XXL Nutrition

Welkom op het forum waar ecto's je de grond inboren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow goed topic

kroes en injects... hoe groot was de spuit en waar heeft ie 'm gezet? :D

Oh my god.. Dat is het dus.. Hij heeft geen testo uit de fabriek gekregen in zijn kontje... Maar levens echte cellen!

Dit is gewoon beyond AS, maar hij heeft gewoon aan gen doping gedaan! :eek:

Dat eeuwige gezeik over kuren ontkom je toch niet aan. Je bent wel jong, maar ja iedereen maakt fouten toch. Maak je niet druk.

****ing loser, je bent zo busted:roflol:

Je verhaal over het stoppen is gelogen, dat komt van een ander af 100% Tevens heb je meer dan 1 kuur gehad, wat dus ook een leugen is.

Gewoon blijven liegen hoor!:roflol:

I take it as a yes :roflol:

@TS: ben je soms de zoon van Bolle22? :D

Haha ;), ik ben wel van mening dat het je eigen keuze is om AAS te gaan gebruiken, je kan mensen prima afraden, maar om voor vader te gaan spelen is over de top.

Dit blijft tenslotte een bodybuilding forum waar meer mensen zijn die kuren, het is dom om vroeg te gaan kuren daar geef ik jullie gelijk in, maar wat gebeurd gebeurd.

Nee en ik kuur niet, en dat meen ik. :D

Haha ;), ik ben wel van mening dat het je eigen keuze is om AAS te gaan gebruiken, je kan mensen prima afraden, maar om voor vader te gaan spelen is over de top.

Dit blijft tenslotte een bodybuilding forum waar meer mensen zijn die kuren, het is dom om vroeg te gaan kuren daar geef ik jullie gelijk in, maar wat gebeurd gebeurd.

Nee en ik kuur niet, en dat meen ik. :D

Dat is ook geen probleem is al vaker gezegd
Kijk het is zijn lichaam zijn probleem, enige wat je kan doen is afraden

Hahaha, laat die jongen toch. Hij hoeft toch niet zo aan de schandpaal genageld te worden. Hij schaamt zich waarschijnlijk al kapot.

Heerlijk topic dit....

Alle de mods zijn vast aan het bulken nu, kan niet anders :p

Rel Rel Rel!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:p Geintje moet kunnen imo;)

:haha:

..ja vind ik ook :)

geef hem wat troost AAS? :tomato:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven