MuscleMeat

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013

Peiling Peiling Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?

• Totaal stemmers
    208
ik doe mee -80kg D klasse

Ik ben in, nu al bezig met mijn shape aan het verbeteren en clean bulken tot 10%

Topic wil ik zeker volgen! Meedoen zit er zeker niet in, maar op de hoogte blijven kan nooit kwaad :p

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat het topic nu al lekker draait met dagelijkse posts!!!

Dat belooft wat voor de flexcup 2013 in elk geval. Dat het nog beter mag worden dan 2012 :) Keep doing guys!!!

Ik doe mee met de flex challenge.. Kijk al uit naar 26 januari!

Vond t dit jaar ook leuk om te volgen, dus abbo!

Maar ga zeker zelf niet meedoen. Ws niet eens kijken.

Dit kan ook op de dag van de wedstrijd. En niet om negatief te doen ofzo maar als je dat al als nadeel ziet begin er dan maar niet aan. Een goed prepp met goed off season is duur kun je een mooie vakantie van betalen:D

een vakantie dat vind ik wel overdreven hoor of je bedoelt een all inclusief vakantie in het voorseizoen in turkey.....kost wel wat maar geen duizende euro's. Cutten is juist cheap man, groente kost geen drol

AAS is duur :(

Kilo's vis/ biefstuk/ kip

Best duur;)

Kilo's vis/ biefstuk/ kip

Best duur;)

na vind het mee vallen mijn boodschappen geld licht over het algemeen net wat hoger dan gemiddeld om me heen. Biefstuk op de zwarte markt beverwijk is 25 eu voor 3 kilo, blikie tonijn in olie 1.09 pak rijst kost geen drol en groente ook niet. ik ga zo ff me maand uitgave optellen van oktober ofzo zware bulk maand was dat.

350 eu boodschappen in de maand november, en dan heb ik ook nog een dochtertje en een vriendin die af en toe mee eten.

Dit kan ook op de dag van de wedstrijd. En niet om negatief te doen ofzo maar als je dat al als nadeel ziet begin er dan maar niet aan. Een goed prepp met goed off season is duur kun je een mooie vakantie van betalen:D

Als je het vergelijkt met de nbpf of nac is het duurder. Dus makkelijk om daarmee de kosten te drukken ;).

Maar ik weet het wedstrijd prep is duur. Had op 6 mei dit jaar mijn eerste wedstrijd gedaan :).

ik vind dat inschrijf geld echt cheap hoor, voetbal vereniging of iets is veel duurder. Zelf honkbal ik ook en das ook vele malen duurder.

350 eu boodschappen in de maand november, en dan heb ik ook nog een dochtertje en een vriendin die af en toe mee eten.

dan eet je weining ja:D

zit meestal tussen de 500-600 in de maand

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 08:27 ----------

heb jij nog plannen om is een keer een wedstrijd te doen?

Ja zeker, alleen weet nog niet waarneer.

Eerst maar eens kijken hoe ik eruit zie bij 6% ;)

Bij mij hooguit 250 :o

kijk wat beefstuk kost
en vis

damn, waar halen jullie je shit dan?

Terug
Naar boven