Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdoet vind ik niet.. Maar als ik een mindere seizoen moet opnoemen dan is het wel seizoen 2.
Seizoen 3 vond ik wel weer goed.. Ik vind SONA echt een gruwelijke gevangenis.. en jammer genoeg deed seizoen 3 te kort.
Seizoen 2 vond ik wel spannend, die klopjacht. SONA was niks aan, gebeurde veel te weinig voor in een Zuid-Amerikaanse gevangenis, irl was Michael Scofield allang dood geterroriseerd.
Seizoen 4 ging helemaal nergens over, mij ging het echt alleen om seizoen 1 en 2. Met name seizoen 1, dat blijft nog steeds het spannendste seizoen wat ik ooit heb gezien in een serie.
Seizoen 2 vond ik wel spannend, die klopjacht. SONA was niks aan, gebeurde veel te weinig voor in een Zuid-Amerikaanse gevangenis, irl was Michael Scofield allang dood geterroriseerd.
Seizoen 4 ging helemaal nergens over, mij ging het echt alleen om seizoen 1 en 2. Met name seizoen 1, dat blijft nog steeds het spannendste seizoen wat ik ooit heb gezien in een serie.
Sopranos is bij far het beste wat ik ooit gezien heb.

Wanneer wordt de wire dan een beetje boeiend? Want ik heb de eerste 7 afleveringen gekeken en viel in slaap....

Je hebt het nooit gezien lol. Btw verdienen die n*gers 10x meer dan de maffia in the Sopranos. The Wire gaat over Baltimore, de drugs, politie, politiek, haven, schoolsysteem en media.![]()
Wanneer wordt de wire dan een beetje boeiend? Want ik heb de eerste 7 afleveringen gekeken en viel in slaap....