- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
En heb je dikke kuiten?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En heb je dikke kuiten?

Dan zul je vast totaal geen rekening houden met de TUT en MMC.

Ja maar met dat ecto lichaampje van jou hoeven je kuiten ook bijna geen werk te doen

Nee, wel sterke kuiten..
Wat denk je zelf..ik ben Mr. MMCDan zul je vast totaal geen rekening houden met de TUT en MMC.
Ik kan denk ook wel 1x240kg..
Telt dat ook met calfraises dan?Ja maar met dat ecto lichaampje van jou hoeven je kuiten ook bijna geen werk te doen![]()

Thnx! Calf raises op de Smith vind ik anders al best zwaar. Misschien wel handig te vermelden dat ik het gewicht van de bar niet meetel en dat ik op een stepper sta om dieper te kunnen zakken. Zo dus:
![]()
Dat maakt het al iets zwaarder dan staand.
)Eigenlijk wel. Ik kan gewoon rustig gecontroleerde reps maken ermeeDat is nogal haha. Volledige ROM? Heb zelf altijd liever dat je volledige stretch pakt ondering en bovenin nog aanspant.. Lukt dat nog met zo'n gewicht?
Zo simpel..maar o zo lekker!
Dat verschilt, ik train altijd samen en we lullen ook veel teveel . Push of pull meestal 60 tot 90 minuten. Benen is meestal binnen een uurtje wel gedaan.
Thanks man!Serieus goede schouders man! Doet me een beetje denken aan @nlbramnl je shape (qua vormen)
ik zie het als een groot compliment