XXL Nutrition

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013 (1 bezoeker)

Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Sorry maar dit klopt niet! Het D niveau is voor absolute beginners en daarom ook in het leven geroepen. Verder moet iedereen in de C beginnen als het je eerste wedstrijd betreft. De overallwinnaar van 2011 trainde ook al 15 jaar. Het verhaal van de Belgische jongen klopt, maar dit is een uitzondering, beslist door 1 persoon, papa Mike.
Juist de Flex cup is voor Rob mooi, omdat het juist een veel zwaardere wedstrijd in de C is als alle andere wedstrijden bij elkaar, waar je met geluk met 4 man op het podium staat.

Kerel uit .be had meer dan prima mee kunnen doen, er waren jongens on stage die meer te bieden hadden. Hij had de flex zeker niet gewonnen.
 
Kerel uit .be had meer dan prima mee kunnen doen, er waren jongens on stage die meer te bieden hadden. Hij had de flex zeker niet gewonnen.

De week erna stonden de winnaar van flexcup 2012 johny en die belgische jongen (muscleman) hier op het forum,en ik op de ironman b wedstrijd dus.
Toen versloeg johny hem ook,dus snap niet helemaal waarom muscleman de flexcup niet mocht meedoen.
Maargoed...
 
Kerel uit .be had meer dan prima mee kunnen doen, er waren jongens on stage die meer te bieden hadden. Hij had de flex zeker niet gewonnen.

Volgens mij had het iets met de Belgische bond te maken... althans ik dacht dat ik zo iets opving.
 
Vind ik idd ook onzin dat die ene jongen niet mee mocht doen. Als iemand nog nooit een wedstrijd heeft gedaan mag hij toch altijd met een C wedstrijd meedoen, ongeacht of hij nou 1.80 bij 75kg of 1.80 bij 110kg is. Zou het heel vreemd vinden als ze tegen mij (of anderen) zouden zeggen dat je niet mee mag doen omdat je ''te goed'' bent. Die ene Johnny Stuhldreier (o.i.d.) had dan ook niet mee mogen doen, maar die stond ook gewoon onstage. En daarbij, het was vorig jaar zo'n succes dat er nu waarschijnlijk nog meer en nog betere atleten op afkomen.
 
Vind ik idd ook onzin dat die ene jongen niet mee mocht doen. Als iemand nog nooit een wedstrijd heeft gedaan mag hij toch altijd met een C wedstrijd meedoen, ongeacht of hij nou 1.80 bij 75kg of 1.80 bij 110kg is. Zou het heel vreemd vinden als ze tegen mij (of anderen) zouden zeggen dat je niet mee mag doen omdat je ''te goed'' bent. Die ene Johnny Stuhldreier (o.i.d.) had dan ook niet mee mogen doen, maar die stond ook gewoon onstage. En daarbij, het was vorig jaar zo'n succes dat er nu waarschijnlijk nog meer en nog betere atleten op afkomen.

+1

stel je voor dat er lui mee gaan doen die gewoon 100+ met 3% on stage staan bij 1.80 ofzo

kan je ze toch niet weigeren?

dus hup rob, met je reet het podium op:D
 
Vind ik idd ook onzin dat die ene jongen niet mee mocht doen. Als iemand nog nooit een wedstrijd heeft gedaan mag hij toch altijd met een C wedstrijd meedoen, ongeacht of hij nou 1.80 bij 75kg of 1.80 bij 110kg is. Zou het heel vreemd vinden als ze tegen mij (of anderen) zouden zeggen dat je niet mee mag doen omdat je ''te goed'' bent. Die ene Johnny Stuhldreier (o.i.d.) had dan ook niet mee mogen doen, maar die stond ook gewoon onstage. En daarbij, het was vorig jaar zo'n succes dat er nu waarschijnlijk nog meer en nog betere atleten op afkomen.

Ben wel eens benieuwd naar wat fullbodypics Rob met een vd verplichte poses, dan zie je pas echt hoe iemand er uit ziet in de verhoudingen, lukt poseren je goed? Verkijk je hier niet op, heb goede jongens daar veel punten mee zien verspelen.
 
29boz1e.jpg


net gemaakt :)
 
Ik wou samen met mijn trainingsmaat flexcup pakken, en momass zal ons dan begeleiden. Maar 2 dagen zit ik niet op te wachten, dan richt ik mijn pijlen liever op ybf !!
 
Oh Yeah!! DVD flexcup 2012 binnen gekregen, even snel bekeken en hij is vet! Zie vrijwel iedereen voorbij komen, zowiezo op het podium maar ook in het backstage gedeelte! Was toch een prachtige dag en leuk om terug te zien. Schijt aan die twee dagen, ik ben er weer gewoon bij. Hopelijk een klasse hoger :-)
 
Ik wou samen met mijn trainingsmaat flexcup pakken, en momass zal ons dan begeleiden. Maar 2 dagen zit ik niet op te wachten, dan richt ik mijn pijlen liever op ybf !!

+1

lekker onhandig die 2 dagen, voor als je in het noorden van nl woont.
 
+1

lekker onhandig die 2 dagen, voor als je in het noorden van nl woont.

precies ik woon boven amsterdam dus 2 dagen heen en weer is 6 uur rijden nou daar heb ik geen zin in.
 
Tuurlijk het is bij het hotel heb ik vorig jaar ook gedaan was niet duur 85 zoiets met ontbijt voor 2 personen
 
2013 komt me niet zo goed uit, misschien dat ik in 2014 een plekje in me agenda kan vrij houden.
 
Jesse ben je alweer aan het bulken? Wat zijn de plannen? Nog een wedstrijdje pakken in 2013?
 
Jesse ben je alweer aan het bulken? Wat zijn de plannen? Nog een wedstrijdje pakken in 2013?

Ja bulken gaat goed zit nu ongeveer op 106-107kg. Plan is de flex cup nogmaals nu C klasse boven 90kg groter en droger dan vorig jaar. En hopelijk doorstromen naar B klasse en dan als kan de JBC doen als die aan het eind weer word gehouden. En wat zijn jou plannen ?
 
Ik hoop flink wat massa te bouwen en C klasse boven 80 KG te pakken op de flexcup. Heb de DVD terug gekeken en ben van mening dat ik te veel massa ben verloren tijdens het cutten. Ben meer dan 10 kilo afgevallen in 8 weken (kwam eind september pas terug van vakantie vandaar dat het dieten zo laat is begonnen). Hoeveel kilo ben jij verloren tijdens de cut? En in wat voor tijdsbestek?
 
Back
Naar boven