AndroidHealthClinic

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd die Serious Mass van O.N. zou niet slecht zijn als aanvulling op jullie assortiment. Lijkt me één van de betere gainers! Maar aub geen vanille ofzo. Liever de chocolade. Vanille ligt me bij gainers altijd te zwaar op de maag.

Hopelijk wordt deze snel toegevoegd... :)

Silymarin (Milk Thistle)
Silymarin ondersteunt de reinigende werking van de lever en ondersteunt de lever-/galreiniging. Daarnaast heeft Silymarin een antioxidatieve werking en bied zo bescherming tegen vrije radicalen in de lever. Om deze reden is Silymarin een belangrijke beschermer van de leverfunctie.

Product informatie:
● Ondersteunt de reinigende werking van de lever.
● Beschermd de lever tegen vrije radicalen.
● Ondersteunt de lever-/galreiniging.

Uitgebreide informatie:
De lever is het belangrijkste orgaan in het metabolisme. Een verstoring van de leverfuncties betekent een ernstige verstoring van alle metabolische processen. De metabolische functies van de lever omvatten eveneens de regulatie van koolhydraat, eiwit en vetmetabolisme, opslag van vitamines en mineralen. Daarnaast is de lever de voornaamste plaats in het lichaam waar giftige chemicaliën onschadelijk worden gemaakt. Gebruik van drugs, alcohol en hoge doseringen vetoplosbare vitamines hebben allemaal een vergiftigende werking op de lever, hoe meer je ervan gebruik hoe harder je lever moet werken om alles op te ruimen en hoe meer kans je loopt op leverbeschadiging of een overbelaste lever.

De inname beperken van deze beschadigende substanties is de eerste stap om je lever te beschermen. Je voeding aanvullen met Silymarin 80% zou een verstandige tweede stap voor de bescherming van de lever kunnen zijn. Silymarin is het actieve bestanddeel uit de vruchten van de Mariadistel. Mariadistel heeft in diverse experimentele onderzoeken verbazingwekkende resultaten laten zien, wat betreft de bescherming van de lever en het verbeteren van de leverfuncties.
Mariadistel bevat drie uiterst potente leverbeschermende flavonoïden. Deze flavonoïden, silybin, silydianin en silychristin, worden meestal gerefereerd als silymarin.
De waarde van dit doodgewone kruid is gedemonstreerd in meer dan 100 rigoureuze wetenschappelijke onderzoeken.

Vernietiging van de levercellen gebeurt hoofdzakelijk door giftige stoffen die zich gedragen als vrije radicalen of die deze produceren. Vrije radicalen zijn uiterst reactieven moleculen die andere moleculen beschadigen. Mariadistels componenten kunnen schade aan de lever beperken door zich te gedragen als een antioxidant. Deze componenten zijn in hun antioxidatieve werking vele malen sterker dan b.v. Vitamine E.

Ingrediënten:
Silymarin 80% bevat een extract van Mariadistel en biedt je een super geconcentreerde vorm van de hoogste verkrijgbare kwaliteit van dit plantje.

Aanbevolen gebruik:
Neem 1-3 capsules per dag, verdeeld over de dag of anders wanneer aangegeven door een arts of voedingsdeskundige.

Ingrediënten per capsule:
Maria distel extract (waarvan min. 80% silymarin), magnesium stearaat en siliciumdioxide.
De capsule bestaat uit gelatine. Bevat geen algemeen bekende allergenen.

Neem 3 caps 30min voor dat ik un biertje of 2 neem en na het zuipen nog eens 3 caps in het weekend,en kan de volgende dag gewoon lekker trainen normaal niet vooruit te branden ook al zijn het maar een paar biertjes,had bij het hardlopen pijn in de lever,dat is na het gebruik niet meer van Silymarin, wat mij betreft is dit een prima suplement die echt werkt ook voor tijdens en na een kuurtje sites waar je anabolica kunt bestellen weten dit en vraagen wel tot 75euro voor een kuurtje Silymarin zo goed is dit spul

• Topic Starter Topic Starter
Silymarin (Milk Thistle)
Silymarin ondersteunt de reinigende werking van de lever en ondersteunt de lever-/galreiniging. Daarnaast heeft Silymarin een antioxidatieve werking en bied zo bescherming tegen vrije radicalen in de lever. Om deze reden is Silymarin een belangrijke beschermer van de leverfunctie.

we hebben al wat supplement met mariadistel en er komt er nog 1 aan straks. daar wordt nog aan gewerkt door de fabrikant. is zeg maar een soort bescherming voor juicers. voor de prostaat, lever, nieren en tegen haarduitval, anti oestrogeen.

rene

Idd die Serious Mass van O.N. zou niet slecht zijn als aanvulling op jullie assortiment. Lijkt me één van de betere gainers! Maar aub geen vanille ofzo. Liever de chocolade. Vanille ligt me bij gainers altijd te zwaar op de maag.

Hopelijk wordt deze snel toegevoegd... :)

ja die komt eraan... ik ga denk voor 3 smaken dan.

Het voordeel van vanille is dat je extra's kan toevoegen.. banaan, pindakaas, blauwe bessen, chocoladepoeder,...

Het voordeel van vanille is dat je extra's kan toevoegen.. banaan, pindakaas, blauwe bessen, chocoladepoeder,...

Ja, maar het nadeel is dat hij bij mij zwaar op de maag ligt... Heb het zo niet voor vanille.

Mijn voorkeur is chocolade of banaan, is toch ook geen enkel probleem om hierbij extra's toe te voegen.

@ XXL : Enig idee wanneer deze wordt toegevoegd? Zou vrijdag men bestelling willen overmaken, en had deze er graag bij gehad...

Thanx ;)

Ja, maar het nadeel is dat hij bij mij zwaar op de maag ligt... Heb het zo niet voor vanille.

Mijn voorkeur is chocolade of banaan, is toch ook geen enkel probleem om hierbij extra's toe te voegen.

@ XXL : Enig idee wanneer deze wordt toegevoegd? Zou vrijdag men bestelling willen overmaken, en had deze er graag bij gehad...

Thanx ;)

ik ga die van de week even bestellen.. ik twijfel nog even over de verpakkingsgrootte..

we hebben al wat supplement met mariadistel en er komt er nog 1 aan straks. daar wordt nog aan gewerkt door de fabrikant. is zeg maar een soort bescherming voor juicers. voor de prostaat, lever, nieren en tegen haarduitval, anti oestrogeen.

rene

Goed bezig weer Rene:D, een dergelijk supplement is denk ik ook nooit weg voor de naturel als aanvulling op de supplementie;).

rene

Een soort van cycle suport?

we hebben weer wat nieuwe supplement o.a VPX en de prijzen van BSN zijn verlaagd....

later deze week komt de ON serieous mass en muscle milk.

De website van XXL Nutrition is tijdelijk offline voor onderhoud. Excuses voor het ongemak.

nee hoor, dat heb je helemaal niet :D

;)

Maar goeie zaak die muscle milk, heb er goede dingen over gehoord. Als het goed geprijst is ga ik die ook maar eens proberen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven