Fitness Seller

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

Even een simpele vraag, zijn 2,5m kniebanden toegestaan bij NPB?

Ok, duidelijk.
Jammer voor el chocoteddy haha.

Hallo iedereen er is een definitieve datum het is 12 december.

Aanvang weging is 09:30 aanvang wedsrtijd is 11:00.

iedereen die zich opgegeven heeft krijgt als ik terugkom uit Zuid Afrika nog een mail met alle definitieve informatie.

van uit mij kant zal het voorlopig wat stiller zijn, ik zal wel proberen daar een keertje in te loggen.

enne niet twijfelen om mee te doen gewoon doen.

gr Pjotr

half 10 in papendal jezus wat vroeg :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
half 10 in papendal jezus wat vroeg :roflol:

Dat is een misverstand...vanaf half 10 kun je wegen...wil niet zeggen, dat je dan moet wegen...wegen zal tot wel uiterlijk 10.30 kunnen (blijft nog vroeg, toch?:rolleyes:) Maar de meeste powerliftingwedstrijden beginnen nu eenmaal vrij vroeg, dan ben je ook weer vroeg thuis ;)

Dat is een misverstand...vanaf half 10 kun je wegen...wil niet zeggen, dat je dan moet wegen...wegen zal tot wel uiterlijk 10.30 kunnen (blijft nog vroeg, toch?:rolleyes:) Maar de meeste powerliftingwedstrijden beginnen nu eenmaal vrij vroeg, dan ben je ook weer vroeg thuis ;)

Wat vroeg thuis vroeg aan de bitterballen en goude rakkers

Mmmm wegen :rolleyes: Ik ga tot dan maar even keto doen looooool :p

heb er al zin in, nog een goei maandje

wie doen er allemaal mee

Destrey Raymond doet ook mee, ga hem inschrijven!

Was maar een grap Pjotr... ik doe gewoon m'n ding natuurlijk. :)

Pff niet aan beginnen hoor.. is echt ruk. Je schrapt eigenlijk alle koolhydraten uit je eetschema. Daardoor kom je in ketose ofzo.. Weet ik veel :P Heb ooit iets gedaan wat op Keto leek, maar als ik hier typ; ik ga dr frank volgen tot 20 november, word ik raar aangekeken. :p

Pff niet aan beginnen hoor.. is echt ruk. Je schrapt eigenlijk alle koolhydraten uit je eetschema. Daardoor kom je in ketose ofzo.. Weet ik veel :P Heb ooit iets gedaan wat op Keto leek, maar als ik hier typ; ik ga dr frank volgen tot 20 november, word ik raar aangekeken. :p

wat ik doe om af te vallen is gewoon de eiwitten verhogen en de snoep en troep uit mijn dieet verbannen behalve 1 keer in de week eten wat ik wil hmmmmmmmssssss:D

• Topic Starter Topic Starter

Ik vind alle dieets maar "raar" of ze nou van Dr Frank of Sonja Bakker zijn of hoe die dieetgoeroes ook allemaal heten ;)

Dieeten zijn ook ruk, daarom doe ik het niet meer. :p

Terug
Naar boven