XXL Nutrition

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013 (1 bezoeker)

Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Ga ik mooi de zaterdag kijken!
 
En hoe gaat het nu dan? :-P
aangezien je eerst niet mee zou doen ;)

Dankzij mijn nieuwe sponsors is het mogelijk mijn plan door te zetten en dat te doen wat ik wil en ik wil de flex doen omdat ik die vorig jaar ook top vond na dat ik ook op andere wedstrijden ben weze kijken.
 
Dankzij mijn nieuwe sponsors is het mogelijk mijn plan door te zetten en dat te doen wat ik wil en ik wil de flex doen omdat ik die vorig jaar ook top vond na dat ik ook op andere wedstrijden ben weze kijken.

Welke klasse doel je op?
 
Welke klasse doel je op?

C-90+ aangezien er geen 100+ is zal ik die moeten doen. Met mijn lengte is boven 90 normaal anders kom ik ben ik bang toch te kort. Dit was vorig jaar in de D ook massa genoeg maar nog niet die scherpte die de lichtere in mijn klasse wel hadden. Dus dit jaar groter maar ook droger is het doel rond de 105-110kg on stage
 
klein vraagje, ik heb nog geen enkele wedstrijd meegedraaid maar de flexcup d klasse 80+ kg lijkt me zeer interessant.

Gezien ik in België woon, hoe zit het met die IFBB bond regels?

Moet ik hier eerst een wedstrijd meedraaien in België vooraleer ik mee mag doen in NL? Want ik zag dat ik me moet registreren bij IFBB NL voor mee te doen aan flex 2013.

bedankt!
 
klein vraagje, ik heb nog geen enkele wedstrijd meegedraaid maar de flexcup d klasse 80+ kg lijkt me zeer interessant.

Gezien ik in België woon, hoe zit het met die IFBB bond regels?

Moet ik hier eerst een wedstrijd meedraaien in België vooraleer ik mee mag doen in NL? Want ik zag dat ik me moet registreren bij IFBB NL voor mee te doen aan flex 2013.

bedankt!

ik heb geen antwoord op je vraag maar wel een vraag aan jou: ben je toevallig bij jack loos onder begeleiding?
 
ik heb geen antwoord op je vraag maar wel een vraag aan jou: ben je toevallig bij jack loos onder begeleiding?

Ik heb nog nooit een begeleider/coach gehad. Ik regel zelf mijn voeding en trainingschema's.

Maar ik zal wel een coach zoeken ja ;)
 
Ja, je moet tenminste 1 wedstrijd hebben gedraait alvorens je meedoet aan een Nederlandse.
Veel mensen pakken een wedstrijd op 1 december in België aangezien ze dan toch al redelijk in shape zijn voor de Flexcup. Ik weet zo even de naam niet van die wedstrijd.
 
Ik ga samen met iemand van onze sportschool die meedoet z'n wedstrijdvoorbereiding mee motiveren door ook te cutten ook te dieeten ook de poses door te nemen en ook hetzelfde met de voeding te doen. Dus wie weet sta ik dr wel :P
 
Ik ga samen met iemand van onze sportschool die meedoet z'n wedstrijdvoorbereiding mee motiveren door ook te cutten ook te dieeten ook de poses door te nemen en ook hetzelfde met de voeding te doen. Dus wie weet sta ik dr wel :P
Ga je dan ook in het groen het podium op? :D
 
Vanaf juni trek ik een half jaar uit om bepaalde punten te verbeteren , ga ik 2 keer in de week benen doen. En dan weer in de 80 - c klasse damage uitdelen. Hoop dat het 80- word ben bang 90 -
 
Ga ook meedoen! ga met klasse -90kg C meedoen! ben nu 102kg, heb wat om naar te streven nu.. Wat is precies de procedure als je mee wil doen, heb me aangemeld bij de Flexcup website maar de link naar IFBB nederland werkt niet, hier moet je ook bij aangemeld zijn neem ik aan?

mvg Guido
 
Ga ook meedoen! ga met klasse -90kg C meedoen! ben nu 102kg, heb wat om naar te streven nu.. Wat is precies de procedure als je mee wil doen, heb me aangemeld bij de Flexcup website maar de link naar IFBB nederland werkt niet, hier moet je ook bij aangemeld zijn neem ik aan?

mvg Guido

Yup, je kan ook trouwens op de dag van de wedstrijd contant betalen ;)

Succes man!
 
jij ook kerel! heb nu ingeschreven bij flex alleen geen bevestigingsmail gehad, of gaat dit per post?
 
Wou al 2 maal meedoen,maar timing suckt : december (bulk/offcycle etc..) :(
 
Ik heb een fitness/muscle model wedstrijd op 9 november, en iemand stelde voor om eventueel de flex cup mee te pikken. Weet niet of het een goed idee is, want vermoed niet dat ik hoger uitkom dan 90 kg voor men 1m84 tegen dan en het houdt natuurlijk in dat ik zowel voor de qualifier in belgie als de flex cup zelf (telkens toch maand tussen) redelijk in vorm moet blijven. Maar de ervaring lijkt me wel leuk.

Ben dus ook tevens wel geinteresseerd in meer informatie omtrent die Belgische qualifier.
 
Back
Naar boven