MuscleMeat

welke drug is het meest destructief

Oke je hebt gelijk GHB bestaat uit gootsteenontstopper en verfafbijtmiddel.

Neem je deze middellen los in DAN is het schadelijk. (De verfafbijter dan nog niet zo veel (GBL) maar de gootsteenonstopper word een enkeltje ziekenhuis).

Nog iets.

Eet je wel eens salmiak?
Nooit meer doen joh! Weet je wel wat voor producten daar inzitten?!
Het antwoord is nee?
AMMONIAK + ZOUTZUUR

Wat ik probeer te zeggen is, je maakt een nieuwe stof met dus andere eigenschappen.

Ok dat verhaal snap ik, maar onderbouw dan eens welke reakties er loskomen, of heb je het gewoon van horen zeggen?

En nee, ik lus geen salmiak, dus ik ben nog niet verloren haha

idd, door de chemische samenstelling is het geen gootsteen onstopper meer..

jongen jongen.. dat is het zelfde gelul als dat speed van huischemicalien zou bestaan.... je laat een zuur met een base (gootsteen ontstopper) reageren om een kristal in dit geval een zout te creeren die opgelost zit in water.. dus je gebruikt wel gootsteen ontstopper maar als het goed gemaakt is zit het er niet meer in!

+1

Nu het is zo dat je GBL met NaOH (gootsteenontstopper) laat reageren:

C4H6O2 (GBL) + NaOH --> C4H7O3Na

Dan zit je nog (grof gezegd) met een H te weinig en een Na teveel.
Daarom laat je het met HCl (zoutzuur) reageren:

C4H7O3Na + HCl --> C4H8O3 (GHB) + NaCl

NaCl is keukenzout en daarom de zoute smaak

Ik zeg wel, de ghb moet goed gemaakt zijn, de verhoudingen moeten kloppen en de reactie moet goed gebeuren, anders reageerd alle gootsteenontstopper niet op en dat is helemaal niet gezond.
Als je op je tong een lekje laat vallen en hij begint wat te branden, fl**ker je ghb dan maar weg.
Dus aan alle losers die denken het te kunnen maken, doe het niet en laat het over aan vakmensen.

:heart:

Laatst bewerkt:
Crystal Meth

+1

Ik zeg wel, de ghb moet goed gemaakt zijn, de verhoudingen moeten kloppen en de reactie moet goed gebeuren, anders reageerd alle gootsteenontstopper niet op en dat is helemaal niet gezond.
Als je op je tong een lekje laat vallen en hij begint wat te branden, fl**ker je ghb dan maar weg.
Dus aan alle losers die denken het te kunnen maken, doe het niet en laat het over aan vakmensen.

En jij bent zo te horen een vakman :) Of is dit enkel theoretische kennis ?

En jij bent zo te horen een vakman :) Of is dit enkel theoretische kennis ?

Ik heb het geleerd van een vakman. Heb het enkele keren gekookt en mijn kennis dan weer doorgegeven aan iemand die het nu voor mij kookt. Daar haal ik wat voor voor mijn eigen gebruik. Alles begint met goede apparatuur.
Het is niet echt moeilijk, maar de meeste denken dat het te makkelijk is. Dat is het gevaar.

Maat van me studeerd voor chemicus, en wil later zijn eigen lsd maken :roflol:
Dan ben je pas een vakman als je zoiets kan. Dat kan niet zomaar iedereen ;)

No ****ing way dat heroïne het meest gezonde zou zijn zolang je maar geld genoeg hebt. Dat is B.S.

Hero wordt niet voor niets de 'bruine dood' genoemd.

En waarom? Omdat de meeste gebruikers na een tijdje gewoon geen geld genoeg meer hebben om te gebruiken, dope is zo gevaarlijk omdat het zo ontzettend verslavend is en je mentaal gewoon gek word als je geen spul in je buurt hebt, heb je spul dan kun je gewoon, eten, drinken, slapen... Wat met ander spul niet zo vanzelfsprekend is

Been there done that, en om on topic te blijven, gewoon clean blijven, lijkt moeilijk maar dat is het echt niet, gewoon karalter kweken!!! Door clean te blijven heb ik de beste gains van mn leven gemaakten dat ga ik echt niet meer op het spel zetten voor een paar uurtjes plezier

Klopt en ik sta open voor je mening erover. Net als dat coke met benzine wordt gemaakt lijkt mij dat ook niet gezond.

Dus please, leg mij uit waarom gootsteenontstopper niet schadelijk is voor je. Karma verzekerd.

Ok, geen probleem, ik kan wel wachten

No ****ing way dat heroïne het meest gezonde zou zijn zolang je maar geld genoeg hebt. Dat is B.S.

Hero wordt niet voor niets de 'bruine dood' genoemd.
Heroine is gewoon niet ongezond voor je, zolang je niet OD-ed. Kan je over discussieren wat je wil maar dat's een feit. Je gaat niet dood aan de heroine, je gaat dood omdat je jezelf helemaal niet meer verzorgt na verloop van tijd omdat je geen geld daarvoor hebt. Zolang je jezelf onder controle kan houden en genoeg geld hebt kun je net zo oud worden met heroine als zonder.

heroine niet ongezond ??? het is gewoon puur gif dat je injecteert, de eerste keren dat je het gebruikt is het duidelijk merkbaar hoe je lichaam erop reageert.

vanaf dan ga je mentaal en fysiek alleen maar achteruit, sneller dan met om het even welke andere drug.

heroine niet ongezond ??? het is gewoon puur gif dat je injecteert, de eerste keren dat je het gebruikt is het duidelijk merkbaar hoe je lichaam erop reageert.

vanaf dan ga je mentaal en fysiek alleen maar achteruit, sneller dan met om het even welke andere drug.
't Enige wat (zuivere) opiaten met je doen is je darmshit blokkeren.

+1

Mooi, heb eens chrystal meth gemaakt, jij/jullie ook ?

+1

Verhaal klopt. Alleen met jouw tongtest ben ik het niet echt mee eens. Een pH-papiertje is een veiligere oplossing.

als je een keer een pil gebruikt en zorgt dat je voeding vlak daarvoor en vlak daarna goed is, valt het volgens mij best wel mee.
het probleem met xtc en speed is dat je veel te lang doorgaat zonder voedingsstoffen in je lichaam, dat ondermijnt je lichaam
zeker bij bodybuilding wil je dat niet hebben natuurlijk

als je een keer een pil gebruikt en zorgt dat je voeding vlak daarvoor en vlak daarna goed is, valt het volgens mij best wel mee.
het probleem met xtc en speed is dat je veel te lang doorgaat zonder voedingsstoffen in je lichaam, dat ondermijnt je lichaam
zeker bij bodybuilding wil je dat niet hebben natuurlijk

idd, zolang je genoeg eiwitten binnenkrijgt valt het allemaal wel mee. Je zult dan eerder vet verbranden dan spier.

Terug
Naar boven