- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja, jij doet alsof je zo anders bent. Ja elk meisje die ik tegen ben gekomen zegt dat ze speciaal is en niet zoals alle anderen is.
Jij tikt anderen op hun vingers, noemt ze dom omdat ze een ander blik op het leven hebben. Ik ben hier om te nken en te genieten, dat jij van die rare vrouwenshit wil doen, dat is je goed recht, maar niet doen alsof je beter bent en anders cq beter in het leven staat.
Met alle respect, ik zou een goede kans maken als ik jou tegenkom, heb goede body en ben ervaren met het liefdesspelletje. Als ik een bar binnenkom dan draaien de meeste vrouwen al naar me met een (verlangende blik), jij bent zeker anders, "speciaal" was het woord toch?
en daarnaast is een beetje volwassen blik ergens op echt geen slecht iets.
haal je er voldoening uit? Kick je er op? Zegt wat over jou trouwens, dat je dat nodig hebt.. 
Aanname gozer..Assumption is the mother of all ****ups!
Ik gun iedereen zijn pleziertje ;-)De meesten hier preciesverwachte eerst dat optie 1 de populairste ging zijn, was fout blijkbaar
.
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 10:15 ----------
Zie het probleem niet, maar blijkbaar zijn ze toch interessanter dan jou want enkele pg's kunnen vullen, maar jij krijgt lekker maar 1 reply. U jelly?![]()
Ik tik niemand om de vingers, ik zeg; cut the crap. Even terug naar de realiteit.en daarnaast is een beetje volwassen blik ergens op echt geen slecht iets.
Gaat nergens over deze reply, komt erop neer dat als je ergens niet mee eens bent het betekent dat de ander in een sprookjeswereld leeft.
'Speciaal' heb ik nooit gezegd. Zelf kennis en eigenwaarde wel. You know, grown up stuff.
speciaal dus, waarom moeten vrouwen het altijd zo verpakken met andere woorden.
Wat fijn voor je dat je weet dat vrouwen naar je kijken, zeg eens; voelt het lekker?haal je er voldoening uit? Kick je er op? Zegt wat over jou trouwens, dat je dat nodig hebt..
Tuurlijk, ik geniet er zeker van. Waarom doe jij aan BB? Mannen kijken alleen maar naar uiterlijk, als je een lelijke troll bent zullen mannen het een worst wezen hoe je van binnen bent.
Wie zegt trouwens dat ik niet geniet van nken en genieten daarvan?(en andere dingen)Aanname gozer..Assumption is the mother of all ****ups!
Ben ook gewoon een mens.Ik gun iedereen zijn pleziertje ;-)
Heb ik nooit gezegd, beter lezen. En vrouwen zijn gewoon sl*tten. Maar aangezien jij een vrouw bent zal ik een ander woord gebruiken, coïtuswezens. Ze willen niks anders dan coïtus, daar zijn ze voor gemaakt, stuur ze op vakantie ver hier vandaan en ze nken er op los. Hier terug in Nederland zijn het zogenaamd engels. Ik weet wel beter, en speel daarop in. Werkt altijd, krijg veel vrouwen.
Maar goed, ben weer uit geouwehoerd. Have a nice day!
jij ook.
Ik tik niemand om de vingers, ik zeg; cut the crap. Even terug naar de realiteit.en daarnaast is een beetje volwassen blik ergens op echt geen slecht iets.
'Speciaal' heb ik nooit gezegd. Zelf kennis en eigenwaarde wel. You know, grown up stuff.
Wat fijn voor je dat je weet dat vrouwen naar je kijken, zeg eens; voelt het lekker?haal je er voldoening uit? Kick je er op? Zegt wat over jou trouwens, dat je dat nodig hebt..
Wie zegt trouwens dat ik niet geniet van nken en genieten daarvan?(en andere dingen)Aanname gozer..Assumption is the mother of all ****ups!

Veel mannen die blijkbaar toch meer dan coïtus zoeken, DG80 die denkt dat er vrouwen zijn die niet voor praatjes vallen en Nitwit die van zichzelf denkt dat ze aantrekkelijk is vanwege haar zelfvertrouwen en volwassenheid.
Zoiets.![]()
Praatjes hebben toch niets met denkniveau te maken? Ook (of juist) op een wat hoger niveau blijft het een mooi spelletje![]()
Beredeneer jij nu vanuit jezelf? Dus jij valt voor mooie praatjes? Reken maar dat er genoeg vrouwen zijn die dwars door al die praatjes heen prikken. Het is ook maar net wat je doelgroep is, onder HBO+ denknivo is sowieso al geen relatiemateriaal voor mij.
Tuurlijk geniet ik daar ook van en maak daar af en toe gebruik van, maar om met zo'n trutje iets op te gaan bouwen.
@ Teamsjonnie, heb je het echt zo hard nodig om telkens te herhalen hoe een grote vrouwenmagneet jij wel niet bent. Je zal het waarschijnlijk best goed doen onder een bepaalde doelgroep.

First class ass kicking. 

So much ownage

Ben ik ten opzichte van mensen die ik niet ken. Srs, why care? Komt iemand dat ik niet ken me uitschellen ga ik m in zn gezicht uitlachen. Iemand waar ik goed overeen kom zou wel erg slikken zijn.Ik ken niemand die absoluut immuum is voor het oordeel van anderen.