MuscleMeat

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

24 ;)

tri-o-plex zag ik laatst ergens in een supplementen winkel .. ze smaakte goed. en die vent verkocht er heel veel van zei hij... vandaar dat ik er wat van heb ingekocht..

die brownies heeft denk ik verder niemand in NL.

Goeie toevoegingen! Splenda is handig ;) En die Omega van animal lijkt me wel interessant!

Waarom is splenda handiger dan gewone zoetstof?

Waarom is splenda handiger dan gewone zoetstof?

het is sucralose en is gemaakt van suiker....
is een kwestie van gezonder niet van handiger. ik weet het verder ook niet ;) maar er werdt hierom gevraagd.. meerdere malen zelfs... komt uit de USA dat spul.

hey rené

zou je bij de Vegetable Greens een samenstelling van alle vitamines,minerales ect ect er neer kunnen zetten?

er staat wel op dat er bijv: Broccoli, rijst, groentes en blablabla erin zit maar ik zou graag de preciese hoeveelheid van alle vitamines en mineralen enzo weten... :)

hey rené

zou je bij de Vegetable Greens een samenstelling van alle vitamines,minerales ect ect er neer kunnen zetten?

er staat wel op dat er bijv: Broccoli, rijst, groentes en blablabla erin zit maar ik zou graag de preciese hoeveelheid van alle vitamines en mineralen enzo weten... :)

Ik zou dat wel willen maar ik weet niet waar ik die info vandaan kan halen.. als je het ergens ziet op internet geef maar en gil dan voeg ik het meteen toe...

PROTEIN MANIA van Peak Body Nutrition.deze lost perfect op zonder schuim.en is gemakkelijk weg te drinken en vind goed van prijsklasse

PROTEIN MANIA van Peak Body Nutrition.deze lost perfect op zonder schuim.en is gemakkelijk weg te drinken en vind goed van prijsklasse

ik vind het helemaal niet zo goede proteine.. smaakt naar brinta.. wat duidt op een hoog gehalte soja eiwit..... prijs is dan te hoog.. soja isolaat kost 10euro de kg.

ik vind het helemaal niet zo goede proteine.. smaakt naar brinta.. wat duidt op een hoog gehalte soja eiwit..... prijs is dan te hoog.. soja isolaat kost 10euro de kg.

heb ook hun PEAK MASS en die lost stukken beter op dan leangainer 2 en is veel lekerder ook.en blijkbaar hebben jullie dan heel speciaal smakende brinta ofwel had je eentje die over tijd was

heb ook hun PEAK MASS en die lost stukken beter op dan leangainer 2 en is veel lekerder ook.en blijkbaar hebben jullie dan heel speciaal smakende brinta ofwel had je eentje die over tijd was

het smaakt naar soja..... als je wel eens sojamelk gedronken hebt dan weet je wat ik bedoel.. en omdat het label vermeld dat er sojaisolaat ook inzit.. kan ik wel raden dat dat het hoofdbestanddeel is.. wel logisch ook gezien de prijs ervan...

dit mag eigelijk niet missen he.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dorian Yates Ultimate LEAN GAIN Formula..... dat zou wel nice zijn in jullie assortiment.
Zou ik iig als standaard gainer kopen , net 2 potten moeten bestellen bij de concurent...helaas.

eeeh dat neem ik terug :D

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ltimate-lean-gain-formula-178767/#post3102613

haha die heb ik net uit het assortiment gehaald.. is erg lekker en goed.. maar vrij duur en ik verkocht er bijna geen.... dus heb ik weg gedaan..

Redline Xtreme

Ultieme energy drink

Redline xtreme het liefst in de smaak tripple berry:D of allemaal:rolleyes:

kan deze namelijk in geen enkele NL webshop vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven