Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door je oatmeal
Hoe merk je dat je whey niet trekt? Heb zelf bij whey wel vaak lucht in de maag/winderigheid. Not sure of dat direct door de whey komt. Lees ergere verhalenWhey hydro (maag trekt normale whey niet) en d3 behalve in de zomer. Iemand tips voor een goede prijs/kwaliteit visolie?
Hoe merk je dat je whey niet trekt? Heb zelf bij whey wel vaak lucht in de maag/winderigheid. Not sure of dat direct door de whey komt. Lees ergere verhalen
Vooral opgeblazen gevoel en diarree van de standaard whey shakes.Hoe merk je dat je whey niet trekt? Heb zelf bij whey wel vaak lucht in de maag/winderigheid. Not sure of dat direct door de whey komt. Lees ergere verhalen
Whey hydro (maag trekt normale whey niet) en d3 behalve in de zomer. Iemand tips voor een goede prijs/kwaliteit visolie?
Vooral opgeblazen gevoel en diarree van de standaard whey shakes.
Maar nog erger bij mij zijn van die eiwitrepen met al die artificiële shit erin. Ik weet niet precies wat t ingrediënt is wat het nog erger maakt maar ik vermijd t liefst al dat soort zooi en beperkt het tot hydro whey als eiwit supplement naast voeding. Whey isolate schijnt ook prima te zijn als hier gevoelig voor bent.
Ik heb ook een tijdje geen supplementen genomen. Maar als ik dan over fitness lees of op youtube filmpjes kijk dan krijg ik toch het gevoel daarmee iets te laten liggen. Ook als ik andere mensen die trainen erover spreek dan hoor ik zelden dat iemand geen supplementen neemt. Maarja een hoop informatie over supplementen op t internet is ook gewoon marketing.
Volgens mij is whey eiwit de goedkoopste eiwitbron
Ook de micronized variant?Creatine wil ik wel eens terug gebruiken, maar vroeger gaf het me steeds krampen.
Dit is toch geen supplement?
Zeer verstandig. Ik dacht vroeger dat die supplementen nodig waren, maar dat is niet zo.
Multivitaminen zijn meestal onder gedoseerdIk nam vroeger ook eiwit shakes, weight gainer en multivitaminen.
Ik pak deze, dikke prima! ;3Wat zijn eigenlijk de beste multivitamines die echt maximaal gedoseerd zijn en gewoon van goede kwaliteit met maximaal opneembare verbindingen en shit?
Je kan zeggen wat je wil maar mij maak je niet wijs dat je niks aan een multivitamine hebt als je heel de dag elke dag alleen kip met rijst etc aan het vreten bent. Ik geef liever wat meer geld uit aan een goed product dan dat ik shakes met chiazaadjes en geitensperma moet drinken elke dag voor mijn vitamines en mineralen