Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had graag wat goedkope proteinebars gezien. Ik denk dat de meesten hier met me akkoord zijn dat ze prijs/kwaliteit toch wel erg duur uitvallen.
ik had graag wat goedkope proteinebars gezien. Ik denk dat de meesten hier met me akkoord zijn dat ze prijs/kwaliteit toch wel erg duur uitvallen.
zou wel een leuk idee zijn als XXL ze zelf gaat draaien?
ja dat was ik ook van plan.. alleen die grote zakken .. ik ga ze NU bestellen![]()

XXL, enig idee wanneer ze binnenkomen? Vandaag, morgen of pas volgende week. Zou morgen een bestelling willen plaatsen...
![]()
XXL, enig idee wanneer ze binnenkomen? Vandaag, morgen of pas volgende week. Zou morgen een bestelling willen plaatsen...
![]()
Hey Rene,
Is er eig een verschil tss ON Serious Mass en de Complex Carb Gainer van jullie huismerk?
En komt de DextroJuice ooit in andere smaken? Citroen-, Bessen-, Grapefruit-, Ananassmaak... Bijvoorbeeld.
Suppletie met coenzym Q10 (coQ10) verlaagd het risico op spierschade na het sporten. Dat bleek uit een japans onderzoek met 18 mannelijke atleten die de japanse vechtsport kendo beoefenden. In twee willekeurige groepen verdeeld kregen ze gedurende 20 dagen ofwel een dosis ven 300mg coQ10 ofwel een placebo. Daarnaast nemen ze deel aan een trainingkamp waarbij gedurende 6 dagen 5.5 uur per dag werd getraint. Het bloed werd twee eken voor, op dag 1,3 en 5 tidens, en 1 week na beeindiging van het trainingskamp geanalyseerd op markers voor spierschade en oxidatieve stress. De resultaten van het bloedonderzoek gaven aan dat de concentraties markers voor spierschade en oxidatieve stress tijdens de trainingsperiode in beide groepen significant stegen. Echetr, in de coQ10-groep waren deze stijgingen minder sterk dan in de placebogroep. Dit duidt erop dat de atleten die met coQ10 werden gesuppleerd tijdens de trainingen minder spierschade ondervonden dan degene in de placebogroep.

1.Komen jullie binnenkort met nieuwe shirtjes/tanktops?
2.Gaan jullie merken zoals powerhouse/golds gym etc. in jullie assortiment opnemen?
bij de nieuwe muscle & fitness zat een whey tester van scitec nutrition..
was echt lekker![]()
misschien kunt ge die ook in het assortiment opnemen
want zijn nog maar 7 winkels in NL die het verkopen volgens m&f
en scitec zoekt nog nieuwe verkooppunten ..
Méér dan keuze genoeg!!Ik denk niet dat we meer whey's gaan toevoegen.. ik zie het nut niet zo.. er is maar een enkeling die het koopt..
We hebben Dymatize whey toegevoegd, Dorian Yates en ook PVL whey. Maar allen verkopen ze slecht, terwijl het goede whey's zijn. Dus voor mij geen nieuwe whey's meer.
We hebben de instant whey.. zeer goede kwaliteit in 6 smaken tegenwoordig, whey isolaat. Daarnaast ON gold Whey, syntha-6.. ik vind dat voldoende.
Mss whey pro XXL omdat dit het merk is wat het goedkoopste is te krijgen wat ik tot nu toe heb gezien! of vergis ik me! 42 euro voor 2,27kg pot vanille![]()
Ik wil m'n kwark vervangen door caseine shakes. Ik zou graag een simpele caseine shake willen zien, die voor minder dan 1.4 eurocent per gram proteine gaat. (kwark prijs) op dit moment zitten jullie op zo'n 3 eurocent, per gram. (nightprotein kwantum).