MuscleMeat

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013

Peiling Peiling Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?

• Totaal stemmers
    208
Waar kan ik informatie vinden over hoe zo'n wedstrijdvoorbereiding er normaal ongeveer uit zal zien?

Waar valt er te informeren of er nog plekken beschikbaar zijn voor de Flexcup Challenge?
Kan nog niks vinden over flex 2013 namelijk.

im in

Ik moet nog een mail sturen naar Liona Bergmann.
Ik was in 2010 eigenlijk door maar kreeg dat pas woensdag te horen en de wedstrijd was de aankomende zondag......
Dus heb dat overgeslagen........

Maar als ik niet meteen op een B-wedstrijd kan staan zal dit hem waarschijnlijk wel worden!!!!!

Waarom zou je als C eigenlijk de Flexcup kiezen? Er zijn toch meerdere C wedstrijden?

lees de stickies eens in dit subforum ;)

Heb ik gedaan, maar zou graag eens weten hoe van week tot week globaal een voorbereiding eruitziet, wat er verandert qua voeding en trainen en zo.

Heb ook gezocht naar hoe ik aan begeleiding kan komen, of iemand die in ieder geval mij wil beoordelen, kijken of ik al zo ver ben. Is alleen moeilijk in deze regio ..

Ik doe mee!
Zie ook mijn log ;)

Nou vriend ik twijfel als een malle!!! Ik wil eigenlijk 2013 gebruiken om te bouwen en weer terug te komen op me oude gewicht, leaner natuurlijk.

En dan past de Flex er eigenlijk niet in.

Maar het kriebelt toch ook weer wel!!! Maar er zijn inderdaad veel meer C-wedstrijden zoals de JBC in maart 2014 (tenminste het is altijd rond die periode)

In. Eerste wedstrijd. Word gecoached door Ray van XXL. Ben benieuwd! :D

misschien doe ik mee. flexcup heeft altijd een mooi aantal deelnemers :)
Het enige nadeel is dat je gelijk 42.50 aan de ifbb moet betalen om lid te worden....

Dit kan ook op de dag van de wedstrijd. En niet om negatief te doen ofzo maar als je dat al als nadeel ziet begin er dan maar niet aan. Een goed prepp met goed off season is duur kun je een mooie vakantie van betalen:D

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 13:01 ----------

Waarom zou je als C eigenlijk de Flexcup kiezen? Er zijn toch meerdere C wedstrijden?

Grotere line ups meer erkenning mooie prijzen. Mooie zaal veel toeschouwers dat zijn wel redenen om voor de flex cup te kiezen ;)

Jesse, ben je ook weer van de partij volgend jaar?

Ok, keep us informed. Ben benieuwd

Terug
Naar boven