Steph@n
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geintje moet kunnen imo
![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geintje moet kunnen imo
![]()

wat een topic weer.Momenteel bekijken: 17 (16 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
Gorill0r, BigMaus, black rush, Brolly, Grijpwijk, ironmike86, justlooking, Mr.Mike, Robins, rubinio, snakeman, Steph@n, SuperKnurft, SynXteR, Vladi, wakkie
Arnold was 1516 jaar& roids...Valt me nog mee dat ik geen "Ja maar aahnuld deed dat ook op zijn 16e" excuus heb gezien...
![]()

joh wie heeft er niet domme dingen gedaan toen hij jong was??en wie heeft er nooit gelogen??(das een leugen) nee hoor t is je vergeven.kan best begrijpen dat je er in 1e instantie niet voor uit komt!!
Ik word er ook zo langzamerhand wel moe van. Als gasten van 16 jaar willen kuren, moeten ze zelf weten. Enige wat wij kunnen doen is afraden. Maar om dan meteen iemand de huid vol te blaffen of in PM's de raarste dingen gaan lopen schreeuwen is gewoon triest. Dan sta ik achter degene van 16 die is gaan kuren.
't zal mij echt een worst wezen wat hij doet, maar blijf hem en z'n acties kansloos vinden 
Op je 15e kuren terwijl je der de ballen verstand van hebt, wie is er dan kansloos't zal mij echt een worst wezen wat hij doet, maar blijf hem en z'n acties kansloos vinden
![]()
Op je 15e kuren terwijl je der de ballen verstand van hebt, wie is er dan kansloos't zal mij echt een worst wezen wat hij doet, maar blijf hem en z'n acties kansloos vinden
![]()