Fitness Seller

welke drug is het meest destructief

Verhaal klopt. Alleen met jouw tongtest ben ik het niet echt mee eens. Een pH-papiertje is een veiligere oplossing.

Ik doe het met een Ph-meter ;) , is wel een pak duurder dan zo'n papiertje, maar ik gebruik het ook voor mijn aquariumwater :D

Mooi, heb eens chrystal meth gemaakt, jij/jullie ook ?

chrystal meth = vergif. Doe ik niet aan mee.

Maar onderschat de kracht van pep niet, hoeveel energie deze uit je lichaam onttrekt die je toch nodig hebt om te groeien. Als je je gebruik stopt zul je pas na 3-4 dagen je down gevoel hebben waarin je lichaam schreewt om slaap

Heroine is gewoon niet ongezond voor je, zolang je niet OD-ed. Kan je over discussieren wat je wil maar dat's een feit. Je gaat niet dood aan de heroine, je gaat dood omdat je jezelf helemaal niet meer verzorgt na verloop van tijd omdat je geen geld daarvoor hebt. Zolang je jezelf onder controle kan houden en genoeg geld hebt kun je net zo oud worden met heroine als zonder.

Mag ik daaruit afleiden dat dat enkel voor hero geldt ?

Dus als je coke gebruikt als je geld genoeg hebt ga je wel de vernieling in maar met hero niet ?

Want volgens mij geldt voor elke drug dat je ze kan gebruiken als je jezelf maar verzorgt. hero is dan even schadelijk als een andere drug zoals speed (kijk maar naar Herman Brood. Die leefde ook op speed).

maar de vraag is dus of - zelfs in bovenstaande omstandigheden, nl als je jezelf verzorgt - welke dan de meest destructieve drug is...

jongen jongen.. dat is het zelfde gelul als dat speed van huischemicalien zou bestaan.... je laat een zuur met een base (gootsteen ontstopper) reageren om een kristal in dit geval een zout te creeren die opgelost zit in water.. dus je gebruikt wel gootsteen ontstopper maar als het goed gemaakt is zit het er niet meer in!

speed bestaad wel voor een gedeelte uit 'huischemicalien'. Maar die worden op net zo manier gebruikt als bij ghb/gbl. Om sommige stoffen met elkaar te laten reageren.
Het proces neuteraliseert dan die stoffen.

En een hoop mensen hebben het over speed en crystal meth en dat meth dan erger zou zijn.
Maar het is zo goed als 1 en het zelfde product.

Hier nog een filmpje hoe het in Amerika word gemaakt.

Mag ik daaruit afleiden dat dat enkel voor hero geldt ?

Dus als je coke gebruikt als je geld genoeg hebt ga je wel de vernieling in maar met hero niet ?

Want volgens mij geldt voor elke drug dat je ze kan gebruiken als je jezelf maar verzorgt. hero is dan even schadelijk als een andere drug zoals speed (kijk maar naar Herman Brood. Die leefde ook op speed).

maar de vraag is dus of - zelfs in bovenstaande omstandigheden, nl als je jezelf verzorgt - welke dan de meest destructieve drug is...
Cocaine is heel slecht voor je hart-, bloed- en vaatstelsel. Tijdens een shot cocaine schiet je bloeddruk de lucht in. Zelfde geldt voor amfetamine's.

Ik zeg niet dat je nu gelijk naar de dichtstbijzijnde heroinedealer moet gaan want de gemiddelde mens kan geen enkele drugs gecontroleerd gebruiken maar heroine is niet heel erg ongezond..

Terug
Naar boven