Fitness Seller

Aankondiging beginnerswedstrijd powerlifting 24-09-2011

Bezoekers in dit topic

mooi dat hier toch behoorlijk wat mensen op afkomen.:)
 
Nu 21 inschijvingen waaronder 2 dames, hopelijk komen er nog een paar bij.

Inschrijvingen sluiten 20 september, dus nog tijd zat om je te bedenken en in te schrijven.

tot dan Pjotr
 
Ik heb de definitieve uitnodiging verstuurd,

Als je die niet ontvangen hebt, of je wil stiekum nog meedoen laat het even weten.

vr gr Pjotr
 
Hallo iedereen nog 2 daagjes en dan is het zover hoop dat jullie er klaar voor zijn.

Ik heb geen afmeldiingen gehad dus het word leuk.

Vergeet niet een korte broek mee te nemen of singlet voor het buigen. handig is lange sokken voor de deadlift en natuurlijk veel zin de rest komt vanzelf.

tot zaterdag gr Pjotr
 
raphael kan niet ivm werk... sorry weak
 
Pjotr ik heb nog iemand gevonden die even wil helpen met alles klaarzetten, komt helemaal goed dus!
 
ik heb een lichte heupblessure maar kom wel uiteraard;)
 
Uitslagen: [Link niet meer beschikbaar]

Uitslagen ook verwerkt in de rankings.

Allen gefeliciteerd met jullie prestaties!!
 
De dames en heren waren goed bezig! Ik heb een aantal filmpjes gemaakt, als ik tijd heb zal ik ze vanavond hier ff plaatsen, ik heb Strng, Frank en nog iemand gefilmt. De gewichten weet ik niet meer maar dat weten ze zelf wel, het was sterk in ieder geval!
 
Was weer genieten! Heb wat filmpjes gemaakt zal ze vandaag en/of morgen eens uploaden!
 
Goede wedstrijd... was wel eens leuk om de beurten en de namen om te roepen. Mooie beurten gezien, goed gedaan dames en mannen! :D
 
Mooie dag was t, zeer leerzaam... Waren mooie lifts dames en heren :D

Jammer dat ik ben uitgevallen :sad:
 
Thanks voor t uploaden Bart, was tof dat je er was!
 
mooie wedstrijd iedereen, iedereen gefeliciteerd met z'n prestaties. locatie was ook super.
 
Back
Naar boven