AndroidHealthClinic

Welke/Beste serie heb je gezien?

prison break

:roflol: Had het gezien ja. Komt wel bekend voor eerlijk gezegd, maar ik ben dan ook van mening dat iedereen met een beetje herseninhoud absoluut The Wire moet zien!

Breaking Bad is gewoon 'leuk'.

Ik heb het niet zo op ghettonegers, en daar zit the wire vol van. Breaking Bad gaat wel wat verder dan leuk vind ik.

Beste serie ooit is 24.
Echt een aanrader!

Veruit de beste ooit in my opinion.

ja vind ik ook zou mooi zijn op een vervolg maar waar moet het dan over gaan . terroisme atoombom
etc ze hebben alles al gehad .

ze waren de eerste met al die verschillende scenes in 1 beeld echt gaaf toen .. kijk graag de cd -box nog
terug..

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 16:53 ----------

Zou het toch maar eens downloaden, er zijn al 6 seizoenen uit, de tv kennende...dan zit je nog minimaal 5 jaar te wachten

wie kent .. baretta nog ??? en hill street blue.s echt old school... of ben ik nu echt bejaard hihihi

Is 24 echt zo geweldig?

breaking bad

Hier nog een paar series die het bekijken waard zijn, Copper, The Borgias (seizoen 2 beter als eerste), Sherlock, Luther, Revenge.

Het is maar waar je van houd. Het is niet vergelijken met breaking bad, persoonlijk kijk ik hier meer naar uit dan bb

Zeker waar. Ik vind het idee ook wel tof maar de uitvoering wat minder, net als dat niemand hem herkent met die grote Cape en dat kleine beetje schmink rond z'n ogen.

Ik plaats het meer in het rijtje van Nikita, Burn Notice, Breakout Kings, White Collar enz.

Always sunny in philly uit, kheb wel goesting in een ander komedie serie.

Grote fan van curb your enthusiasm, benieuwd of ze een nieuw seizoen hebben.

Laatste drama serie dak zag was breaking bad, seizoen 3 of 4 (voorlaatste seizoen). Als huidig seizoen gedaan is, dan ga ik da stilaan beginnen volgen.

Nu denk ik eraan om the newsroom te checken. Liberal phagot die de conservitards vollenbak uitschijt, haha, my kind of guy :D

• Topic Starter Topic Starter
Laatste paar dagen goed ziek geweest dus mar The Walking Dead begonnen kijken, moet zeggen Seizoen 1 erg goed mee vermaakt. Toen Seizoen 2 gekeken moet zeggen tot de helft blijft die leuk. Voor de rest is seizoen 2 nog wel aan te zien, maar voor de rest wat word deze serie toch zo hard verdoet, gewoon het hele gevoel en idee van die serie is naar de klote echt jammer tis dat nu seizoen 3 afl 4 ben ofzo dus kijk nog wel af maar wat een onzin.

The Wire of Homeland wordt denk de volgende maar hoor wel heel veel verschillende reacties over Homeland.. dus ben benieuwd

Laatste paar dagen goed ziek geweest dus mar The Walking Dead begonnen kijken, moet zeggen Seizoen 1 erg goed mee vermaakt. Toen Seizoen 2 gekeken moet zeggen tot de helft blijft die leuk. Voor de rest is seizoen 2 nog wel aan te zien, maar voor de rest wat word deze serie toch zo hard verdoet, gewoon het hele gevoel en idee van die serie is naar de klote echt jammer tis dat nu seizoen 3 afl 4 ben ofzo dus kijk nog wel af maar wat een onzin.

The Wire of Homeland wordt denk de volgende maar hoor wel heel veel verschillende reacties over Homeland.. dus ben benieuwd

Homeland is wel het kijken waard, The Wire niet gezien dus daar heb ik geen oordeel over.

Zou lekker met The Wire beginnen, en dan niet na 5 afl afzetten. Gewoon even doorkijken.

The Wire
Breaking Bad
The Sopranos
House MD
Mike & Molly
Rules Of Engagement

En nog zoveel meer ...

Vandaag aan Arrow begonnen, wel redelijk de eerste afl.

two and a half men :roflol:

Prison break
Lost
Breaking bad
The office US

Mijn favoriete serie is toch wel prison break, echt toppie!

Seizoen 3 en met name 4 hebben het verdoet, doodzonde.

Verdoet vind ik niet.. Maar als ik een mindere seizoen moet opnoemen dan is het wel seizoen 2.
Seizoen 3 vond ik wel weer goed.. Ik vind SONA echt een gruwelijke gevangenis.. en jammer genoeg deed seizoen 3 te kort.

Terug
Naar boven