomen 6 minuten in de magnetron ja..pff..rook de hele kantine er naar en een uur erna nog.
Die van Mucle Meat zijn al gestoomd of gekookt en hoeven alleen even warm gemaakt te worden of gewoon koud eten.

Grappig is dat ik in de trein wel eens gek wordt aangekeken als uit een plastic bakje kip/tonijn rijst en groenten eet, maar de persoon tegenover me met patat en een hamburger van de Smullers niet gek wordt aangekeken. Blijkbaar is junkfood beter geaccepteerd hehe

Grappig is dat ik in de trein wel eens gek wordt aangekeken als uit een plastic bakje kip/tonijn rijst en groenten eet, maar de persoon tegenover me met patat en een hamburger van de Smullers niet gek wordt aangekeken. Blijkbaar is junkfood beter geaccepteerd hehe

Daar is waar het allemaal misgaat in de huidige samenleving. Teveel aantrekken van een ander zijn mening anders hoor je er niet bij...

Het is een Belg, die gebruiken andere woorden en zinnen.
''Wreten'' zal daar ook wel een van zijn.

(''de bureau'' heeft volgens mij niks met Belgen te maken, dat is gewoon fout)

't Is een Oost- of West-Vlaming, die "komen" ipv "worden" --> ze worden gek.
En wreten is waarschijnlijk vreten, in Vlaams-Brabant en Antwerpen ook bekend als "fretten".

Bureau heeft hier ook 2 lidwoorden in de spreektaal: "het bureau" = de bureautafel, "de bureau" wordt eerder gebruikt als "het kantoor".

ik hoor altijd is dat voor de hele week of blijf je hier overwerken

Terug
Naar boven