MuscleMeat

Sticky Welke blessures heb jij gehad?

Pijn aan de binnekant van mijn elleboog na het dippen. Nooit achterhaald wat het was, ik verwacht dat het iets met de pees te maken heeft gehad. Heb er wel 6 weken mee rond gelopen.

Op het moment loop ik al 1 jaar met "pijn" net onder mijn rechter enkel. Na een judo training kreeg ik er ineens last van. Kon er een week niet goed op lopen maar ging uiteindelijk beter. Nu doet het alleen zeer naar zware inspanning, lopen op onstabiele ondergrond, plots moeten stoppen of bij het wegsprinten.

Pink gebroken, pols gekneusd, gezwel in mijn rechter knie holte, gekneusde enkel, last van mijn knieen en pijn in mijn onderug (n) maar is allemaal weer voorbij :)

Gescheurde ligamenten .
Elleboogblessure dr KT .

Zwaar overbelaste schouder, en momenteel heb ik bij zwaar triceps een zeurderig gevoel in mijn ellebogen, zoals Philosopher al opmerkte

bicepspeesverreking (aanhechting ofzo),
supraspinatus ontstoken (2x),
elleboog die beu doet bij skull crushers, extensions ed (cronisch)

rechterschouder, knieën en voor de moment last in de rechter onderrug (gaat weg tijdens de workout meestal)

vroeger ook twee keer mijn rechterenkelbanden verrokken met kleine scheurtjes tijdens recreatieve basketbal op school

(toevallig het meeste rechts... maarja, komt mss omdat m'n heup beetje scheef staat)

door KT: niets
door Muay Thai: gebarsten kneukels, scheurtje in kuitspier, ontstoken supraspinatus, barstje in beentje in linkervoet.
door tegen een boom te knallen met de auto: gebroken dijbeen, gebroken scheenbeen, gebroken onderarm en gescheurde achillespees.

Behalve mijn scheenbeen alles weer in orde.

Blessure aan rug, anderhalve week moeite gehad om uit bed te geraken, broek, sokken aantrekken... hehe.

Ik ben sneller klaar als ik vertel welke blessures ik nog NIET gehad heb :tanden:

tijdelijk blind aan mijn rechteroog door een ongeval, nu lichte schade en zeer zwak zicht.

Me knietjes zijn weer is ****ed up. Weer een turfje erbij.

pols, knie, elleboog, schouder...maar tis allemaal weer over

Ik heb me schouder denk ik te zwaar belast waardoor ik nu als ik me armen train gelijk die rechterarm vol schiet. Helemaal opgepompt, 10 min later is de kracht er opeens wel weer. Waar kan dit aan liggen? Het doet geen pijn.

-Linker schouder rotator cuff
-Onderrug
-Rechter heup

- rechterknie blessure door ziekte van lyme
- linkerknie overbelast
- rotar cuff in linker schouder deed K*T

edit: overbelasting van de korte en lange bicepspees :(

weer 3/4 weken rust :mad:

Laatst bewerkt:
knieën deden vroeger wel wat zeer maar met een knieband was het opgelost, en nu voel ik er zonder band niets meer van.

3 weken geleden een rugblessure opgelopen, naar de kraker geweest en nu is het volledige over.

Niets! Take that! Enigste wat ik kan bedenken is een mediale deltoidus waarvan een gedeelte van de pees iets uitsteekt. Één keer beetje pijn; 2 dagen koorts; weekje rust en weer los! Niets ernstig. Pees steekt al een beetje uit sinds ik mij kan herinneren.

Schouder uit de kom en legamenten gescheurd aan schouder.
Gevolg operatie een 3maand: Nul.
Deca 50Mg/week voorgeschreven van dokter om mn blessure sneller te genezen en is gelukt ook;)

Voorste schouderkoppen.. onderarm/scheenbeen.. onderrug (allen lichte overbelasting; geen zware blessures)

2 erg slechte knieen.
Rechter enkelband verrekt.
Supraspinatuspees rechts onstoken.

Spondylolisthesis (afglijding wervelkolom, graad 3) ; gevolg; weetniet operatie waarschijnlijk
2 x aanhoudende nekklachten 6-8 weken.

Verder nog wel meer, maar kom er zo niet op.

Terug
Naar boven