nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een mailtje verzonden..
Lijkt me toch wel ubervet, deed altijd strongman wedstrijden maar blesseer me daar x op en werd altijd voorbij gerend op de looponderdelen haha.
De statische lifts gingen me altijd vrij goed af, dan is dit een logische stap.

.Ik vond het de vorige keer vet, dus ik ga weer meedoen.

Ik herken me hier zelf wel een beetje in.
In de jaren '90 heb ik ook paar jaar Strongman gedaan en vond dat heel leuk om te doen en vind het nog altijd heel leuk om naar te kijken.
Ik bleek echter ook meer een statisch dan een dynamisch persoon te zijn en op looponderdelen werd ik altijd laatste
Je moet voor Strongman ook wel beduidend allrounder zijn dan voor Powerlifting en bij bepaalde onderdelen komt ook heel wat behendigheid bij kijken. Mis je die behendigheid dan is het niet de vraag of je blessures krijgt, maar wanneer je ze krijgt.
Hoe dan ook, ik hoop dat je de smaak te pakken zult krijgen en dat we je in de toekomst op het plankier mogen verwelkomen.
wanneer is de uiterste inschrijfdatum? ik mag vanaf begin december pas weer voluit trainen i.v.m. blessure, maar moet dus even kijken of alles goed gaat.. zoja dan wil ik ook graag een keer meedoen.

Je bewoord precies wat ik bedoel.
Ik wist van sommige mensen die altijd boven mij eindigden dat ze met hun powerlifttotaal 100 kg onder mij zaten.
Dit wekte na 8 wedstrijden toch wel frustratie op.
Voor de rest zijn die wedstrijden ook gewoon tof hoor geen verkeerd woord over maar ben er veels te log en stijf voor.
Ik zit al langer met het idee om een pl wedstrijd te doen en dan is deze wedstrijd perfekt om te kijken hoe me dat bevalt![/QUOTE]
Zo is het maar net!
We hebben wat die logheid en stijfheid betreft toch niet toevallig dezelfde vader ofzo?![]()
Mmm ik denk dat ik me ook ga aanmelden.. ik wacht nog even de PL training af op 20 november, daarna beslis ik.![]()
, als één dame over het hek van de dam is volgen er (hopenlijk) meerdere