AndroidHealthClinic

Welke supplementen gebruiken jullie

Whey hydro (maag trekt normale whey niet) en d3 behalve in de zomer. Iemand tips voor een goede prijs/kwaliteit visolie?

d3, multivit en omega3

Geen..
Heb nog whey staan maar.. eet liever.

Whey hydro (maag trekt normale whey niet) en d3 behalve in de zomer. Iemand tips voor een goede prijs/kwaliteit visolie?
Hoe merk je dat je whey niet trekt? Heb zelf bij whey wel vaak lucht in de maag/winderigheid. Not sure of dat direct door de whey komt. Lees ergere verhalen

Hoe merk je dat je whey niet trekt? Heb zelf bij whey wel vaak lucht in de maag/winderigheid. Not sure of dat direct door de whey komt. Lees ergere verhalen
Vooral opgeblazen gevoel en diarree van de standaard whey shakes.

Maar nog erger bij mij zijn van die eiwitrepen met al die artificiële shit erin. Ik weet niet precies wat t ingrediënt is wat het nog erger maakt maar ik vermijd t liefst al dat soort zooi en beperkt het tot hydro whey als eiwit supplement naast voeding. Whey isolate schijnt ook prima te zijn als hier gevoelig voor bent.

• Like
Waarderingen: Onit
Vooral opgeblazen gevoel en diarree van de standaard whey shakes.

Maar nog erger bij mij zijn van die eiwitrepen met al die artificiële shit erin. Ik weet niet precies wat t ingrediënt is wat het nog erger maakt maar ik vermijd t liefst al dat soort zooi en beperkt het tot hydro whey als eiwit supplement naast voeding. Whey isolate schijnt ook prima te zijn als hier gevoelig voor bent.

Heb precies hetzelfde. Van eiwitrepen letterlijk altijd diarree en een maag die nog een paar dagen van streek is, lol.

Ik gebruik sinds een tijdje ook alleen nog maar high quality whey isolate en nu nergens meer last van. Het verteert als water.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik niks. Waarom? Zonde van het geld
Ik heb ook een tijdje geen supplementen genomen. Maar als ik dan over fitness lees of op youtube filmpjes kijk dan krijg ik toch het gevoel daarmee iets te laten liggen. Ook als ik andere mensen die trainen erover spreek dan hoor ik zelden dat iemand geen supplementen neemt. Maarja een hoop informatie over supplementen op t internet is ook gewoon marketing.

Het is ook moeilijk meetbaar wat helpt en wat niet. In de tijd dat ik de meeste supplementen nam ben ik ook het meest gegroeid. Maar in die tijd trainde ik ook een stuk korter en was ik wat meer gedisciplineerd. Dus ja wat die supplementen toen hebben geholpen, geen idee.

eet gewoon gezond 400-500gram vlees/vis 500 gram groente en 4 stuks fruit plus nog veel tomaten. d3 is het enigste wat ik neem i.v.m depressie
maar ik denk dat ik in de winter multivit en visolie ga bestellen.

Omega 3
Zinc & mag
Beta-Ecdysterone
Metformin
Crestor
NAC
Xanax
Whey hydro

Creatine wil ik wel eens terug gebruiken, maar vroeger gaf het me steeds krampen.

Ik gebruik niks. Waarom? Zonde van het geld
Zeer verstandig. Ik dacht vroeger dat die supplementen nodig waren, maar dat is niet zo.
Wanneer je gezond en voldoende eet hebben deze supplementen nauwelijks een meerwaarde.
Ik nam vroeger ook eiwit shakes, weight gainer en multivitaminen. Ik heb dat een paar jaar gedaan en kreeg op een gegeven moment toch twijfels of dit nu echt nodig was.
Dan heb ik de test gedaan om hiermee gewoon te stoppen en er is geen verschil wanneer je voldoende en gezond eet. Ik heb daarna nooit meer deze supplementen gebruikt en er veel geld mee uitgespaard.
Eigenlijk zijn deze supplementen vooral goed voor de producent en de verkopers. Zij verdienen er veel geld mee.

Ik nam vroeger ook eiwit shakes, weight gainer en multivitaminen.
Multivitaminen zijn meestal onder gedoseerd
Eiwit kun je prima uit eten halen
En weight gainers zijn inderdaad zonde van je geld
Maar ik betwijfel of supplementen geen meerwaarde hebben zoals een:
Omega-3 als je geen vis eet
Vitamine D3 als je geen zonlicht ziet
Creatine, tenzij je weet ik veel hoeveel kg rood vlees eet per dag
Magnesium en zink kun je prima uit eten halen, maar betwijfel of je dat elke dag red

Wat zijn eigenlijk de beste multivitamines die echt maximaal gedoseerd zijn en gewoon van goede kwaliteit met maximaal opneembare verbindingen en shit?

Je kan zeggen wat je wil maar mij maak je niet wijs dat je niks aan een multivitamine hebt als je heel de dag elke dag alleen kip met rijst etc aan het vreten bent. Ik geef liever wat meer geld uit aan een goed product dan dat ik shakes met chiazaadjes en geitensperma moet drinken elke dag voor mijn vitamines en mineralen

Wat zijn eigenlijk de beste multivitamines die echt maximaal gedoseerd zijn en gewoon van goede kwaliteit met maximaal opneembare verbindingen en shit?

Je kan zeggen wat je wil maar mij maak je niet wijs dat je niks aan een multivitamine hebt als je heel de dag elke dag alleen kip met rijst etc aan het vreten bent. Ik geef liever wat meer geld uit aan een goed product dan dat ik shakes met chiazaadjes en geitensperma moet drinken elke dag voor mijn vitamines en mineralen
Ik pak deze, dikke prima! ;3
asset-2388998.jpg

Terug
Naar boven