- Waardering
- 52
Er is brand gesticht op weer een moslim-basisschool in Uden, ook zijn er leuzen op de muren gekalkt. Ik heb al eerder gezegd: dit gaat uit de hand lopen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

f*cking ecto zei:gaan ze er white power op kalken
Stelletje leeghoofden..
Zelda zei:Er is brand gesticht op weer een moslim-basisschool in Uden, ook zijn er leuzen op de muren gekalkt. Ik heb al eerder gezegd: dit gaat uit de hand lopen...
wacht maar... binnenkort staan ook nl-se bassischolen enz in de fik maar dan overdag !

de leeuw zei:Ja maar goed dan hebben ze altijd ook een hele kluwe van hun eigen mensen dood![]()

pat21 zei:Waarom zijn er eigenlijk Islamitische scholen nodig? Ik bedoel, je moet kinderen samen laten opgroeien en niet apart. Je krijgt anders toch het "hun" en het "ons" gevoel?
Krijgen ze daar les in het Arabisch? Als dat zo is dan heb je over 15 jaar nog van die kinderen/jong volwassenen die slecht Nederlands spreken waardoor een goede baan niet tot de mogelijkheden zal behoren. Of heb ik het nu mis![]()