AndroidHealthClinic

welke drug is het meest destructief

Heroine is ook de "beste" keuze zolang je maar genoeg geld hebt omdat het niet ongezond is zolang je niet OD-ed en jezelf blijft verzorgen. Cocaine kan je erg snel hart- en vaatproblemen door krijgen.

No ****ing way dat heroïne het meest gezonde zou zijn zolang je maar geld genoeg hebt. Dat is B.S.

Hero wordt niet voor niets de 'bruine dood' genoemd.

hahaha ook echt niemand die de openingspost leest he :roflol:

'heroine!' 'crystal meth!'

Beste members, hij geeft keuze uit 3 soorten drugs.

Gewoon alledrie nemen, gegarandeerde schade. Of was dat je vraag niet?

No ****ing way dat heroïne het meest gezonde zou zijn zolang je maar geld genoeg hebt. Dat is B.S.

Hero wordt niet voor niets de 'bruine dood' genoemd.

Wel, waarom denk je dat ze terminale kankerpatienten, die een stukje jammerend frame zijn morfine (dervidaat van heroine) inspuiten? Zowiezo om de transfer naar de dood pijnloos te laten verlopen. Maar ook omdat er geen lichamelijke opbranding aan vast zit.

Ben zelf tevens zwaar G verslaafd geweest (8 dosissen per dag), tot dat klappertanden aan toe en hevige trillingen. Geen fysieke schade ondervonden, gewoon getraind en m'n hele functioneren en baan voortgezet. Alleen dus telkens een onderhoudsdosis nodig gehad om niet ziek te worden. Lichamelijke afkicks zijn lichamelijk niet schadelijk als ze worden aftaperd.

Zowiezo krijgt je weefsel niet op de klote van smack of G, je zult eerder dik worden omdat je stofwisseling en centraal zenuwstelsel vertraagd.

zou zeggen xtc..
na 10 15 pilletjes je kaken als een pitbull op elkaar,knarsetandend door de dag,stukken van je kiezen die afbreken..
niet vreten etc..

speed en meth varianten , vreet letterlijk het vlees van je lichaam.

valt allemaal best mee als je het gematigd doet. Wat de kunst is.

zou zeggen xtc..
na 10 15 pilletjes je kaken als een pitbull op elkaar,knarsetandend door de dag,stukken van je kiezen die afbreken..
niet vreten etc..

Dat slaat nergens op dat heb je ook na 3 pakkies speed, het gaat hier niet om hoeveelheden, maar om drugs algemeen.

Speed en Heroine is de slechtste drugs die er is, Heroine is een lichamelijke verslaving waar je zowiezo nooit aan moet beginnen, het is levensgevaarlijk en je heb de kans dat je erin blijft hangen.

Speed is slecht voor je neus maar ook voor je maag, ik heb ook veel speed gebruikt en het is echt teringzooi, het is lekker dat het zo goedkoop is en je blijft er heel goed van wakker (beter als met pillen of wat dan ook) maar wat er allemaal in zit is alleen maar teringzooi.

Dus hou 't lekker op een snuifie coke of een pilletje, alles met mate natuurlijk, maar begin niet aan speed en zeker niet aan heroine, of voor de mensen die nog nooit iets gebruikt hebbe, gebruik helemaal niets :D

OP DE LANGE DUUR heroine natuurlijk

O shit kheb het ook niet goed gelezen maar volgens mij is dat coke

Dat slaat nergens op dat heb je ook na 3 pakkies speed, het gaat hier niet om hoeveelheden, maar om drugs algemeen.

Speed en Heroine is de slechtste drugs die er is, Heroine is een lichamelijke verslaving waar je zowiezo nooit aan moet beginnen, het is levensgevaarlijk en je heb de kans dat je erin blijft hangen.

Speed is slecht voor je neus maar ook voor je maag, ik heb ook veel speed gebruikt en het is echt teringzooi, het is lekker dat het zo goedkoop is en je blijft er heel goed van wakker (beter als met pillen of wat dan ook) maar wat er allemaal in zit is alleen maar teringzooi.

Dus hou 't lekker op een snuifie coke of een pilletje, alles met mate natuurlijk, maar begin niet aan speed en zeker niet aan heroine, of voor de mensen die nog nooit iets gebruikt hebbe, gebruik helemaal niets :D

idd met mate kan t ook wel,heb je gelijk in:D
alles waar TE voor staat is niet goed voor je( wordt er gezegd iig)

OP DE LANGE DUUR heroine natuurlijk

O shit kheb het ook niet goed gelezen maar volgens mij is dat coke

Welnee je moet flink verslaafd zijn wil coke slecht voor je zijn, in coke zitten weinig schadelijke stoffen die echt slecht voor je zijn, daarom is het ook zo duur en ben je volgende dag niet naar de klote, een pil is nog veel slechter hoor, en dat je 't door je neus haalt maakt geen **** uit.

Ik heb jarenlang in opvangtehuizen gewerkt waar alcohol en drugsverslaafden woonden.
alcoholisten sterfen eerder dan een gemiddelde drugsverlaafde.

Het syndroom van Korsakov (ook Korsakoff of Korsakow) is een blijvende geheugenstoornis als gevolg van langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort. Het kenmerkt zich door desoriëntatie, vooral in tijd, geheugenstoornissen van met name het korte-termijngeheugen en confabulaties. De ziekte van Korsakov omvat daarnaast nog polyneuritis als deficiëntiesyndroom bij chronisch alcoholisme.

Er zaten drugsjunks in het huis die de 60 al gepasseerd waren en nog gebruikten.
Alcohol wordt voor wat het dat aangaat wel is flink onderschat.
Alcohol is de grootste sloper,al zal iedereen die flink inneemt dit altijd wel bagatalisseren.

Waarom zegt iedereen heroine?
Met kwalitatief goede heroine kan een verslaafde 90 jaar worden (ALS HIJ ZICHZELF VOOR DE REST GOED VERZORGD) wat ie dus niet doet. Heroine is veruit ook het meest verslavend.... akkoord, maar heroine is shit maar op zichzelf niet heel slecht voor je lichaam.

Ghb is totaal niet schadelijk. Ghb is een lichaameigen stof. Wanneer de ghb goed gekookt is.

Speed en xtc hebben ongeveer dezelfde samenstelling.
Meth is velen malen sterker dan speed... dus velen malen slechter

Coke heeft je hart niet zo graag...

Ik heb jarenlang in opvangtehuizen gewerkt waar alcohol en drugsverslaafden woonden.
alcoholisten sterfen eerder dan een gemiddelde drugsverlaafde.
Ze zullen alcohol altijd aanvaarden en drugs afschilderen omdat ze bij drugs een beeld hebben van de verslaafde heroinegebruiker in de goot

Alle drugs zijn op hun eigen manier schadelijk. De hoeveelheid drugs kan de ene schadelijker maken dan de andere.
De drugssoorten die het minst schadelijk zijn
LSD
GHB

hangt r vanaf hoeveel je neemt, ghb is iig de minst schadelijke, pep de meest schadelijke. Lichamelijk gezien dan.

Sorry? Dus jij vindt het normaal dat men gootsteenontstopper inneemt en verkondigt erna dan vrolijk dat dat het minst schadelijk is?

OMFG

Sorry? Dus jij vindt het normaal dat men gootsteenontstopper inneemt en verkondigt erna dan vrolijk dat dat het minst schadelijk is?

OMFG

De manier waarop iets gemaakt zegt niets over het product zelf. Zeker nooit chemie gehad?

De manier waarop iets gemaakt zegt niets over het product zelf. Zeker nooit chemie gehad?

Klopt en ik sta open voor je mening erover. Net als dat coke met benzine wordt gemaakt lijkt mij dat ook niet gezond.

Dus please, leg mij uit waarom gootsteenontstopper niet schadelijk is voor je. Karma verzekerd.

OMFG

Altijd grappig hoe de idioten het hardste roepen... En jij blijft roepen.

ghb is geen gootsteenontstopper, naoh(en gbl+naoh=ghb) wordt gebruikt als gootsteenontstopper. Maar die naoh is niet "food-grade". Gebruik je die bij je gbl(wat ook gebruikt wordt om verf van hout af te wassen, oooo scary...) heb je stevig wat kans op een voedselvergiftiging.

Precursoren willen niks zeggen over de uiteindelijke stof. Vergelijk keukenzout maar eens met sarin.

Ghb is gewoon een lichaamseigen stof. Het is absoluut niks toxisch.

Laatst bewerkt:
Klopt en ik sta open voor je mening erover. Net als dat coke met benzine wordt gemaakt lijkt mij dat ook niet gezond.

Dus please, leg mij uit waarom gootsteenontstopper niet schadelijk is voor je. Karma verzekerd.

Oke je hebt gelijk GHB bestaat uit gootsteenontstopper en verfafbijtmiddel.

Neem je deze middellen los in DAN is het schadelijk. (De verfafbijter dan nog niet zo veel (GBL) maar de gootsteenonstopper word een enkeltje ziekenhuis).

Nog iets.

Eet je wel eens salmiak?
Nooit meer doen joh! Weet je wel wat voor producten daar inzitten?!
Het antwoord is nee?
AMMONIAK + ZOUTZUUR

Wat ik probeer te zeggen is, je maakt een nieuwe stof met dus andere eigenschappen.

Heroïne is mss niet het meest destructieve voor je lichaam, maar de psychologische, sociale en financiele problemen die het met zich meebrengt zijn onovertroffen.

strakke freddy heeft gesproken :), ervaring mee?

Terug
Naar boven