AndroidHealthClinic

Welkom op het forum waar ecto's je de grond inboren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Reden dat ik niet toe heb gegeven dat ik AAS gebruikte is omdat ik wist dat dit zou gebeuren; Iemand zou mijn posthistory gaan bekijken en daaruit concluderen dat ik ooit eens AAS heb gebruikt."

Die hele zin klopt voor geen meter man, dan zou je juist wel toe moeten geven....

Correctie: 15e jaar!
Mede mogelijk gemaakt door FeraLabs.

Topic Van De Week!!!

Hoe Kuur Je Als Een Pro En Blijf Je Toch Een Magere Ecto!!

Trouwens die post die geedit was, over die vitamine c, dat was een grapje man :roflol:

:roflol: wat een topic weer.

Momenteel bekijken: 17 (16 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
Gorill0r, BigMaus, black rush, Brolly, Grijpwijk, ironmike86, justlooking, Mr.Mike, Robins, rubinio, snakeman, Steph@n, SuperKnurft, SynXteR, Vladi, wakkie

16 jaar& roids...Valt me nog mee dat ik geen "Ja maar aahnuld deed dat ook op zijn 16e" excuus heb gezien...

:roflol:

joh wie heeft er niet domme dingen gedaan toen hij jong was??en wie heeft er nooit gelogen??(das een leugen) nee hoor t is je vergeven.kan best begrijpen dat je er in 1e instantie niet voor uit komt!!

16 jaar& roids...Valt me nog mee dat ik geen "Ja maar aahnuld deed dat ook op zijn 16e" excuus heb gezien...

:roflol:
Arnold was 15 ;)

Anyway, kans is nu aanwezig dat je op je 30ste je pik niet meer omhoog krijgt he? Maar dat wist je natuurlijk omdat je research heb gedaan, of niet?

Het is zijn lijf...

Haha jezus, niet zo gek dat je kritiek krijgt als je foto's post waarop je geen ene moer voorsteld en al gekuurd hebt en er ook nog over liegt op je 16e!
Iedereen kan een foutje maken maar je hoeft er toch niet over te liegen ;)
Tis te hopen dat je op je 20e nog iets van een piemol over hebt.

joh wie heeft er niet domme dingen gedaan toen hij jong was??en wie heeft er nooit gelogen??(das een leugen) nee hoor t is je vergeven.kan best begrijpen dat je er in 1e instantie niet voor uit komt!!

domme dingen doen zoals een bushokje kapot trappen is iets anders dan anabolen gebruiken op je 16e.
ik doel dan op de gezondheidsfactor. gezondheid is niet te koop en het belangrijkste in je leven, als jij een bushokje kapot trapt zal je er niet ongezonder op worden, hooguit een pijnlijke voet. maar als jij anabolen op je 16e gebruikt.. kunnen er veel ergere gezondheids consequenties aan zitten.

Ik word er ook zo langzamerhand wel moe van. Als gasten van 16 jaar willen kuren, moeten ze zelf weten. Enige wat wij kunnen doen is afraden. Maar om dan meteen iemand de huid vol te blaffen of in PM's de raarste dingen gaan lopen schreeuwen is gewoon triest. Dan sta ik achter degene van 16 die is gaan kuren.

Is het ook.

Kinderachtige k*tusers heb je helaas op elk forum.

Het lijkt wel alsof iedereen jaloers op TS is. Ik zou me nooit kwaad kunnen maken als iemand anders kuurt. Het is zijn keuze. Stelletje kansloze bemoeials.

@sanderm als je jong bent doe je gewoon dingen waar niet bij nadenkt dat is nou eenmaal zo.hoeveel zitten er wel niet aan de xtc is ook niet echt gezond maarja

Op je 15e kuren terwijl je der de ballen verstand van hebt, wie is er dan kansloos :D 't zal mij echt een worst wezen wat hij doet, maar blijf hem en z'n acties kansloos vinden :p

Alsof jou dat wat interesseert, het gaat jou ook alleen maar om het afzeiken zodat je jezelf beter voelt.

Op je 15e kuren terwijl je der de ballen verstand van hebt, wie is er dan kansloos :D 't zal mij echt een worst wezen wat hij doet, maar blijf hem en z'n acties kansloos vinden :p

Dat mag.

Hem daarop neg. karma gaan geven en vervelende PM's sturen is imho te overtreffende trap van 'kansloos'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven