XXL Nutrition

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las dat AnimalPak een 88pack uitvoering gaat krijgen voor een kleine periode omdat ze 25 jaar bestaan x)

Beste Forumleden,

Ik zie de afgelopen tijd zoveel nieuwe supplementen op de markt verschijnen dat ik het overzicht ff kwijt ben :o

Omdat wij absoluut niet lukraak al die supplementen willen opnemen in het assortiment, wil ik hier de vraag stellen:

Wat zijn op dit moment nu de hotste supplementen welke echt werken en geen crap zijn?

Wil een hoop opnoemen maar mag niet in dit land. Jammer dat de meeste toch helemaal van de andere kant van de wereld moet bestellen. Maar zou wel meer Ultimate Nutrition spullen willen zien.

BCAA van AST Sport Science.
HMBolic van Revolutions.

En stevige pillen dozen die je goed kan afsluiten om oxideren ook tegen te gaan. De meeste pillen dozen zijn niet goed dicht te sluiten en blijft er lucht in komen.

Laatst bewerkt:
Lol @ pillen doosjes. Heb bij de blokker een bakje gekocht waar ik alles in gooi om mee te nemen. Zitten helaas geen vakken in dus zit op het werk altijd even alles te sorteren voor inname. Maar is er iets soortgelijks voor poeders ipv pillen? Zeker nu op het v-diet moet ik 4-6 shakesbekers hele dag mee slepen terwijl het makkelijker zou zijn een doosje met vakken om de poeders in te doen en 1 shakebeker.

https://www.t-nation.com/onlineStore.jsp
Biotest supplementen klinken boeiend. Maar veelal ook gehype en verkoop praat waardoor het lastig te weten is of hun produkten echt werken of niet. Misschien mogelijk een aantal produkten van hen tijdelijk op te nemen in het assortiment om te kijken of het echt wat is?

Flameout, Surge Recovery, Carbolin 19 zou ik dan wel eens willen proberen ;)

Producten van Muscletech mogen wat mij betreft weg aangezien die 9 van de 10x toch niks doen.

Dip Belt zou leuk zijn

Verder is het al een enorm compleet aanbod op de website. Denk dat er eerder te veel op staat dan te weinig op moment :P

Ben niet met je eens.
Muscle tech werkt zeker wel, is alleen te duur.

Misschien Mariadistel extract/Silymarine van bijv Now Foods. Een bewezen leverreiniger/hersteller. Interessant voor AS gebruikers en ik denk dat het voor de mensen die erg veel NO, Creatine en Testboosters gebruiken ook geen kwaad kan zo af en toe eens een maandje Mariadistel extract te gebruiken. Hoewel ik niet weet of deze de lever echt belasten, maar het zou mij niet verbazen, gezien de chemische verbindingen die ik op de ingredienten lijst aantref.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien Mariadistel extract/Silymarine van bijv Now Foods. Een bewezen leverreiniger/hersteller. Interessant voor AS gebruikers en ik denk dat het voor de mensen die erg veel NO, Creatine en Testboosters gebruiken ook geen kwaad kan zo af en toe eens een maandje Mariadistel extract te gebruiken. Hoewel ik niet weet of deze de lever echt belasten, maar het zou mij niet verbazen, gezien de chemische verbindingen die ik op de ingredienten lijst aantref.

We komen met een speciale leverbeschermer.... in samenwerking met dave hawk en een producent.. maar dit supplement doet veel meer.. later meer info.

we hebben al detoxiferer van NOW

CEE in hoog gedoseerde pilvorm?

een spieropbouwendproduct zonder creatine,want tegenwoordig zit in alles creatine en creatine heeft meer negatieve dan positieve effecten bij mij

een spieropbouwendproduct zonder creatine,want tegenwoordig zit in alles creatine en creatine heeft meer negatieve dan positieve effecten bij mij

een supplement zoals?
want volgens mij zijn er daar ook al meerdere van zoals test hardcore enzo

een supplement zoals?
want volgens mij zijn er daar ook al meerdere van zoals test hardcore enzo

allesinds geen test booster,want geloof niet in de werking.meer iets dat ervoor zorgt dat de eiwitten die je inneemt beter opgenomen worden.een anti spierafbrrak zoals hmb ofzo.iets waarvan ze vertellen dat het voor alles goed is ,zoals ze bijna van alles zeggen.maar dan zonder arginine en creatine.want beide producten leveren me geen positief effect

kan je een voorbeeld noemen van een supplement op de markt?

allesinds geen test booster,want geloof niet in de werking.meer iets dat ervoor zorgt dat de eiwitten die je inneemt beter opgenomen worden.een anti spierafbrrak zoals hmb ofzo.iets waarvan ze vertellen dat het voor alles goed is ,zoals ze bijna van alles zeggen.maar dan zonder arginine en creatine.want beide producten leveren me geen positief effect

Waarom gebruik je geen Xtend ?

Waarom gebruik je geen Xtend ?

lijkt idd wel wat,waarom?simpel kende het niet :p . Had het nog niet tegengekomen,want kijk niet naar elk product omdat de meesten toch met creatine of arginine zijn.is wel weer in poeder.zoek iets in capsulevorm,want drink al shake voor en na training samen met glutamine en beta-alanine

lijkt idd wel wat,waarom?simpel kende het niet :p . Had het nog niet tegengekomen,want kijk niet naar elk product omdat de meesten toch met creatine of arginine zijn.is wel weer in poeder.zoek iets in capsulevorm,want drink al shake voor en na training samen met glutamine en beta-alanine

je kan het ook snuiven!

wie koopt er nu eigenlijk zo'n koekjes vraag ik me af.maak zelf koekjes en het zal stukken goedkoper zijn

Eat Brownies, Get Muscles!

omg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven