MuscleMeat

Welk nummer stond op #1 op jouw geboortedag/verwekking?

• Topic Starter Topic Starter
Voor @Furryx94 de topictitel aangepast.
ik weet dat ik 5 dagen te vroeg ben geboren. dus uitgerekende datum zou 12 juli zijn, - 9 maanden is 12 oktober 1989
Dat brengt me bij dit pareltje

Wat is ons toch eigenlijk een hoop bagger voorgeschoteld in de pre spotify slash yt tijdperk. Allemaal door kutpluggers zoals Lex Harding en Erik de Zwart :emo:
Valt wel mee toch. Vandaag de dag wordt er m.i. heel wat meer bagger gemaakt en is het zoeken naar kwaliteit. Ik draai hier nog lekker mijn jare '60 en '70 LP's.

• Haha
Waarderingen: LM
Is die zangeres niet in de brand gestoken ofzo? Kan me zo een voorval herinneren oid

In deze gekke tijd van drukte edoch verveling duik ik graag het muziekarchief in. Zo kwam ik op de volgende vraag: welk nummer stond op #1 op jouw geboortedag?
Laat ik de aftrap doen:

7 juli 1990

Ben benieuwd wat jullie posten :)

Edit:

ik weet dat ik 5 dagen te vroeg ben geboren. dus uitgerekende datum zou 12 juli zijn, - 9 maanden is 12 oktober 1989

Het is bijna over zie ik.

In deze gekke tijd van drukte edoch verveling duik ik graag het muziekarchief in. Zo kwam ik op de volgende vraag: welk nummer stond op #1 op jouw geboortedag?
Laat ik de aftrap doen:

7 juli 1990

Ben benieuwd wat jullie posten :)

Edit:

Die lambada, dat vond ik geweldig als jongetje. Prachtig meisje en ik was prepuber dus ontluikende gevoelens enzo.

Op mijn geboortedag was een of ander zeiknummer van Ellen Foley nummer 1, met in de top tien echt fantastische dingen van Queen, the Police, Michael Jackson en nog een aantal nummers die veel mensen nu nog steeds kennen (zoals van diana ross, brand new day).

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven