MuscleMeat

Welke/Beste serie heb je gezien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the walking dead... :scratch:

Ik vind m wel goed, srs.. Alhoewel ik m nu niet meer zo goed vind, seizoen 1 was het beste.. Nu kijk ik er ook niet meer echt naar uit :o
 
Tour of Duty, Married with Children, Scrubs, Big Bang Theory, Flodder en Masterchef Australia.
 
Homeland. Zonder twijfel.
 
Misschien bij de meeste niet bekend maar Romanzo Criminale beste serie die ik ooit heb gezien.

Italië, 1977. Drie jonge Italiaanse criminelen staan aan de wieg van een van de machtigste en hardste misdaadorganisaties ooit.
Drugshandel, ontvoeringen, terrorisme... Il Libanese (de Libanees), Il Dandi (de dandy) en Il Freddo (de kouwe) schrikken nergens voor
terug en hebben maar één doel: heel Rome in hun macht krijgen.

Italië was maandenlang in de ban van dit bloedspannende eerste seizoen van ROMANZO CRIMINALE. De televisieserie is, net als de
gelijknamige filmhit uit 2005, gebaseerd op de roman van Giancarlo De Cataldo. Roman, fi lm en tv-serie vertellen het waargebeurde
verhaal van de beruchte Banda della Magliana die Rome onveilig maakte tussen 1977 en 1992. Een must voor de liefhebbers van series als La Piovra en The Sopranos!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Specs DVD
Beeld:16:9 Anamorphic Widescreen (1.78:1)
Geluid: Dolby Digital 5.1
Taal: Italiaans Gesproken,Nederlands Ondertiteld
Genre: Misdaad
Speelduur: 663 Minuten


Romanzo Criminale seizoen 2

Het tweede seizoen van het magistrale en meeslepende Romanzo Criminale behoort tot de best bekeken en gewaarde tv-series!

Ze wilden Rome veroveren en rijk en machtig worden. De drie jonge, ambitieuze en nietsontziendecriminelen Il Libanese (de Libanees),
Il Dandi (de dandy) en Il Freddo (de kouwe) richtten in 1977 de beruchte Banda della Magliana op die Rome vijftien jaar lang terroriseerde.
Aan het einde van het succesvolle eerste seizoen werd bendeleider Il Libanese vermoord. Het enige dat de overgebleven bendeleden
verenigt, is wraak! Maar het gemis aan een leider dreigt hen op te breken: achterdocht en jaloezie overheersen. Tijdens de zoektocht naar
de daders laten ze een spoor van executies en afrekeningen achter dat niet onopgemerkt blijft door de politie. Het net rond de bende sluit zich…



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Specs dvd
Beeld: 16:9 Anamorphic Widescreen (1.78:1)
Geluid: Dolby Digital 5.1
Genre: Misdaad
Speelduur: 529 Minuten
Taal: Italiaans gesproken, Nederlands ondertiteld

Deze is heilig ja ik heb ze allebei op dvd.
 
Een greep uit de collectie series die naar mijn mening het kijken zeker waard zijn (op willekeurige volgorde):

Breaking bad
Soprano's
Boardwalk empire
The walking Dead
The Wire
Homeland
Person of interest
Game of thrones
Dexter
Jericho
Suits
Deadwood
Entourage
Band of Brothers
Carnivale

En vast nog wel een aantal die ik heb gezien maar vergeten ben te noteren.

Te veel tijd over als student (srs)
 
100% homeland
 
Heb net de pilot van Suits gekeken trouwens. Ik vond er geen hol aan.
 
Ik volg normaal gesproken best veel series (van comedy, actie, sci-fi, etc). Series die binnenkort weer verder gaan en waar ik naar uit kijk zijn Game of Thrones, The Walking Dead en Shameless US.
 
beste/leukste: community

verder house, lost, parks and recreation, breaking bad, true blood, workaholics etc
 
Een greep uit de collectie series die naar mijn mening het kijken zeker waard zijn (op willekeurige volgorde):

Breaking bad
Soprano's
Boardwalk empire
The walking Dead
The Wire
Homeland
Person of interest
Game of thrones
Dexter
Jericho
Suits
Deadwood
Entourage
Band of Brothers
Carnivale

En vast nog wel een aantal die ik heb gezien maar vergeten ben te noteren.

Te veel tijd over als student (srs)

Nice, vond dat ook erg goed
jammer dat het al zo vroeg gecanceld werd
 
Zo Breaking Bad zit er alweer bijna op nog 3 afleveringen. Vond et erg traag op gang komen maar na seizoen 1 en 2 vond et echt pas leuk beginnen te worden. Maar wat is die ''Skyler'' toch irritant zeg. Maja et overtreft zeker niet Dexter.

Heb eigenlijk nooit echt series gekeken maar sinds dat begonnen ben echt verslaafd er aan geworden maar heb nu ook nog zoveel vrije tijd wat vanaf volgende week zowat afgelopen is.

Denk dat binnenkort is ga starten met The Wire denk ik benieuwd of dit wat word. Hopelijk dat snel seizoen 8 van Dexter er gaat komen.
 
The American Horror Story;

Op zich niet heel goed, maar het is zo mysterieus (imo) dat ik er meer van wil zien!
 
Carnivale

nu al meerdere keren bekeken en je blijft gewoon de kriebels krijgen

eerste seizoen dexter vond ik goed, al die spanning en anticipatie. De seizoenen erna (enkel 2 en 3 gezien) waren niet consistent genoeg met het karakter dat ze in seizoen 1 geschetst hadden. Echt jammer, vooral seizoen 2 vond ik verschrikkelijk.
 
Carnivale

nu al meerdere keren bekeken en je blijft gewoon de kriebels krijgen

eerste seizoen dexter vond ik goed, al die spanning en anticipatie. De seizoenen erna (enkel 2 en 3 gezien) waren niet consistent genoeg met het karakter dat ze in seizoen 1 geschetst hadden. Echt jammer, vooral seizoen 2 vond ik verschrikkelijk.

Verschrikkelijk ja? Ik moest zelf wel wennen voordat het me echt ging boeien omdat dit genre me normaal niet echt ligt, maar naar mate dit vorderen en ook de seizoenen voorbij gingen werd het beeld van Dexter steeds duidelijker wat er in het verleden zich afspeelden en waarom die zo is. Ik zou toch nog keer proberen om verder te gaan kijken je leeft steeds meer met de personages mee, ma ieder zijn mening maar denk dat je et nog wel goed gaat bevallen als seizoen 1 je wel aansprak.
 
Carnivale

nu al meerdere keren bekeken en je blijft gewoon de kriebels krijgen

eerste seizoen dexter vond ik goed, al die spanning en anticipatie. De seizoenen erna (enkel 2 en 3 gezien) waren niet consistent genoeg met het karakter dat ze in seizoen 1 geschetst hadden. Echt jammer, vooral seizoen 2 vond ik verschrikkelijk.

+1.
vind de recentelijke afleveringen van dexter echt troep. Ik kijk de serie ook niet meer.
 
Zo Breaking Bad zit er alweer bijna op nog 3 afleveringen. Vond et erg traag op gang komen maar na seizoen 1 en 2 vond et echt pas leuk beginnen te worden. Maar wat is die ''Skyler'' toch irritant zeg. Maja et overtreft zeker niet Dexter.

Heb eigenlijk nooit echt series gekeken maar sinds dat begonnen ben echt verslaafd er aan geworden maar heb nu ook nog zoveel vrije tijd wat vanaf volgende week zowat afgelopen is.

Denk dat binnenkort is ga starten met The Wire denk ik benieuwd of dit wat word. Hopelijk dat snel seizoen 8 van Dexter er gaat komen.

Probeer eens Spartacus Blood and Sand. Ben trouwens nu bezig met The Wire seizoen 1 6de episode en ik moet mezelf steeds bijna 'verplichten' om te blijven kijken , het is in ieder geval (nog) niet zo'n serie die je direct grijpt.
 
Spartacus was wel leuk
Band of Brothers forever No.1
How I met your mother
Breaking bad
Nip/tuck is ook wel vet :D maar nog niet heel veel van gezien
 
The Wire, The Sopranos, Bones, , Sons of Anarchy, Dexter, Breaking Bad, , True Blood,The Walking Dead, Supernatural en comedy vond ik Scrubs erg goed. Hoop dat alle reacties je een beetje geholpen hebben.
 
Back
Naar boven