AndroidHealthClinic

Welke/Beste serie heb je gezien?

The wire/ sopranos
Nu aan breaking bad begonnen, veelbelovend!

Verdoet vind ik niet.. Maar als ik een mindere seizoen moet opnoemen dan is het wel seizoen 2.
Seizoen 3 vond ik wel weer goed.. Ik vind SONA echt een gruwelijke gevangenis.. en jammer genoeg deed seizoen 3 te kort.

Seizoen 2 vond ik wel spannend, die klopjacht. SONA was niks aan, gebeurde veel te weinig voor in een Zuid-Amerikaanse gevangenis, irl was Michael Scofield allang dood geterroriseerd.

Seizoen 4 ging helemaal nergens over, mij ging het echt alleen om seizoen 1 en 2. Met name seizoen 1, dat blijft nog steeds het spannendste seizoen wat ik ooit heb gezien in een serie.

Seizoen 2 vond ik wel spannend, die klopjacht. SONA was niks aan, gebeurde veel te weinig voor in een Zuid-Amerikaanse gevangenis, irl was Michael Scofield allang dood geterroriseerd.

Seizoen 4 ging helemaal nergens over, mij ging het echt alleen om seizoen 1 en 2. Met name seizoen 1, dat blijft nog steeds het spannendste seizoen wat ik ooit heb gezien in een serie.

totaal mee eens! BOEM BAM, ene na de andere wending. Nog nooit ergens anders zo gezien.

Sowieso Breaking bad

Seizoen 1 is episch en gewoon heilig, ben ik totaal mee eens. Het is misschien ook wel zo dat irl Michael Scofield het niet zal redden in SONA.. Maar ik vond het waard om het op blu ray te kopen, ik vind het gewoon een top serie.

Sopranos is bij far het beste wat ik ooit gezien heb.

Wanneer wordt de wire dan een beetje boeiend? Want ik heb de eerste 7 afleveringen gekeken en viel in slaap....

Domme n*gers vs mafia.

1-0 ;p

Je hebt het nooit gezien lol. Btw verdienen die n*gers 10x meer dan de maffia in the Sopranos. The Wire gaat over Baltimore, de drugs, politie, politiek, haven, schoolsysteem en media. :)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 16:22 ----------

En is geschreven door een oud agent en een oud jurnalist in Baltimore.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 16:25 ----------

Ik bedoel die ene gast in de Sopranos die nog geen hele maaltijd wilt betalen voor de vriendinnen van zn moeder. En dat is dan de nr 2 zon beetje vd famillie. Hoe armoedig zijn ze wel niet. Laat ik nog buiten wege dat de helft gewoon een soap is van The Sopranos.

(vind het best een leuke serie hoor)

Laatst bewerkt:
Suits is opzich oké om naar te kijken. Verder zal ik toch moeten wachten op breaking bad en dexter. Eind deze maand begint trouwens een nieuw seizoen van spartacus voor de gene die door al hun series heen zijn zoals ik hehe.

Ik zeg banshee!

7,8 is niet zo best voor een serie, daarnaast zijn er pas een paar afleveringen van, ik wacht wel een paar jaartjes.

Het eerste seizoen van The Sopranos net gekeken en tot nu toe erg goed.

Terug
Naar boven