XXL Nutrition

Welke/Beste serie heb je gezien?

Rare voorkeur voor series hebben mensen, Homeland is leuk, maar is echt niet van hetzelfde niveau als een serie zoals Breaking Bad of Dexter, dat merk je gewoon meteen.

Arrow is tot nog toe de serie waar ik het meest naar uitkijk elke week.

Homeland van seizoen 2, 2 afl gezien. Saai en dat wijf is wel zo irritant als ze weer dat achterlijke gedrag vertoont.

Snap niet dat sommige mensen Jericho goed vonden, was echt slecht.

Ik heb aantal jaar geleden Prison Break gezien vond echt geweldig. Ik kijk altijd regelmatig films maar ben tijd geleden begonnen met serie Dexter en t*ring wat was deze mooi helaas heb ik net laatste aflevering gezien waar ik wel goed van baal.

Nu is mijn vraag welke serie heb jij gezien of vind je het beste tot nu toe? Ik zat zelf te denken om Breaking Bad te gaan kijken maar iemand nog andere suggesties:)

Ben benieuwd!

beetje op volgorde ..

.. 24..
.. sons of anarchy... wacht op vervolg ...
..nikita .. ( de nieuwe serie ) de oude met peta wilson was beter...
..crimi clowns .. ga in maart naar de film ..
..flashpoint ..

Surviving the cut
Prisonbreak
Spartacus
Flashpoint
Dragonball Z

Dat is juist het mooie eraan, dat hele gezinsaspect van Tony in combinatie met zijn maffiapraktijken
blijft een geweldige serie, ga hem binnenkort weer eens helemaal van voorafaan kijken

Flashpoint wtf... Leuke serie maar zit totaal geen verhaal in.. Beetje zelfde als NCIS enzo

Ben trouwens nu bezig met The Wire seizoen 1 6de episode en ik moet mezelf steeds bijna 'verplichten' om te blijven kijken , het is in ieder geval (nog) niet zo'n serie die je direct grijpt.

Same here.
Heb ook op aanraden The Wire gedownload. Eerste 7 episodes gekeken, maar toen trok me vriendin het niet meer. Te veel gesprekken, te weinig gebeurtenissen. Gebeurde geen reet.

Verder blijft nr1 DEXTER en nr2 BREAKING BAD!

En het eerste seizoen van prison break!

Sopranos heb ik de eerste aflevering van gekeken maar trok me niet.

Oz
Oud maar goud

Prison Break is op het allerlaatste seizoen na ook best goed inderdaad

Breaking Bad, by far het beste wat ik ooit heb gezien qua series. Sons Of Anarchy een goeie 2e. Dexter waren de eerste seizoenen ook heel sterk van, de laatste trok ik niet eens meer om verder te kijken. Underrated vind ik Eastbound & Down.

Gvd , was nieuwe serie aan het zoeken. Hoorde van verschillende mensen dat 'Six Feet Under' een goeie show was met Michael C. Hall! Eerste episode hij die male on male gaat..

hit_Very_Disturbing_Childrens_Book_RE_We_dont_say_ampquotGermanampquot_in_America-s400x297-59009.jpg

Breaking Bad, by far het beste wat ik ooit heb gezien qua series. Sons Of Anarchy een goeie 2e. Dexter waren de eerste seizoenen ook heel sterk van, de laatste trok ik niet eens meer om verder te kijken. Underrated vind ik Eastbound & Down.

weet iemand of er van ...sons of anarchy ... een 2e serie op tv komt ?????

ik heb hier wel eens gelezen dat jongens het wisten maar dan waarschijnlijk via internet ....

:roflol: generatiekloof

Same here.
Heb ook op aanraden The Wire gedownload. Eerste 7 episodes gekeken, maar toen trok me vriendin het niet meer. Te veel gesprekken, te weinig gebeurtenissen. Gebeurde geen reet.

Verder blijft nr1 DEXTER en nr2 BREAKING BAD!

En het eerste seizoen van prison break!

Sopranos heb ik de eerste aflevering van gekeken maar trok me niet.

the wire komt langzaam op gang ,maar als je er eenmaal inzit is het echt vet! en gebeurt er genoeg.the wire staat toch zeker wel in mn top 5.

Terug
Naar boven