XXL Nutrition

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
René, deze is echt de beste creatine! :

http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=57&products_id=289

kan je deze in je assortiment nog krijgen?

we hebben al 3 verschillen Krea Alkalyn van OLimp.. dus ik zie het nut daar niet van.. EFX is de uitvinder van Krea alkalyn.. en Olimp koopt dat spul daar in.. Ook zijn er wat fabrikanten die het ook maken en patent kosten betalen aan EFX.. maar we hebben dus als krea alkalyn .. dit product voegt niets toe.

Rene,

Kun je mischien Serieus Mass van ON toevoegen (als het voor zelfde prijs als je concurenten kan? zou mooi zijn (49€)
ga er goed op! en smaakt ook prima.. vooral de banaan! (helemaal met zelf toevoeging van wat pindakaas, (staat als suggestie op verpakking)

Rene,

Kun je mischien Serieus Mass van ON toevoegen (als het voor zelfde prijs als je concurenten kan? zou mooi zijn (49€)
ga er goed op! en smaakt ook prima.. vooral de banaan! (helemaal met zelf toevoeging van wat pindakaas, (staat als suggestie op verpakking)

ik zal eens kijken..

De importeur heeft het even niet op voorraad maar als het er weer is krijgen wij het ook.

rene

super!!! :D:cool: zie het wel verschijnen dan.. wat mij betreft een betere gainer dan de lean gainer (2)
beide 20 kg geprobeerd... word ook niet vetter van serieus mass.. iets wat ik wel had verwacht..

juist rap op je site gegoogled.

Universal torrent vond ik niet en die is echt super !!!.

ps: ik denk dat die zal verkopen mist beetje reclame

grtz

bart

juist rap op je site gegoogled.

Universal torrent vond ik niet en die is echt super !!!.

ps: ik denk dat die zal verkopen mist beetje reclame

grtz

bart

****ing hell, ik opende net dit topic om te zeggen: 'Universal Torrent'.
Staat het al gepost als laatste bericht.

Dus René als je Torrent hebt koop ik het :D

****ing hell, ik opende net dit topic om te zeggen: 'Universal Torrent'.
Staat het al gepost als laatste bericht.

Dus René als je Torrent hebt koop ik het :D

ok! ik heb het op mijn lijst gezet.. komt over een min 2 weken denk ik.. heb net besteld gisteren dus moet weer even een order verzamelen.

Laatst bewerkt:
Perfect René, goeie zaak! Zal wel effe paar weekjes duren voor mn volgende bestelling, maar ik ga hem zeker bestellen! :)

de casseine shake van gold standard ..

zie hem op twee andere sites, maar andere smaken, en 10€ verschil ..

de casseine shake van gold standard ..

zie hem op twee andere sites, maar andere smaken, en 10€ verschil ..

nope die komt niet.. we hebben een zelf een cassein miscellar in het assortiment die goedkoper is en betere voedingswaarden heeft.. dus ik zie totaal geen toegevoegde waarde.

nope die komt niet.. we hebben een zelf een cassein miscellar in het assortiment die goedkoper is en betere voedingswaarden heeft.. dus ik zie totaal geen toegevoegde waarde.

ok .. :D

ik heb nu de casseine van xxl zelf.. maar ik moet een uur shaken voor ik kan drinken want er blijven gwn brokken in, is best klote

ok .. :D

ik heb nu de casseine van xxl zelf.. maar ik moet een uur shaken voor ik kan drinken want er blijven gwn brokken in, is best klote

nou ik heb daar helemaal geen last van .. dus dan doe je toch iets fout....
water of melk erin dan de casseine erboven op.. shaken dan 2 sec wachten en weer ff shaken en klaar.
mss gebruik je wel te weinig vloeistof

nou ik heb daar helemaal geen last van .. dus dan doe je toch iets fout....
water of melk erin dan de casseine erboven op.. shaken dan 2 sec wachten en weer ff shaken en klaar.
mss gebruik je wel te weinig vloeistof

Precies, als je de vloeistof beter afstemt op de proteine zullen alle klonten oplossen.

ff laten staan, en klaar is je heerlijk romige shake!:D

Hot Rox Extreme :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven