Wat je hier zegt klopt al voor geen meter.
Ze hebben hier geen arabisch nodig dus overbodig!! Daardoor kun je het nog niet verbieden gozer, ik heb zat overbodige shit geleerd, en zij vinden het niet overbodig.
Christelijk geloof is van oorsprong bijna alle nederlanders, dus kun je niet verbieden.Ik heb net zoveel schijt aan christenen als joden als islamieten. Religie is niet van deze tijd. En Richard, die ****ers die in Staphorst + Veluwe wonen die hebben al genoeg verpest voor een hele hoop mensen omdat zij gelovig zijn. **** them. Ben blij dat we hen in iedergeval al hebben weten in te dammen.
Dadelijk hebben we ook nog boedhistische scholen, protestante scholen, niet gelovigen scholen, bijgelovige scholen, enz, enz.Tjah, als er behoefte aan is, dat zullen die scholen er komen. Ik vind het goed, zolang er maar kwalitatief goed Nederlands onderwijs wordt gegeven. Mogen zij best als extra vakken bepaalde religieuze elementen leren. We leven in een democratie. En dat zij hun culturele erfgoed wel in stand willen houden, tjah, das hun goed recht, dat wij Nederlanders al onze normen en waarden hebben verkocht / verkwanseld dat is ons probleem.
Pure kolder. Je hebt 1 soort school. Daar krijg je les! En dat was het.
Dat is ook mijn standpunt, ik zou het liefst religie verbieden, tis niet van deze tijd, zorgt voor verdeeldheid, onbegrip en haat. Weg met dat loden gewicht die de samenleving draagt. Maar goed, zoiets krijg je niet door.
Allemaal wel leuk hoe je het brengt, maar puntje bij paaltje slaat het natuurlijk nergens op. Daar is het nu te laat voor, hadden we aan moeten denken toen wij Nederlanders de gastarbeiders hier naartoe haalden. Boontje komt om zijn loontje.
Wat ik zelf wil, hehe, dan krijg je iets heel anders, maar je ken zoveel willen, als je het niet uit kan voeren heb je er al niks aan.