MuscleMeat

Weer aanslag op basisschool.

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Er is brand gesticht op weer een moslim-basisschool in Uden, ook zijn er leuzen op de muren gekalkt. Ik heb al eerder gezegd: dit gaat uit de hand lopen...

Damn...

Ik hoorde vandaag ook op de radio dat ze ergens een 'zak strond' bij een moskee naar binnen hadden gegooid. Toen schoot ik toch wel ff hard in de lach! Die gast van de radio zij het ook zo letterlijk alleen dan op hele serieuze toon :roflol:

Maaruh, dit loopt idd wel uit de hand zo!

http://www.nu.nl/news.jsp?n=438905&c=13

Brand bij Islamitische basisschool Uden

Uitgegeven: 9 november 2004 22:09
Laatst gewijzigd: 9 november 2004 23:22

UDEN - Bij de Bedir Islamitische Basisschool in Uden is dinsdagavond brand gesticht. Op de school aan de Landschrijversveld zitten 140 leerlingen. De politie meldde dat het om een uitslaande brand gaat. Burgemeester Kersten van de gemeente zei voor het NOS Journaal dat alleen sprake is van materiële schade. De brand brak rond kwart voor negen uit.

Op de muren van de school zijn teksten ontdekt die verwijzen naar de moord op cineast Theo van Gogh. Volgens ooggetuigen zou de tekst luiden 'Theo R.I.P (rust in vrede)'. Ook zou bij de tekst een 'white power'-teken staan, het wereldwijde symbool van blanke racisten.

In Eindhoven werd maandagochtend een aanslag gepleegd op een islamistische basisschool. Burgemeester Sakkers van Eindhoven legde een verband tussen de aanslag en de moord op Van Gogh.

Ruim twee maanden geleden is een moskee in Uden beklad met racistische teksten en in het nabijgelegen Veghel is vorige week eveneens een moskee beklad met racistische teksten.

gaan ze er white power op kalken :rolleyes:

Stelletje leeghoofden..

:rolleyes: vooral doorgaan, dan komt het echt goed en kunnen we allemaal in vrede leven, mohammed b is vast trots op deze lonsdale helden

Ik snap best dat de maat vol is, maar je zelf verlagen onder het niveau van hun door een basisschool aan te steken...

wacht maar... binnenkort staan ook nl-se bassischolen enz in de fik maar dan overdag !

sjonge zeg, is echt niet normaal meer. ben benieuwd welke kant dit allemaal opgaat..

Wat een bende. Moskeen in de fik, kerken in de fik. Bah, wat een ellende. :(

jep uden, noord-oosten van brabant.

mijn vermoedens gaan uit naar Frenkpie en Benchmarc, zij wonen namelijk erg dichtbij Uden ;)

Laatst bewerkt:
Zelda zei:
Er is brand gesticht op weer een moslim-basisschool in Uden, ook zijn er leuzen op de muren gekalkt. Ik heb al eerder gezegd: dit gaat uit de hand lopen...

Moet toch vervelend zijn voor de moslims zo'n een onveiligheids gevoel, maar toch ook ff zeggen dat als zoiets moest gebeuren vanuit moslim kant dan zou er waarschijnlijk een bom ontploffen op klaarlichte dag als de school vol zit.

en idd, payback is a b*ch

Wie zegt dat het perse Nederlanders zijn geweest?

De gebeurtenissen zouden ook een ideale omstandigheid voor bep. allochtonen kunnen zijn om olie op het vuur te gooien. Iedereen kan whitepower op een raam spuiten.

Zolang hier geen zekerheid over bestaat lijkt het me niet verstandig klakkeloos aan te nemen dat het Nederlanders of een rascistische groepering is geweest.

Door een stel van die kansloze nazi's vergeet iedereen het hele probleem. We zijn nu net zo fout als aanhangers van moslim extremisme. Juist nu is het zaak je hoofd koel te houden en zorgen dat de moslim gemeenschap zelf acties onderneemt. We maken het alleen maar erger en daarbij zorgen wij er zelf voor dat de kern van het probleem vergeten wordt.

En btw; een school is wat anders dan een moskee; klinkt krom. Maar een instituut waar mensen geschoold moet je vanaf blijven.

Maargoed, de mensen die scholen in de fik zetten zijn minstens zo kansloos als Mohammed B.

@ Leviathan; zou kunnen. Maar verwacht het niet in dit geval.

Laatst bewerkt:
Beetje vergezocht idd, maar goed wie zal het zeggen.

Waarom zijn er eigenlijk Islamitische scholen nodig? Ik bedoel, je moet kinderen samen laten opgroeien en niet apart. Je krijgt anders toch het "hun" en het "ons" gevoel?

Krijgen ze daar les in het Arabisch? Als dat zo is dan heb je over 15 jaar nog van die kinderen/jong volwassenen die slecht Nederlands spreken waardoor een goede baan niet tot de mogelijkheden zal behoren. Of heb ik het nu mis ???

pat21 zei:
Waarom zijn er eigenlijk Islamitische scholen nodig? Ik bedoel, je moet kinderen samen laten opgroeien en niet apart. Je krijgt anders toch het "hun" en het "ons" gevoel?

Krijgen ze daar les in het Arabisch? Als dat zo is dan heb je over 15 jaar nog van die kinderen/jong volwassenen die slecht Nederlands spreken waardoor een goede baan niet tot de mogelijkheden zal behoren. Of heb ik het nu mis ???

PAT21 = CORRECT!!! :thumbs:

Ben ook niet echt een voorstander, maar ze krijgen gewoon in het Nederlands les, daarnaast ook Arabisch als het goed is.

Verbieden mag van mij ook, maar dan ook alle christelijke scholen.

Religie..........zucht......word er zo moe van.

Terug
Naar boven