XXL Nutrition

Weak01s road to dutch powerlifting nationals.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed man.

Zit sowieso alweer een 750+ totaal in dus.

Sterk Pjotr!

was 202.5 niet ong ook je bench pr in je voorbereidingen op -93?

• Topic Starter Topic Starter
Onvoorstelbare squat zo na een aantal dagen griep. Jammer van die deadlift, maar erg begrijpelijk.

ja was blij met de squat zit ruimte.

deadliften balen maar zoals ik zei kan ook gebeuren op wedstrijd. even afzonderen maar moet ook zeggen begon vermoeid te raken

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

hmms moet nog meer bij deadliften was niet goed hoor

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

thanks 255/190/270

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

Goed man.

Zit sowieso alweer een 750+ totaal in dus.

we zullen zien maar is wel de bedoeling ja

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Sterk Pjotr!

was 202.5 niet ong ook je bench pr in je voorbereidingen op -93?

ja equipped verleden jaar had ik schouder blessure.

vond banken wel pittig vandaag naweeen zondag en grieperig geweest

Vet sterk man!
En weer wat bijgeleerd.
Benieuwd naar het resultaat straks man.
Alvast heel veel succes Champ!

erg sterk weer! Veel succes

Vet sterk man!
En weer wat bijgeleerd.
Benieuwd naar het resultaat straks man.
Alvast heel veel succes Champ!

Yep zeker weer zelfs ik oude knar kan nog wat leren.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

thanks jij ook succes je moet zondag toch zie ik je dan ( heb ik het al gehad hehe)

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

The day after,

Voel me op zich niet verkeerd beetje moe en stram maar ben niet weer ziek geworden.
En geen last van de rug dus slimme keuze om niet door te trekken, is rug straks goed op wedstrijd
Dus superblij daarmee heb het griepje dit jaar gehad en nu 2 weken fit worden.
Uitgerust op de wedstrijd scheelt aankomende week nog lekker trainen en volgende week heel licht.

Ik heb er zin in hoop de rest ook ieder geval iedereen veel succes

maar moet nog wat bij openers worden 255-190-270 lekker save beginnen.
Komende week nog lekker trainen laatste week 2 hele lichte trainingen en dan knallen.
welke dag kom je naar de flex

Ga proberen beide maar zondag staat al vast, dan kan ik met iemand mee. Zaterdag er op eigen houtje proberen raken. 105 klasse wil ik niet missen natuurlijk :)
Komt goed Pjotr! Makkelijk beginnen en dan knallen op 2e en 3e beurten ;)

Ga proberen beide maar zondag staat al vast, dan kan ik met iemand mee. Zaterdag er op eigen houtje proberen raken. 105 klasse wil ik niet missen natuurlijk :)
Komt goed Pjotr! Makkelijk beginnen en dan knallen op 2e en 3e beurten ;)

leuk dat je komt man Hoop ook dat je zaterdag red.

zondag 23-11-2014 medium training.
pittig zo kort op zware training.

bench pause
20x10
70x5
70x5
70x5
100x5
120x5
140x3
160x3 easy
170x3 medium
170x3 medium pfff zwaarder dag gedacht had verwacht easy maar je heb vrijdag nog in me delicate lijfje:p zitten

shrugs 4x12
lateral pulls 5x8
dips 4x8
stomach crunches 5x15

heb me nek wat verrekt, lekker weer nu pijnlijk maar dat komt wel goed.
morgen buigen deadliften en dan begint de afbouw

Harde training laatste vrijdag!

Uitzonderlijk sterke trainingen, ziet er veel belovend uit voor het NK, wens je veel suc6 en dat je je doestellingen zult bereiken!!!

Uitzonderlijk sterke trainingen, ziet er veel belovend uit voor het NK, wens je veel suc6 en dat je je doestellingen zult bereiken!!!

thanks mate

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

gaat best aardig, heb er zin in :)

goed om te horen. zie je daar

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

maandag 24-11-2014 medium training
rug benen heupen waren nog beetje stram van vrijdag merkte ik vooral met zakken

squats
20x10
70x5
70x5
70x5
120x3
170x3
200x3 medium zakeen omhoog easy
220x2 medium zakken /medium omhoog
235x2 heavy zakken / medium omhoog.

sumo dealifts op techniek
110x5
110x5
150x3
180x3 easy
200x3 easy
210x3 easy

Ben er nu wel uit riem 1 gaatje losser met deadliften kom ik beter in positie techniek veel beter net op tijd voor flex.

net even uur physio gehad bleek dat me rib niet goed zat terug ingezt geen last meer nek, en alles goed los gemasseerd full body, had ik even nodig.

begin nu zin er in te krijgen

1

Wat een squat, 2 x 235 met medium moeilijkheid omhoog, niet normaal. Ik verheug me er op om je te zien liften over twee weken, daar gaat toch wel een prachtig totaal komen.

Hoeveel heb jij eigenlijk nodig voor t wk Raw Pjotr? :)

Wat een squat, 2 x 235 met medium moeilijkheid omhoog, niet normaal. Ik verheug me er op om je te zien liften over twee weken, daar gaat toch wel een prachtig totaal komen.

ik hoop het ga min best doen. nu lichter trainen en fit worden

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Hoeveel heb jij eigenlijk nodig voor t wk Raw Pjotr? :)

weet ik eigenlijk niet eerlijk gezegd.

Kwali eisen voor wk raw zijn nog niet bekend geloof ik, had t een paar dagen geleden nog gevraagd aan pieter.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven