Fitness Seller

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

ah weer een beginnerswedstrijd leuk! het is in ieder geval een aanrader :D

Leuk !!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een mailtje verzonden..
Lijkt me toch wel ubervet, deed altijd strongman wedstrijden maar blesseer me daar x op en werd altijd voorbij gerend op de looponderdelen haha.
De statische lifts gingen me altijd vrij goed af, dan is dit een logische stap.

Ik herken me hier zelf wel een beetje in.
In de jaren '90 heb ik ook paar jaar Strongman gedaan en vond dat heel leuk om te doen en vind het nog altijd heel leuk om naar te kijken.
Ik bleek echter ook meer een statisch dan een dynamisch persoon te zijn en op looponderdelen werd ik altijd laatste :o

Je moet voor Strongman ook wel beduidend allrounder zijn dan voor Powerlifting en bij bepaalde onderdelen komt ook heel wat behendigheid bij kijken. Mis je die behendigheid dan is het niet de vraag of je blessures krijgt, maar wanneer je ze krijgt.

Hoe dan ook, ik hoop dat je de smaak te pakken zult krijgen en dat we je in de toekomst op het plankier mogen verwelkomen :).

Hallo iedereen,

ik heb nu al 5 aanmedligen het is een begin.

Ik hoop op veel meer natuurlijk.
Dus meld je aan het word een gezellige dag na de wedstrijd kunnen we met ze allen nog een drankje doen in de bar bij papendal.

7 aanmeldingen het stijgt

Ik vond het de vorige keer vet, dus ik ga weer meedoen.

Zoals reeds gezegd vind deze wedstrijd plaats in een ongedwongen sfeer, ideaal om eens te proeven aan wedstrijdomstandigheden. De reacties van alle vorige deelnemers waren zonder uitzondering zeer positief te noemen.

Tevens een leuke uitdaging om eens op een wedstrijd een totaal neer te zetten...voor hen die de vorige keer hebben meegedaan wellicht ook de mogelijkheid om te kijken waar ze nu staan?

Je hebt verder geen enkele verplichtingen, er wordt absoluut geen druk op mensen uitgeoefend om lid van de bond te worden, die mogelijkheid is er uiteraard wel, maar daar staat iedereen vrij in.

Met de beginnerswedstrijd heb je dus absoluut niets te verliezen!
Twijfel dus niet (ook al vind je je eigen stats wellicht niet indrukwekkend genoeg). Het gaat er op de beginnerswedstrijd niet om om Nederlandse records te breken ;)

Het woord beginners betekend overigens niet dat er niet mensen mogen meedoen die alreeds langer trainen en respectabele stats hebben opgebouwd...iedereen, beginner en gevorderde, jong en oud, mannen èn vrouwen zijn van harte welkom! :)

Laatst bewerkt:
Je bewoord precies wat ik bedoel.
Ik wist van sommige mensen die altijd boven mij eindigden dat ze met hun powerlifttotaal 100 kg onder mij zaten.
Dit wekte na 8 wedstrijden toch wel frustratie op.
Voor de rest zijn die wedstrijden ook gewoon tof hoor geen verkeerd woord over maar ben er veels te log en stijf voor.

Ik zit al langer met het idee om een pl wedstrijd te doen en dan is deze wedstrijd perfekt om te kijken hoe me dat bevalt!

Ik herken me hier zelf wel een beetje in.
In de jaren '90 heb ik ook paar jaar Strongman gedaan en vond dat heel leuk om te doen en vind het nog altijd heel leuk om naar te kijken.
Ik bleek echter ook meer een statisch dan een dynamisch persoon te zijn en op looponderdelen werd ik altijd laatste :o

Je moet voor Strongman ook wel beduidend allrounder zijn dan voor Powerlifting en bij bepaalde onderdelen komt ook heel wat behendigheid bij kijken. Mis je die behendigheid dan is het niet de vraag of je blessures krijgt, maar wanneer je ze krijgt.

Hoe dan ook, ik hoop dat je de smaak te pakken zult krijgen en dat we je in de toekomst op het plankier mogen verwelkomen :).

wanneer is de uiterste inschrijfdatum? ik mag vanaf begin december pas weer voluit trainen i.v.m. blessure, maar moet dus even kijken of alles goed gaat.. zoja dan wil ik ook graag een keer meedoen.

wanneer is de uiterste inschrijfdatum? ik mag vanaf begin december pas weer voluit trainen i.v.m. blessure, maar moet dus even kijken of alles goed gaat.. zoja dan wil ik ook graag een keer meedoen.

Je kunt je toch "onder voorbehoud" nu alreeds opgeven?
Niemand zal het je kwalijk nemen als je doordat je straks alsnog niet voldoende hersteld blijkt te zijn toch niet kunt deelnemen.
Schroom niet, meld je gewoon aan! :)

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Je bewoord precies wat ik bedoel.
Ik wist van sommige mensen die altijd boven mij eindigden dat ze met hun powerlifttotaal 100 kg onder mij zaten.
Dit wekte na 8 wedstrijden toch wel frustratie op.
Voor de rest zijn die wedstrijden ook gewoon tof hoor geen verkeerd woord over maar ben er veels te log en stijf voor.

Ik zit al langer met het idee om een pl wedstrijd te doen en dan is deze wedstrijd perfekt om te kijken hoe me dat bevalt![/QUOTE]

Zo is het maar net! :)

We hebben wat die logheid en stijfheid betreft toch niet toevallig dezelfde vader ofzo? ;)

Mmm ik denk dat ik me ook ga aanmelden.. ik wacht nog even de PL training af op 20 november, daarna beslis ik. :D

haha, afgelopen x was er ook maar 1.. is altijd jammer zou leuk zijn als der wat strijd is tussen de dames. miss kan ik mijn vriendin zo ver krijgen. ze was er vandaag bij toen ik naar Pjotr ging duss :P xD

OK, aangemeld :)

Hmm dan moet mijn vader op zijn 11e al een potent ventje geweest zijn hahaha.
Die ouwe schuinsmarcheerder ook haha.:D

Als je een lijst met aanmeldingen van DBB leden bijhoudt, dan bij deze: ik heb me ook aangemeld. :)

Zal vast wel goed komen met het aantal deelnemers, heb er al zin in om naartoe te werken.

Lijkt me eigenlijk best wel vet om een keer te doen. Kan alleen dat weekend niet..

Deze wedstrijd wordt dus in principe elk jaar georganiseerd?

Pjotr moet ik me ook nog aanmelden of is het wel duidelijk dat ik mee doe?

Terug
Naar boven