- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb aantal jaar geleden Prison Break gezien vond echt geweldig. Ik kijk altijd regelmatig films maar ben tijd geleden begonnen met serie Dexter en t*ring wat was deze mooi helaas heb ik net laatste aflevering gezien waar ik wel goed van baal.
Nu is mijn vraag welke serie heb jij gezien of vind je het beste tot nu toe? Ik zat zelf te denken om Breaking Bad te gaan kijken maar iemand nog andere suggesties
Ben benieuwd!
Al heel wat series gezien en The Sopranos blijft er met kop en schouders bovenuit steken!

Ben trouwens nu bezig met The Wire seizoen 1 6de episode en ik moet mezelf steeds bijna 'verplichten' om te blijven kijken , het is in ieder geval (nog) niet zo'n serie die je direct grijpt.
Breaking Bad, by far het beste wat ik ooit heb gezien qua series. Sons Of Anarchy een goeie 2e. Dexter waren de eerste seizoenen ook heel sterk van, de laatste trok ik niet eens meer om verder te kijken. Underrated vind ik Eastbound & Down.
?? weet iemand of er van ...sons of anarchy ... een 2e serie op tv komt??
ik heb hier wel eens gelezen dat jongens het wisten maar dan waarschijnlijk via internet ....
Wat bedoel je? Seizoen 2? Die is al lang downloadbaar..
Same here.
Heb ook op aanraden The Wire gedownload. Eerste 7 episodes gekeken, maar toen trok me vriendin het niet meer. Te veel gesprekken, te weinig gebeurtenissen. Gebeurde geen reet.
Verder blijft nr1 DEXTER en nr2 BREAKING BAD!
En het eerste seizoen van prison break!
Sopranos heb ik de eerste aflevering van gekeken maar trok me niet.