weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
leuk als je mee doet. effe lekker knallen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje te weinig kunnen trainen de laatste tijd, maar ik doe anders wel mee !!
Even een simpele vraag, zijn 2,5m kniebanden toegestaan bij NPB?[/QUOTE
Bij de NPB zijn alleen 2 meter banden toegestaan.
) Maar de meeste powerliftingwedstrijden beginnen nu eenmaal vrij vroeg, dan ben je ook weer vroeg thuis 
Dat is een misverstand...vanaf half 10 kun je wegen...wil niet zeggen, dat je dan moet wegen...wegen zal tot wel uiterlijk 10.30 kunnen (blijft nog vroeg, toch?) Maar de meeste powerliftingwedstrijden beginnen nu eenmaal vrij vroeg, dan ben je ook weer vroeg thuis
![]()
Mmmm wegenIk ga tot dan maar even keto doen looooool
![]()
Was maar een grap Pjotr... ik doe gewoon m'n ding natuurlijk.![]()
Pff niet aan beginnen hoor.. is echt ruk. Je schrapt eigenlijk alle koolhydraten uit je eetschema. Daardoor kom je in ketose ofzo.. Weet ik veelHeb ooit iets gedaan wat op Keto leek, maar als ik hier typ; ik ga dr frank volgen tot 20 november, word ik raar aangekeken.
![]()

Pff niet aan beginnen hoor.. is echt ruk. Je schrapt eigenlijk alle koolhydraten uit je eetschema. Daardoor kom je in ketose ofzo.. Weet ik veelHeb ooit iets gedaan wat op Keto leek, maar als ik hier typ; ik ga dr frank volgen tot 20 november, word ik raar aangekeken.
![]()