Hiresh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het toch maar eens downloaden, er zijn al 6 seizoenen uit, de tv kennende...dan zit je nog minimaal 5 jaar te wachten
Had het gezien ja. Komt wel bekend voor eerlijk gezegd, maar ik ben dan ook van mening dat iedereen met een beetje herseninhoud absoluut The Wire moet zien!
Breaking Bad is gewoon 'leuk'.
Beste serie ooit is 24.
Echt een aanrader!
Veruit de beste ooit in my opinion.
Zou het toch maar eens downloaden, er zijn al 6 seizoenen uit, de tv kennende...dan zit je nog minimaal 5 jaar te wachten
en hill street blue.s echt old school... of ben ik nu echt bejaard hihihiHet is maar waar je van houd. Het is niet vergelijken met breaking bad, persoonlijk kijk ik hier meer naar uit dan bb

Laatste paar dagen goed ziek geweest dus mar The Walking Dead begonnen kijken, moet zeggen Seizoen 1 erg goed mee vermaakt. Toen Seizoen 2 gekeken moet zeggen tot de helft blijft die leuk. Voor de rest is seizoen 2 nog wel aan te zien, maar voor de rest wat word deze serie toch zo hard verdoet, gewoon het hele gevoel en idee van die serie is naar de klote echt jammer tis dat nu seizoen 3 afl 4 ben ofzo dus kijk nog wel af maar wat een onzin.
The Wire of Homeland wordt denk de volgende maar hoor wel heel veel verschillende reacties over Homeland.. dus ben benieuwd
Laatste paar dagen goed ziek geweest dus mar The Walking Dead begonnen kijken, moet zeggen Seizoen 1 erg goed mee vermaakt. Toen Seizoen 2 gekeken moet zeggen tot de helft blijft die leuk. Voor de rest is seizoen 2 nog wel aan te zien, maar voor de rest wat word deze serie toch zo hard verdoet, gewoon het hele gevoel en idee van die serie is naar de klote echt jammer tis dat nu seizoen 3 afl 4 ben ofzo dus kijk nog wel af maar wat een onzin.
The Wire of Homeland wordt denk de volgende maar hoor wel heel veel verschillende reacties over Homeland.. dus ben benieuwd
Prison break
Lost
Breaking bad
The office US
Mijn favoriete serie is toch wel prison break, echt toppie!
Seizoen 3 en met name 4 hebben het verdoet, doodzonde.